Origineel verzonnen he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
Oké, ben terug van vriendin, altijd als ik bij haar ben gebeuren er creepy dingen(Vorige keer dat met VMS
)
Nu voegt een of andere Fatih me toe op BBM, terwijl maar 3 mensen mijn ping hebben nu (VA, LB, andere vriendin die niet zo iemand is om gegevens door te geven, hamerhaai weet ik niet zeker maar volgensmij niet). Gaat ie allemaal creepy shit zeggenWhat the fuck.
Wel tof hoe dat filmpje is gedaan thoughquote:
Had jij gisteren niet je BBM hier op het forum gezet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
Oké, ben terug van vriendin, altijd als ik bij haar ben gebeuren er creepy dingen(Vorige keer dat met VMS
)
Nu voegt een of andere Fatih me toe op BBM, terwijl maar 3 mensen mijn ping hebben nu (VA, LB, andere vriendin die niet zo iemand is om gegevens door te geven, hamerhaai weet ik niet zeker maar volgensmij niet). Gaat ie allemaal creepy shit zeggenWhat the fuck.
Je poste het gister nog in deze scquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Ja maar binnen 3 seconden weer verwijderd en hij komt ook niet echt over als een fokkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had jij gisteren niet je BBM hier op het forum gezet?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je poste het gister nog in deze sc
Vond Fatih wel leuk verzonnenquote:
Das is nicht so schön ja!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Jaja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja maar binnen 3 seconden weer verwijderd en hij komt ook niet echt over als een fokker
Lol, die gekke LittleBrownie toch ook. Gewoon onder de naam Fatih jou voor de gek houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Je had ook gewoon die iPhone moeten nemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Mijn whatsapp verloopt bijna. en dan moet ik betalen ;s ;s vind ide 90 cent geen probleem maar weet niet hoe ik dat moet doen
creditcard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Mijn whatsapp verloopt bijna. en dan moet ik betalen ;s ;s vind ide 90 cent geen probleem maar weet niet hoe ik dat moet doen
Gulmezquote:
Volgens mij kun je met android gewoon opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Paypal, kan je gratis aanmaken en geld op storten vanaf je bankrekening.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
rot op lmi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je had ook gewoon die iPhone moeten nemen.
baastopic was dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gulmez![]()
Gewoon zijn chimi langs de kant van de weg dumpen
creitcard pijp mij en ik betaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |