Briljante seriequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond 't maar pauper eruit zien allemaal dat prison break.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
OKay 0 uur, ik ga een eitje bakken doei
Breng mij ook een nachteitje plsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
OKay 0 uur, ik ga een eitje bakken doei
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Breng mij ook een nachteitje pls
Wat lees je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
ben nu meer over boedisme aan het lezen
Die heb je in thailand genoeg gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen wil een nachteitje![]()
Breng mij maar een nachtmeidje.
Geen gek ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen wil een nachteitje![]()
Breng mij maar een nachtmeidje.
Moet hh wel gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
Oké, ben terug van vriendin, altijd als ik bij haar ben gebeuren er creepy dingen(Vorige keer dat met VMS
)
Nu voegt een of andere Fatih me toe op BBM, terwijl maar 3 mensen mijn ping hebben nu (VA, LB, andere vriendin die niet zo iemand is om gegevens door te geven, hamerhaai weet ik niet zeker maar volgensmij niet). Gaat ie allemaal creepy shit zeggenWhat the fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |