quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso ook vaak in feyenoord trainingspak
wij zijn allemaal zolderkamerautistenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Vinceee het volgende:
Wauw, wordt hier echt welkom ontvangen hahaEn 2 uur geleden dacht ik nog, en daar zit ik dan, vriendloos achter mijn laptop, terwijl iedereen uit is, valt dus toch wel mee
Ik heb LB wel zien komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
Ik heb LB lang niet voorbij zien komen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn allemaal zolderkamerautisten
Ik wil wel E-buddy's wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Vinceee het volgende:
Wauw, wordt hier echt welkom ontvangen hahaEn 2 uur geleden dacht ik nog, en daar zit ik dan, vriendloos achter mijn laptop, terwijl iedereen uit is, valt dus toch wel mee
Ik mis LB ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
Slechte zaak inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
ze wenste mij vanmiddag nog een fijne middagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
quote:
DM jij serieus met haar>quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga ook stoppen met FOK!
Jullie zijn stom
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
naisquote:
Mensen die dat hebben gedaan in mijn friendlist gelijk eruit gedonderd.quote:
Go for itquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb honger. Hmm zou ik weer eens een nachteitje eten? Is echt al weer iets van 2 maanden geleden!
Als je over zwarte piet begint mag je gelijk weer mooven overigensquote:
Wantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben gedaan in mijn friendlist gelijk eruit gedonderd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB zit nu vol met lauwwarme mannenpap
Ik dacht, na dat ik het bericht verstuurd had, meteen: '' oh wacht, zwarte piet, en ik had me vandaag nog zo voorgenomen om dat te negeren''quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je over zwarte piet begint mag je gelijk weer mooven overigens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben gedaan in mijn friendlist gelijk eruit gedonderd.
nee ik niet. wel petitie getekend. maar hoef die berichten niet op mijn timelinequote:
Wehehehehehquote:
Ja dat doe ik al hele week en het lukt primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vinceee het volgende:
[..]
Ik dacht, na dat ik het bericht verstuurd had, meteen: '' oh wacht, zwarte piet, en ik had me vandaag nog zo voorgenomen om dat te negeren''
Omdat ik gewoon iedereen die zich daar fanatiek mee bezig houd er uit donder.quote:
Pietitiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik niet. wel petitie getekend. maar hoef die berichten niet op mijn timeline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |