Ja helaas nog welquote:
quote:
RACISME!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Scrutinise het volgende:
[..]Wie ben jij en hoe kom je aan die foto?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja helaas nog wel
Maar ik probeer al meer dan een jaar te stoppen! Maar een fapverslaving is veel moeilijker af te komen dan een drugsverslaving! Volgens bronnen dan heh.
Staat in je fotoboek.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe kom je aan die foto?!
Niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat gaat niet gebeuren geloof ik
Dearest neukt alles waar een hartslag in zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geloof het niet. dearest een beetje kennende
valt wel mee geloof ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dearest neukt alles waar een hartslag in zit.
Check die TT danquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Dearest en Spatie lijkt me serieus echt een leuk stel. Beetje kutten en geinen en stom doen samen.
Dearest en Spatie lijkt me serieus echt een leuk stel. Beetje kutten en geinen en stom doen samen.
Je weet dat dat vaak het begin is van liefde. Eerst even flink ieman denken te haten en floep, lovequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ehh *input fat joke here*
Nee okay grapje, maar ik vind haar totaal niet leuk, eigenlijk haat ik haar wel een beetje.
Wat is ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Kanye
Zijn broek is gescheurd
#herkenbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat vaak het begin is van liefde. Eerst even flink ieman denken te haten en floep, love
Hoeveel mensen ken je wle niet die zeggen 'ja ik vond 'm eerst helemaal niet leeeeeeeeuk hoorrr.."
Maarrrrr nu hij heel veel geld heeft wellllquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat vaak het begin is van liefde. Eerst even flink ieman denken te haten en floep, love
Hoeveel mensen ken je wle niet die zeggen 'ja ik vond 'm eerst helemaal niet leeeeeeeeuk hoorrr.."
Zwerverswagquote:
EIN VOLK EIN REICH EIN FIGURquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
Trouwens als ik grappen maak over dikke mensen of als ik mensen dik doe doe ik dat niet om ze te pesten maar om te motiveren om af te vallen, want ik wil een slank Nederland! dat is goed voor hun gezondheid en waarschijnlijk ook goed voor hun leven/geluk.
Oh okay voortaan ga ik elk mooie meisje helemaal verrot schelden in de hoop daarvanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
Trouwens als ik grappen maak over dikke mensen of als ik mensen dik doe doe ik dat niet om ze te pesten maar om te motiveren om af te vallen, want ik wil een slank Nederland! dat is goed voor hun gezondheid en waarschijnlijk ook goed voor hun leven/geluk.
Ze leest het vast wel. Ze staat zelfs in de TTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Crack_ het volgende:
Dearest had toch sherlock gevonden laatst? Anders leest ze het niet en zeg ik het voor niks!
Pokemon is baasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef badschaap het volgende:
godverdome ik word bloed agressief van pokemon
Godver wat vind ik mezelf grappigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze leest het vast wel. Ze staat zelfs in de TT
ja godver een gym leader killt me sterkste pokemon met 1 move met een pokemon die fucking 4 levels lager isquote:
Nu is t wel genoeg spatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze leest het vast wel. Ze staat zelfs in de TT
Meneer Stuquote:
Hiquote:
nee inderdaad je mag geen eigen mening hebben vind ik ook hoor krekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik zeg mag je niet boos om zijn want ik zei het super mega lief.
Ik gok op 2quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Ik heb geen beugel, ik lach gewoon zo. En ik heb minder mensen geneukt dan je zou denken
Ik gok 15.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Ik heb geen beugel, ik lach gewoon zo. En ik heb minder mensen geneukt dan je zou denken
Tegen wie spreek je eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Nou dan zou ik voortaan gewoon breeduit lachen, met tanden enzo want ik denk dat dat je gewoon echt 1000 keer beter staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Goed gegokt.quote:
haha vieze sletquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Ik gok 1 bij jou.quote:
quote:
Heul niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nu in het stadion.
Wat heb jij een lelijk UI zegquote:
Telt wel mee!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik gok 0 bij spatie
seks met nichtjes telt niet mee
Hey ik bedoel het lief, zoals ik al zei probeer ik dikke mensen te motiveren/helpen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik snap niet waarom je zo uitvalt Dearest. Iedereen doet gewoon normaal en lief tegen je. Behalve spatie, maar hey.. dat is spatie
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ik bedoel het lief, zoals ik al zei probeer ik dikke mensen te motiveren/helpen.
Echt?quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel! Je kan het opvatten als je wil, maar ik bedoel het echt goed!
quote:
Ga eens daten.quote:
neenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima ook.
Heb je je vriendin nog?
Oh for real. Was 't klaar voor je of is er iets gebeurd? Je bent niet van de details dus alleen deze vraagquote:
#FREEZWARTEPIETquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
WTF, hebben jullie de banner van fok gezien?!
Foto van zwarte piet en tekst "Lieve Zwart Piet, bij ons zul je altijd welkom zijn"
HOU OP MET DAT GEZEIK EN GEDOE NOU
Dan nog doe ik het niet zomaar hoor. Het is geen gebrek aan aandacht of iets maar een bewuste keusquote:
Niet gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
WTF, hebben jullie de banner van fok gezien?!
Foto van zwarte piet en tekst "Lieve Zwart Piet, bij ons zul je altijd welkom zijn"
HOU OP MET DAT GEZEIK EN GEDOE NOU
er is iets gebeurdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh for real. Was 't klaar voor je of is er iets gebeurd? Je bent niet van de details dus alleen deze vraag
Geeft niks.quote:
Ik bedoel gewoon dat als je seks hebt met kinderen/familie/dieren (dieren weet ik niet zeker? je nog steeds ontmaagdt wordt. Verder zeg ik nergens dat het niet slecht is ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Seks met kinderen is ook seks idem voor seks met dieren. wat is je punt?
Ik meng me in geen enkele discussie. Gewoon geen zin in een discussiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet tot net.. hij dook ineens op!
quote:
quote:
Fijn. Ik wil ook niet discussiëren maar als iemand erover begint kan ik me niet inhoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik meng me in geen enkele discussie. Gewoon geen zin in een discussie
Heb het over voetbal in algemeen excuses.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Real Madrid. Vind juve geen mooie club.
Zelfs ik heb vandaag een date gehad, er is altijd hoopquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog doe ik het niet zomaar hoor. Het is geen gebrek aan aandacht of iets maar een bewuste keus
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn. Ik wil ook niet discussiëren maar als iemand erover begint kan ik me niet inhouden.
is alweer tijdje geleden hoorquote:
Hoop op wat? Als ik een date wil lukt me dat wel. Punt is alleen dat het vinden van iemand waarmee je echt een klik denkt te kunnen hebben veel moeilijker zal blijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zelfs ik heb vandaag een date gehad, er is altijd hoop
Dat is het tijdstip typisch. Dagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is alweer tijdje geleden hoor
wat een kut topic verder trouwens, ben weer weg hier
Vol verwachttingg is ons haarrrt slalalalquote:
Eredivisie is pure baggerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het over voetbal in algemeen excuses.
Ja, maar als die klik wil vinden moet je op zoek gaan, en niet op je gat blijven zitten!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop op wat? Als ik een date wil lukt me dat wel. Punt is alleen dat het vinden van iemand waarmee je echt een klik denkt te kunnen hebben veel moeilijker zal blijken
Dat komt wel goed hoor. Ik ben niet wanhopig en doordeweeks geen tijd of zin. Het komt welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar als die klik wil vinden moet je op zoek gaan, en niet op je gat blijven zitten!
of gewoon nog steeds geen neuk blijven geven om voetbalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon allemaal FC Emmen supporter worden![]()
Topquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoef niet echt een vriendin meer, ik zie wel of er wat perfects naar me toe komt waaien, het gaat er om dat ik tevreden ben met mezelf, en tegenwoordig ben ik dat weer![]()
![]()
![]()
Beloofd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor. Ik ben niet wanhopig en doordeweeks geen tijd of zin. Het komt wel
Note; zoenen op de eerste date kan wel, zolang het ook echt een date is en ze je niet als vriend zietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ze is erg mooi, ze is heul wel mijn type, omdat we elke keer in een deuk lagen
Ze woont vlakbij Zwolle, dikke prima dus
De aapjes waren wel uit hun doen, ze vroegen wanneer jij weer terug zou komen
(de bavianen zijn al wel weer een tijdje rustig hoor)
Ze is niet zo groot als mijOngeveer 1.70 ( ik ben 1.85 )
Ik had een bananenijsje, zij pistache![]()
Gezoend
Type: iemand die van lachen houdt, goede muziek en een film onder een dekentje
Ze draagt vans
Met haar ex is het al een jaar ofzo uit
Ze doet nu Havo4 voor de 2e keer.
Mij vond ze ook erg leuk had ik het idee![]()
Status: een gedichtje voor haar aan het schrijven
Ik weet van wie jij de kloon bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Eredivisie is pure bagger
Niet het volgen (meer) waard.
Note; niet herhalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Note; zoenen op de eerste date kan wel, zolang het ook echt een date is en ze je niet als vriend ziet
Deel het met onsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet van wie jij de kloon bent
Hallonquote:
Je hebt het al tig keer gezegd vandaagquote:
Niet verklappen dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
KREKquote:
Ronald Macdonaldquote:
VAN WIE?!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet helemaal lekker vandaagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het al tig keer gezegd vandaag
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KREK
[..]
Ronald Macdonald
Vaatjee, slalala vaaatje. Heb je nog wat eten gekregen?!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KREK
[..]
Ronald Macdonald
No problem, just sayingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet helemaal lekker vandaag
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaatjee, slalala vaaatje. Heb je nog wat eten gekregen?!
bet tripquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet helemaal lekker vandaag
kloon van wietparkietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nu ben ik wel nieuwschierig wie die kloon is
wat ik met mijn penis doe is nog steeds privequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
VA, hoe gaat het niet fappen!? Bij mij gaat het vreselijk, komt omdat ik een goede manga lees
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Truequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@ TT
Niveau daalt hier sneller dan op de beurs.
Nice spelling!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tong80quote:
Kom ook in KLB.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tong80
Zo ja, dan ben ik vereerd
Wanneer verander je nou eens? Nou ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ik met mijn penis doe is nog steeds prive
Oh god nee...quote:
quote:
Spatie, no offense. Maar bemoei je je er absoluut even niet mee, ok? lobi enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer verander je nou eens? Nou ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij.
Volgens mij is ie niet onaardig hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
nikonlover is toch die panseksuele stumper?
Ik zou niet weten waarom dat offense zou zijn! Maar ehh okay ik houd al op!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spatie, no offense. Maar bemoei je je er absoluut even niet mee, ok? lobi enzo
Ik zeg toch niet dat ie onaardig is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet onaardig hoor
Dankje!!! wel!!! man!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat offense zou zijn! Maar ehh okay ik houd al op!
I couldn't care lessquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als iemand nou gewoon verteld wie die kloon is
DrNick?quote:
Cheers!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er gaat hier een halve liter GRolschhhhhhhhh kanon open
Vertelt*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als iemand nou gewoon verteld wie die kloon is
Hebben we meerdere Nick-en?quote:
Ik weet ook wel dat ik veel uitroeptekens gebruik!!! Hoef je me niet mee te confronteren!quote:
GROLSCHHHHHquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er gaat hier een halve liter GRolschhhhhhhhh kanon open
doe!!! ik!!! lekker!!! toch!!! irritant!!! hé!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik veel uitroeptekens gebruik!!! Hoef je me niet mee te confronteren!
BIETRNELOMquote:
Xeor heet Nickquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben we meerdere Nick-en?Die met dat zusje op tinychat.. Ehh, ja?
/care en nu naar het pokemon forumquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
godverdome level 19 pokemon word geowned door een lvl 9 zubat![]()
#basisschoolstrugglesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
godverdome level 19 pokemon word geowned door een lvl 9 zubat![]()
Oh echt, nee ik bedoelde Nick met de foknaam Nick en nog iets. Oh, hij wil ons niet meer? Stom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Xeor heet Nick
Ja, DrNick is in ABO
Hij is druk bezig met FOK!ers te achtervolgenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, nee ik bedoelde Nick met de foknaam Nick en nog iets. Oh, hij wil ons niet meer? Stom.
msacras wilde ons ook al niet meerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, nee ik bedoelde Nick met de foknaam Nick en nog iets. Oh, hij wil ons niet meer? Stom.
Dat is wel een enorme kneus trouwensquote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme kneus trouwens
Oh, behalve ons dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met FOK!ers te achtervolgen
Ja, maar zij liet dat op een nogal gare manier wetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras wilde ons ook al niet meer
En terecht, ze was een bitch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Msacras is ook een kuthipsterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, dan nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is wel knap om te zien trouwensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Msacras is ook een kuthipsterhaar twitter is helemaal om te huilen snijden
Meningenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is wel knap om te zien trouwens
Je wilt me dood hebben?quote:
Ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan het fapstronaut-schapquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat offense zou zijn! Maar ehh okay ik houd al op!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, behalve ons dus
[..]
Ja, maar zij liet dat op een nogal gare manier weten. Dus van haar kan 't me niet zoveel schelen
. Maar NIck was gewoon poef, weg!
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Msacras is ook een kuthipsterhaar twitter is helemaal om te huilen snijden
Ik weet het allemaal niet, laatste keer dat ik haar sprak had ik zin in een jointje en ging ik die halen, waardoor ik meteen een junkie was ofzo.quote:
Ik kon het meestal ook prima met haar vinden hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond msacras gewoon een oké user hoor. Soms nogal doordrammen van haar mening overal.. maar verder, prima. Maarja, om zo te laten weten dat je stopt met fok vind ik nogal lafjes.
Optyfen dan elitair stuk vretenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga ook stoppen met FOK!
Jullie zijn stom
Ga maar weg, vieze grammatica fanaticaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn stom
Haten op mensen met niveauquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Optyfen dan elitair stuk vreten
GA MAAR LEKKER NAAR DAT CRE VAN JE, DAAR IS LEKKER NIEMAND.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn stom
ik speel alleen pokemon omdat ik dan iets te doen heb in de lesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee jij dan met je pokemon
kneuzen in de bus met hun 3ds en pokemon Y lach ik heel hard uit
Het is wel lekker dat je nu gewoon iets kan zeggen zonder dat er een mening tegen jouw mening is, standaardquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kon het meestal ook prima met haar vinden hoor
Ik heb ook geen moeite met haar. Geen idee wat er is gebeurd en dat boeit me ook niet. Ik was er niet bij betrokkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond msacras gewoon een oké user hoor. Soms nogal doordrammen van haar mening overal.. maar verder, prima. Maarja, om zo te laten weten dat je stopt met fok vind ik nogal lafjes.
Dat zie je tochquote:
Okay byequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn stom
Vond ik ook, waarom moet de mensheid zo op uiterlijk gericht zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is wel knap om te zien trouwens
Ze is anders wel een corpsballen-neukertje, maar dat terzijdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is wel lekker dat je nu gewoon iets kan zeggen zonder dat er een mening tegen jouw mening is, standaard.
Zegt meneer zwarte piet UI.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
"ehh je blijft van onze tradities af en als je zwarte piet niet leuk vind flikker je maar op ofzo" en dan nog eens 5 van dat soort tweets retweeten bitch pls
Ja, zo gaat dat nu eenmaal. Zij ziet er in ieder geval goed uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vond ik ook, waarom moet de mensheid zo op uiterlijk gericht zijn
Volgens mij was er nog geen eens iets gebeurdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met haar. Geen idee wat er is gebeurd en dat boeit me ook niet. Ik was er niet bij betrokken
Nou ja, het boeit me eigenlijk totaal niet. Als ze hier weer zou zijn zou ik gewoon normaal tegen haar doen. Ik heb geen enkele reden om dat niet te doen namelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was er nog geen eens iets gebeurd. Maarja, ik dacht ook dat er niks mis was met jng sc dus
Met jouw haat op mensen met niveauquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik vraag waar je je mee bemoeit niet of ik kan zien waar je je mee bemoeit
Nee jij dan met je dearestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie zo een roddelaars lol. Iedereen gelijk msacras beledigen (ik mag haar ook niet) maar we gaan te ver! :p
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hmm je zou niet zeggen dat hamer een grapje maakt toch
Dit is geen roddelen. Tenminste, ik heb zelf al eens tegen haar gezegd dat ik vond dat ze te vaak haar eigen mening door wilde rammen en vooral dat ze gewoon nóóit dezelfde mening had (ok, bijna nooitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie zo een roddelaars lol. Iedereen gelijk msacras beledigen (ik mag haar ook niet) maar we gaan te ver! :p
Ik noem haar alleen dik, dat is geen belediging. Dat is ze gewoon (vind ik) en ik hoop voor haar dat het haar motiveert om te gaan afvallen.quote:
Ik zou alleen willen weten wat er nou zo ineens aan de hand was dat ze zo 'afscheid' nam. Maar voor de rest, neuh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, het boeit me eigenlijk totaal niet. Als ze hier weer zou zijn zou ik gewoon normaal tegen haar doen. Ik heb geen enkele reden om dat niet te doen namelijk
mijn intellectuele niveau is te laag om een grapje te maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met jouw haat op mensen met niveau
Ja maar dat is gewoon oprechte kritiek, dat is niet zo als 'corpsneukertje'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is geen roddelen. Tenminste, ik heb zelf al eens tegen haar gezegd dat ik vond dat ze te vaak haar eigen mening door wilde rammen en vooral dat ze gewoon nóóit dezelfde mening had (ok, bijna nooit)
Zo werkt het niet spatie en het is de manier waarop je iets zegt en dat doe je gewoon heel erg lullig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik noem haar alleen dik, dat is geen belediging. Dat is ze gewoon (vind ik) en ik hoop voor haar dat het haar motiveert om te gaan afvallen.
nog niks gemerktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof
hoe is je ddos gegaan?
PM een (F)A maar met de vraag of ze hem weg willen halenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Hamerhaaitje, ik vind jouw UI aanstootgevend.
Gr gr
Oh, ja dat zeg ik ook alelmaal niet. Ik zei alleen wat ik hierboven herhaaldequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon oprechte kritiek, dat is niet zo als 'corpsneukertje'
Die dude heeft geen anus volgens mij. Hij praat poep namelijk.quote:
Hallon sofquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
PM een (F)A maar met de vraag of ze hem weg willen halen
Dat boeit me niet waarom iemand dat doetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen willen weten wat er nou zo ineens aan de hand was dat ze zo 'afscheid' nam. Maar voor de rest, neuh.
Leeft die weer dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
msacras is nu een beetje de jood in een moslim land|?
dat was jij toch al?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn stom
Makkelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat boeit me niet waarom iemand dat doet![]()
Wil ik ook wel weten jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen willen weten wat er nou zo ineens aan de hand was dat ze zo 'afscheid' nam. Maar voor de rest, neuh.
Ik vind haar okay. Misschien ook wel omdat ze niet lelijk isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
dus je vind crack lelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind haar okay. Misschien ook wel omdat ze niet lelijk is
quote:
hahaha ja ik weetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dude heeft geen anus volgens mij. Hij praat poep namelijk.
ga lekker naar je hipster muziek luisteren op je iphone, want die is zogenaamd oh zo goed.quote:
Hahahaahahhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
hai sgtquote:
Ik heb geen idee hoe Crack eruit zietquote:
Je denkt te veel met je piemel, ze was gewoon een bitch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haten op Applequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ga lekker naar je hipster muziek luisteren op je iphone, want die is zogenaamd oh zo goed.
Ondertussen is een Galaxy S4 beter, maarja je mede hipsters hebben een iphone en je zal maar buiten de groep vallen he
Is dit waar je het op gaat gooien? Een flamewar om een mobieltje? Damnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ga lekker naar je hipster muziek luisteren op je iphone, want die is zogenaamd oh zo goed.
Ondertussen is een Galaxy S4 beter, maarja je mede hipsters hebben een iphone en je zal maar buiten de groep vallen he
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Crack eruit ziet
Ben geen hipster vriend. en niks mis met mijn iphone (zonder virusscanners)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |