Meneer Stuquote:
Hiquote:
nee inderdaad je mag geen eigen mening hebben vind ik ook hoor krekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik zeg mag je niet boos om zijn want ik zei het super mega lief.
Ik gok op 2quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Ik heb geen beugel, ik lach gewoon zo. En ik heb minder mensen geneukt dan je zou denken
Ik gok 15.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Ik heb geen beugel, ik lach gewoon zo. En ik heb minder mensen geneukt dan je zou denken
Tegen wie spreek je eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Nou dan zou ik voortaan gewoon breeduit lachen, met tanden enzo want ik denk dat dat je gewoon echt 1000 keer beter staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Goed gegokt.quote:
haha vieze sletquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
Ik gok 1 bij jou.quote:
quote:
Heul niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nu in het stadion.
Wat heb jij een lelijk UI zegquote:
Telt wel mee!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik gok 0 bij spatie
seks met nichtjes telt niet mee
Hey ik bedoel het lief, zoals ik al zei probeer ik dikke mensen te motiveren/helpen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik snap niet waarom je zo uitvalt Dearest. Iedereen doet gewoon normaal en lief tegen je. Behalve spatie, maar hey.. dat is spatie
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ik bedoel het lief, zoals ik al zei probeer ik dikke mensen te motiveren/helpen.
Echt?quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel! Je kan het opvatten als je wil, maar ik bedoel het echt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |