quote:
Ga eens daten.quote:
neenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima ook.
Heb je je vriendin nog?
Oh for real. Was 't klaar voor je of is er iets gebeurd? Je bent niet van de details dus alleen deze vraagquote:
#FREEZWARTEPIETquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
WTF, hebben jullie de banner van fok gezien?!
Foto van zwarte piet en tekst "Lieve Zwart Piet, bij ons zul je altijd welkom zijn"
HOU OP MET DAT GEZEIK EN GEDOE NOU
Dan nog doe ik het niet zomaar hoor. Het is geen gebrek aan aandacht of iets maar een bewuste keusquote:
Niet gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
WTF, hebben jullie de banner van fok gezien?!
Foto van zwarte piet en tekst "Lieve Zwart Piet, bij ons zul je altijd welkom zijn"
HOU OP MET DAT GEZEIK EN GEDOE NOU
er is iets gebeurdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh for real. Was 't klaar voor je of is er iets gebeurd? Je bent niet van de details dus alleen deze vraag
Geeft niks.quote:
Ik bedoel gewoon dat als je seks hebt met kinderen/familie/dieren (dieren weet ik niet zeker? je nog steeds ontmaagdt wordt. Verder zeg ik nergens dat het niet slecht is ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Seks met kinderen is ook seks idem voor seks met dieren. wat is je punt?
Ik meng me in geen enkele discussie. Gewoon geen zin in een discussiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet tot net.. hij dook ineens op!
quote:
quote:
Fijn. Ik wil ook niet discussiëren maar als iemand erover begint kan ik me niet inhoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik meng me in geen enkele discussie. Gewoon geen zin in een discussie
Heb het over voetbal in algemeen excuses.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Real Madrid. Vind juve geen mooie club.
Zelfs ik heb vandaag een date gehad, er is altijd hoopquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog doe ik het niet zomaar hoor. Het is geen gebrek aan aandacht of iets maar een bewuste keus
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn. Ik wil ook niet discussiëren maar als iemand erover begint kan ik me niet inhouden.
is alweer tijdje geleden hoorquote:
Hoop op wat? Als ik een date wil lukt me dat wel. Punt is alleen dat het vinden van iemand waarmee je echt een klik denkt te kunnen hebben veel moeilijker zal blijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zelfs ik heb vandaag een date gehad, er is altijd hoop
Dat is het tijdstip typisch. Dagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is alweer tijdje geleden hoor
wat een kut topic verder trouwens, ben weer weg hier
Vol verwachttingg is ons haarrrt slalalalquote:
Eredivisie is pure baggerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het over voetbal in algemeen excuses.
Ja, maar als die klik wil vinden moet je op zoek gaan, en niet op je gat blijven zitten!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop op wat? Als ik een date wil lukt me dat wel. Punt is alleen dat het vinden van iemand waarmee je echt een klik denkt te kunnen hebben veel moeilijker zal blijken
Dat komt wel goed hoor. Ik ben niet wanhopig en doordeweeks geen tijd of zin. Het komt welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar als die klik wil vinden moet je op zoek gaan, en niet op je gat blijven zitten!
of gewoon nog steeds geen neuk blijven geven om voetbalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon allemaal FC Emmen supporter worden![]()
Topquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoef niet echt een vriendin meer, ik zie wel of er wat perfects naar me toe komt waaien, het gaat er om dat ik tevreden ben met mezelf, en tegenwoordig ben ik dat weer![]()
![]()
![]()
Beloofd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor. Ik ben niet wanhopig en doordeweeks geen tijd of zin. Het komt wel
Note; zoenen op de eerste date kan wel, zolang het ook echt een date is en ze je niet als vriend zietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ze is erg mooi, ze is heul wel mijn type, omdat we elke keer in een deuk lagen
Ze woont vlakbij Zwolle, dikke prima dus
De aapjes waren wel uit hun doen, ze vroegen wanneer jij weer terug zou komen
(de bavianen zijn al wel weer een tijdje rustig hoor)
Ze is niet zo groot als mijOngeveer 1.70 ( ik ben 1.85 )
Ik had een bananenijsje, zij pistache![]()
Gezoend
Type: iemand die van lachen houdt, goede muziek en een film onder een dekentje
Ze draagt vans
Met haar ex is het al een jaar ofzo uit
Ze doet nu Havo4 voor de 2e keer.
Mij vond ze ook erg leuk had ik het idee![]()
Status: een gedichtje voor haar aan het schrijven
Ik weet van wie jij de kloon bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Eredivisie is pure bagger
Niet het volgen (meer) waard.
Note; niet herhalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Note; zoenen op de eerste date kan wel, zolang het ook echt een date is en ze je niet als vriend ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |