Ja helaas nog welquote:
quote:
RACISME!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Scrutinise het volgende:
[..]Wie ben jij en hoe kom je aan die foto?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja helaas nog wel
Maar ik probeer al meer dan een jaar te stoppen! Maar een fapverslaving is veel moeilijker af te komen dan een drugsverslaving! Volgens bronnen dan heh.
Staat in je fotoboek.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe kom je aan die foto?!
Niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat gaat niet gebeuren geloof ik
Dearest neukt alles waar een hartslag in zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geloof het niet. dearest een beetje kennende
valt wel mee geloof ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dearest neukt alles waar een hartslag in zit.
Check die TT danquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Dearest en Spatie lijkt me serieus echt een leuk stel. Beetje kutten en geinen en stom doen samen.
Dearest en Spatie lijkt me serieus echt een leuk stel. Beetje kutten en geinen en stom doen samen.
Je weet dat dat vaak het begin is van liefde. Eerst even flink ieman denken te haten en floep, lovequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ehh *input fat joke here*
Nee okay grapje, maar ik vind haar totaal niet leuk, eigenlijk haat ik haar wel een beetje.
Wat is ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Kanye
Zijn broek is gescheurd
#herkenbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat vaak het begin is van liefde. Eerst even flink ieman denken te haten en floep, love
Hoeveel mensen ken je wle niet die zeggen 'ja ik vond 'm eerst helemaal niet leeeeeeeeuk hoorrr.."
Maarrrrr nu hij heel veel geld heeft wellllquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat vaak het begin is van liefde. Eerst even flink ieman denken te haten en floep, love
Hoeveel mensen ken je wle niet die zeggen 'ja ik vond 'm eerst helemaal niet leeeeeeeeuk hoorrr.."
Zwerverswagquote:
EIN VOLK EIN REICH EIN FIGURquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
Trouwens als ik grappen maak over dikke mensen of als ik mensen dik doe doe ik dat niet om ze te pesten maar om te motiveren om af te vallen, want ik wil een slank Nederland! dat is goed voor hun gezondheid en waarschijnlijk ook goed voor hun leven/geluk.
Oh okay voortaan ga ik elk mooie meisje helemaal verrot schelden in de hoop daarvanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
Trouwens als ik grappen maak over dikke mensen of als ik mensen dik doe doe ik dat niet om ze te pesten maar om te motiveren om af te vallen, want ik wil een slank Nederland! dat is goed voor hun gezondheid en waarschijnlijk ook goed voor hun leven/geluk.
Ze leest het vast wel. Ze staat zelfs in de TTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Crack_ het volgende:
Dearest had toch sherlock gevonden laatst? Anders leest ze het niet en zeg ik het voor niks!
Pokemon is baasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef badschaap het volgende:
godverdome ik word bloed agressief van pokemon
Godver wat vind ik mezelf grappigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze leest het vast wel. Ze staat zelfs in de TT
ja godver een gym leader killt me sterkste pokemon met 1 move met een pokemon die fucking 4 levels lager isquote:
Nu is t wel genoeg spatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze leest het vast wel. Ze staat zelfs in de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |