Classicquote:
#bald4totoquote:
quote:
wilt*quote:
Van die ziekte heh, niet vies gaan denken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nietus, ik heb er al 1!
Met mooie witte vlekken er op!
Gadverdamme.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nietus, ik heb er al 1!
Met mooie witte vlekken er op!
Niet.quote:
Hoezo niet? Schaam je ervoor dat je ontmaagd wordt door een hoer ofzo? Want dat boeit echt niet hoor, ontmaagding, het gaat er om dat jij gewoon lekker kan seksen, en met een hoer gaat dat veel makkelijker als je geen zin hebt in liefde/er moeite mee hebt, als je maar een paar centjes hebt, ook zijn hoeren vaak knap en ervaren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik neuk geen hoeren hoor
#Topickill
#spatiepostquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Schaam je ervoor dat je ontmaagd wordt door een hoer ofzo? Want dat boeit echt niet hoor, ontmaagding, het gaat er om dat jij gewoon lekker kan seksen, en met een hoer gaat dat veel makkelijker als je geen zin hebt in liefde/er moeite mee hebt, als je maar een paar centjes hebt, ook zijn hoeren vaak knap en ervaren.
INB4 ik ben geen lesbo.
Zijn er ook (les)bi hoeren?
:'_ dit meen je nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Schaam je ervoor dat je ontmaagd wordt door een hoer ofzo? Want dat boeit echt niet hoor, ontmaagding, het gaat er om dat jij gewoon lekker kan seksen, en met een hoer gaat dat veel makkelijker als je geen zin hebt in liefde/er moeite mee hebt, als je maar een paar centjes hebt, ook zijn hoeren vaak knap en ervaren.
INB4 ik ben geen lesbo.
Deze post was grappig bedoeldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
INB4 ik ben geen lesbo.
Leuke dochter gespotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Wat een bazenmoeder
quote:
Serieuze vraag, ik denk namelijk dat Spatie aseksueel is en zichzelf nog nooit bevredigd heeft,quote:
Dat topic met zijn moederquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik denk namelijk dat Spatie aseksueel is en zichzelf nog nooit bevredigd heeft,
Inb4 een nichtje opmerking
Diarree heb je dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik smelt.
LB heeft een voetfetishquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik smelt.
Was ik maar zo stoerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
KIJK MIJ STOER ZIJN EN NIET LEZEN OMG
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat topic met zijn moederMoest er gelijk aan denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |