Volgens mij was er nog geen eens iets gebeurdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met haar. Geen idee wat er is gebeurd en dat boeit me ook niet. Ik was er niet bij betrokken
Nou ja, het boeit me eigenlijk totaal niet. Als ze hier weer zou zijn zou ik gewoon normaal tegen haar doen. Ik heb geen enkele reden om dat niet te doen namelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was er nog geen eens iets gebeurd. Maarja, ik dacht ook dat er niks mis was met jng sc dus
Met jouw haat op mensen met niveauquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik vraag waar je je mee bemoeit niet of ik kan zien waar je je mee bemoeit
Nee jij dan met je dearestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie zo een roddelaars lol. Iedereen gelijk msacras beledigen (ik mag haar ook niet) maar we gaan te ver! :p
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hmm je zou niet zeggen dat hamer een grapje maakt toch
Dit is geen roddelen. Tenminste, ik heb zelf al eens tegen haar gezegd dat ik vond dat ze te vaak haar eigen mening door wilde rammen en vooral dat ze gewoon nóóit dezelfde mening had (ok, bijna nooitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie zo een roddelaars lol. Iedereen gelijk msacras beledigen (ik mag haar ook niet) maar we gaan te ver! :p
Ik noem haar alleen dik, dat is geen belediging. Dat is ze gewoon (vind ik) en ik hoop voor haar dat het haar motiveert om te gaan afvallen.quote:
Ik zou alleen willen weten wat er nou zo ineens aan de hand was dat ze zo 'afscheid' nam. Maar voor de rest, neuh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, het boeit me eigenlijk totaal niet. Als ze hier weer zou zijn zou ik gewoon normaal tegen haar doen. Ik heb geen enkele reden om dat niet te doen namelijk
mijn intellectuele niveau is te laag om een grapje te maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met jouw haat op mensen met niveau
Ja maar dat is gewoon oprechte kritiek, dat is niet zo als 'corpsneukertje'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is geen roddelen. Tenminste, ik heb zelf al eens tegen haar gezegd dat ik vond dat ze te vaak haar eigen mening door wilde rammen en vooral dat ze gewoon nóóit dezelfde mening had (ok, bijna nooit)
Zo werkt het niet spatie en het is de manier waarop je iets zegt en dat doe je gewoon heel erg lullig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik noem haar alleen dik, dat is geen belediging. Dat is ze gewoon (vind ik) en ik hoop voor haar dat het haar motiveert om te gaan afvallen.
nog niks gemerktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof
hoe is je ddos gegaan?
PM een (F)A maar met de vraag of ze hem weg willen halenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Hamerhaaitje, ik vind jouw UI aanstootgevend.
Gr gr
Oh, ja dat zeg ik ook alelmaal niet. Ik zei alleen wat ik hierboven herhaaldequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon oprechte kritiek, dat is niet zo als 'corpsneukertje'
Die dude heeft geen anus volgens mij. Hij praat poep namelijk.quote:
Hallon sofquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
PM een (F)A maar met de vraag of ze hem weg willen halen
Dat boeit me niet waarom iemand dat doetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen willen weten wat er nou zo ineens aan de hand was dat ze zo 'afscheid' nam. Maar voor de rest, neuh.
Leeft die weer dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
msacras is nu een beetje de jood in een moslim land|?
dat was jij toch al?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga ook stoppen met FOK!
Jullie zijn stom
Makkelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat boeit me niet waarom iemand dat doet![]()
Wil ik ook wel weten jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen willen weten wat er nou zo ineens aan de hand was dat ze zo 'afscheid' nam. Maar voor de rest, neuh.
Ik vind haar okay. Misschien ook wel omdat ze niet lelijk isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef badschaap het volgende:
dus je vind crack lelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind haar okay. Misschien ook wel omdat ze niet lelijk is
quote:
hahaha ja ik weetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dude heeft geen anus volgens mij. Hij praat poep namelijk.
ga lekker naar je hipster muziek luisteren op je iphone, want die is zogenaamd oh zo goed.quote:
Hahahaahahhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
hai sgtquote:
Ik heb geen idee hoe Crack eruit zietquote:
Je denkt te veel met je piemel, ze was gewoon een bitch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haten op Applequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ga lekker naar je hipster muziek luisteren op je iphone, want die is zogenaamd oh zo goed.
Ondertussen is een Galaxy S4 beter, maarja je mede hipsters hebben een iphone en je zal maar buiten de groep vallen he
Is dit waar je het op gaat gooien? Een flamewar om een mobieltje? Damnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ga lekker naar je hipster muziek luisteren op je iphone, want die is zogenaamd oh zo goed.
Ondertussen is een Galaxy S4 beter, maarja je mede hipsters hebben een iphone en je zal maar buiten de groep vallen he
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Crack eruit ziet
Ben geen hipster vriend. en niks mis met mijn iphone (zonder virusscanners)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |