Vertelt*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als iemand nou gewoon verteld wie die kloon is
Hebben we meerdere Nick-en?quote:
Ik weet ook wel dat ik veel uitroeptekens gebruik!!! Hoef je me niet mee te confronteren!quote:
GROLSCHHHHHquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er gaat hier een halve liter GRolschhhhhhhhh kanon open
doe!!! ik!!! lekker!!! toch!!! irritant!!! hé!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik veel uitroeptekens gebruik!!! Hoef je me niet mee te confronteren!
BIETRNELOMquote:
Xeor heet Nickquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben we meerdere Nick-en?Die met dat zusje op tinychat.. Ehh, ja?
/care en nu naar het pokemon forumquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
godverdome level 19 pokemon word geowned door een lvl 9 zubat![]()
#basisschoolstrugglesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
godverdome level 19 pokemon word geowned door een lvl 9 zubat![]()
Oh echt, nee ik bedoelde Nick met de foknaam Nick en nog iets. Oh, hij wil ons niet meer? Stom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Xeor heet Nick
Ja, DrNick is in ABO
Hij is druk bezig met FOK!ers te achtervolgenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, nee ik bedoelde Nick met de foknaam Nick en nog iets. Oh, hij wil ons niet meer? Stom.
msacras wilde ons ook al niet meerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, nee ik bedoelde Nick met de foknaam Nick en nog iets. Oh, hij wil ons niet meer? Stom.
Dat is wel een enorme kneus trouwensquote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme kneus trouwens
Oh, behalve ons dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met FOK!ers te achtervolgen
Ja, maar zij liet dat op een nogal gare manier wetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras wilde ons ook al niet meer
En terecht, ze was een bitch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Msacras is ook een kuthipsterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, dan nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |