Okayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon iedereen die zich daar fanatiek mee bezig houd er uit donder.
Of ze nu voor of tegen zijn.
Ik gooi sowieso iedereen waar ik me aan erger eruit de laatste tijd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nu wel gelijk waarom LB er niet is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB zit nu vol met lauwwarme mannenpap
LittleBrownie
Ik heb het niet zo met die zwarte piet hype. Het boeit me echt niet of hij nou wordt verboden of niet!quote:
Ja dat woord wil ik niet gebruiken hoorquote:
Meegenomen naar Spanje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nu wel gelijk waarom LB er niet is.
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat woord wil ik niet gebruiken hoor
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LB is een groene piet aan het worden.
Ze past ook in mijn zakquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
LB past toch easy in zo`n juttezak dus.
Wehehehequote:
Niet alleen dat. Maar dat zó veel mensen er een fuck om geven is nog erger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb overigens ook zelden een stompzinnigere discussie gezien als de zwarte piet discussie.
Het gaat inderdaad drie keer nergens over, het leuke daarvan is, is dat de argumenten zowel voor als tegen, ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb overigens ook zelden een stompzinnigere discussie gezien als de zwarte piet discussie.
quote:
Op jouw zak bedoel jequote:
Blauw is de mooiste kleur!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ban voor crewbashquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Ik heb LB geDM't over de vieze, vunzige, nare dingen die jullie over haar hebben gezegd. Nu krijgen jullie het hoor..
Laat maar komen. Ze moet eerst d'r mondje open doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Ik heb LB geDM't over de vieze, vunzige, nare dingen die jullie over haar hebben gezegd. Nu krijgen jullie het hoor..
Wat krijgen we? Haar V?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Ga je er ook een dragen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben die nazi's toch altijd van die mooie uniformen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Nou, dat wordt verlengen dus!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! ABO is nog tot 30 januari
Dat vond Prince Harry ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben die nazi's toch altijd van die mooie uniformen
Die van mij tot 27 novemberquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! ABO is nog tot 30 januari
Gewoon goed aanpakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
oh shit, als ik nu geband wordt is wel beter eigenlijk, ga ik ten minste met school bezig
Meh, geloof niet in hun idealenquote:
Deze discussie is zo slecht !! hihiho emogif!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de discussie over de discussie nog erger eigenlijk.
vraag ban aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
oh shit, als ik nu geband wordt is wel beter eigenlijk, ga ik ten minste met school bezig
jij weet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze discussie is zo slecht !! hihiho emogif!!!
Nee niet waar, deze discussie is prachtig!!! Boosemoticon!
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
of zal ik een mooie yvonne gerelateerd Noord Korea topic makenquote:
ja doequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
of zal ik een mooie yvonne gerelateerd Noord Korea topic maken
Ja hoezo? wil je mijn V ook?quote:
das permbanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
dan ben ik binnen een paar minuten geband vrees ikquote:
Stop gewoon en ga voor school aan de slag. Kom daarna (tussendoor) terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |