Ga je er ook een dragen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben die nazi's toch altijd van die mooie uniformen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Nou, dat wordt verlengen dus!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! ABO is nog tot 30 januari
Dat vond Prince Harry ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben die nazi's toch altijd van die mooie uniformen
Die van mij tot 27 novemberquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! ABO is nog tot 30 januari
Gewoon goed aanpakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
oh shit, als ik nu geband wordt is wel beter eigenlijk, ga ik ten minste met school bezig
Meh, geloof niet in hun idealenquote:
Deze discussie is zo slecht !! hihiho emogif!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de discussie over de discussie nog erger eigenlijk.
vraag ban aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
oh shit, als ik nu geband wordt is wel beter eigenlijk, ga ik ten minste met school bezig
jij weet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze discussie is zo slecht !! hihiho emogif!!!
Nee niet waar, deze discussie is prachtig!!! Boosemoticon!
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
of zal ik een mooie yvonne gerelateerd Noord Korea topic makenquote:
ja doequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
of zal ik een mooie yvonne gerelateerd Noord Korea topic maken
Ja hoezo? wil je mijn V ook?quote:
das permbanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
dan ben ik binnen een paar minuten geband vrees ikquote:
Stop gewoon en ga voor school aan de slag. Kom daarna (tussendoor) terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |