Het is me teveel gedoe om te zoeken naar goede kwaliteit etc. Ik zou niet weten via welke kanalen dat tegenwoordig gaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je zou er meer kunnen kijken als je gewoon download! Films kijken is leuk!
Dat is niet zo goed van je pc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg net een kneiterharde schok van m'n pc_!
Pirate bay vind ik meestal wel goede 1080p in 1 minuutje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is me teveel gedoe om te zoeken naar goede kwaliteit etc. Ik zou niet weten via welke kanalen dat tegenwoordig gaat
hoi wil je ook nog een ip invitequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pirate bay vind ik meestal wel goede 1080p in 1 minuutje.
Dat is hier geblokkeerd geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pirate bay vind ik meestal wel goede 1080p in 1 minuutje.
Doe eens linkjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind one direction trouwens serieus helemaal niet zo slecht
Ja?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind one direction trouwens serieus helemaal niet zo slecht
ikquote:
Mijnes ook niet, maar vind het echt niet heel slecht ofzo.quote:
Ik zwem best slecht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het echt raar dat er veel volwassenen zijn die niet kunnen zwemmen, het lijkt voor mij alsof je daar helemaal geen les voor nodig hebt. Het is toch gewoon beetje met je armen zwaaien!?
Zet ze in de TT en er komt meteen een op af, lekker bezig sof!quote:
Ik.quote:
nee hoorquote:
ik geef je een voorzetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zet ze in de TT en er komt meteen een op af, lekker bezig sof!
Maar er zijn duizenden sites die precies hetzelfde zijn, gewoon de server gebruiken maar andere domeinnaam (zoals krabs al zei Kuiken.co , die gebruik ik toevallig ook. Kijk wel uit voor reclame, ik heb adblock, misschien is dat ook leuk om te nemen trouwens, is ook maar een minuut werk.quote:
wtf doe jij?quote:
oh geeft niet, kuiken betekent downloadenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van kuiken gehoord
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh geeft niet, kuiken betekent downloaden
"net een goeie film gekuikt"
Neen, ik ga wel voor mijn hosselquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geef je een voorzetje.
pak haar
Meer wegjagenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, ik ga wel voor mijn hossel
oh oke. jammer voor emmquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, ik ga wel voor mijn hossel
Ja héquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer wegjagen
Niet met vrouwen om kunnen gaan
Misschien dat ik er eens naar kan kijken op een oude laptop. Hou dat dan liever gescheiden met mijn huidige laptop zeg maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er zijn duizenden sites die precies hetzelfde zijn, gewoon de server gebruiken maar andere domeinnaam (zoals krabs al zei Kuiken.co , die gebruik ik toevallig ook. Kijk wel uit voor reclame, ik heb adblock, misschien is dat ook leuk om te nemen trouwens, is ook maar een minuut werk.
Download adblock extension.
Dat jij nou elke chick om je vinger kan bindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer wegjagen
Niet met vrouwen om kunnen gaan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb uit bronnen vernomen dat LMI nog nooit een negerin heeft gebeft, kom we lachen hem uit!
kippen om je vinger binden kost niet veel moeite nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou elke chick om je vinger kan binden
Zeker nog nooit een boze haan gezien?!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kippen om je vinger binden kost niet veel moeite nee.
Ja, mee eens. Ik ben blij dat ik er kan/mag wonenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kippen om je vinger binden kost niet veel moeite nee.
Die moet je wat harder aanpakkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een boze haan gezien?!
Jij een neppe?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Emm16 het volgende:
Jullie zijn trouwens echte Fok1ers. Echt!
Niet doen. Ik krijg honger en er is niks in huis.quote:
Jaja, dat is mooi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Emm16 het volgende:
Ik kom hier bijna elke dagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Emm16 het volgende:
oke sorryquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet doen. Ik krijg honger en er is niks in huis.
Je bent ook verslaafd aan je lul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom hier bijna elke dagIk ben gewoon verslaafd aan deze SC en deze mensen.
Ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hee spatiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
A little thing called spaceman, die remixquote:
Ik heb die toets echt nog expres nuttig gebruikt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hee spatie
ik ben op dit moment Windowstoets-loos
die toets is kapot
Hardwell #1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A little thing called spaceman, die remix
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.php
HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAH XD XDquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
oh mensen. ik heb busjongen gevonden op fb. Naja eigenlijk een vriendin van me. En hij heeft dus relatie ;s Maar ik zie hem wel bijna elke dag in de bus. lkkr toevallig !!!
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
oh mensen. ik heb busjongen gevonden op fb. Naja eigenlijk een vriendin van me. En hij heeft dus relatie ;s Maar ik zie hem wel bijna elke dag in de bus. lkkr toevallig !!!
oh maar ik heb ook een fb gemaakt die busjongen heet zodat je die zou vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
Is dat diezelfde buisjongen als van maanden/weken geleden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
nah hij is bijna twee jaar jongerquote:
KRabbeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh maar ik heb ook een fb gemaakt die busjongen heet zodat je die zou vinden
Van april jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat diezelfde buisjongen als van maanden/weken geleden?
Die zal m wel laten hangen ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nah hij is bijna twee jaar jongerlaat maar hangen ;s
Ah, jongere jongens gaan niet werken neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nah hij is bijna twee jaar jongerlaat maar hangen ;s
Ga je daarheen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je ook naar one direction concert?
Dude..quote:
Nee, dan hoor je toch niksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je ook naar one direction concert?
Hij zag er echt ouder uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jongere jongens gaan niet werken nee
Niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat is lang geleden, toen bestond ik hier nog niet!
Je paal het gat inboren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij vind een meisje van 13 me leuk, wat nu!?
Hosselenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Nee dat klopt. Nee ik ga nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je toch niks
en ga al naar drie andere concerten.
oke, misschien vier. maar vind die vier leuker dan 1d als je daar toch niks hoort door dat gegil van die wijven.
jij wel?
Dat is wel extreem jongquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
je nichtje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
bangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik dacht dat jij al 20 wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dat is 4 jaar verschil dat lijkt me te veel!
Nee, ik ging stukquote:
Daar zijn ze voor.quote:
Dar vind ik raar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja mijn tante, de zus van mijn moeder is 13!
Spatie is te druk bezig met zijn balhaar die elke dag zijn kamer uitgroeit.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spatie is te druk bezig met zijn balhaar die elke dag zijn kamer uitgroeit.
Jij leest die hele reeks natuurlijk terug in je vrije tijdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
Goede oude tijd: JNG / [JNG SC #1272] Deurdonderen
Nee, ik zocht gewoon even naar mijn eerste post in JNG, en dit waren ongeveer mijn eerste echt posts dat ik bleef.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij leest die hele reeks natuurlijk terug in je vrije tijd
Daar ging je dus de fout in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zocht gewoon even naar mijn eerste post in JNG, en dit waren ongeveer mijn eerste echt posts dat ik bleef.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh, ja ik weet niet dat schept toch een band met de meeste hier denk ik.
Dat niet wetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
huh spatie. heb je al havo examen gedaan?????
Jaaaa. Ik ging van 5 havo naar 5 vwo dat heb ik echt 400 keer in de SC gezet, maar boeien ik was niet interessantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
huh spatie. heb je al havo examen gedaan?????
En ik krijg over 7 jaar 500 euro van hemquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat niet weten
Hij doet nu vwo voor het geval je dat nog niet wist.
Waarom datquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik krijg over 7 jaar 500 euro van hem
En toen werd ik verliefd op Hypo, maar helaas ging ze een tijdje later weg uit de wereldquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toen werd ik verliefd op Hypo, maar helaas ging ze een tijdje later weg uit de wereld
Ja over die weddenschap, kunnen we er geen 8 jaar van maken? Of denk je dat het me wel lukt in 8 jaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik krijg over 7 jaar 500 euro van hem
huh oh ik wist niet dat je examen al had gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik ging van 5 havo naar 5 vwo dat heb ik echt 400 keer in de SC gezet, maar boeien ik was niet interessant
Omdat Spatie denkt dat hij dan zijn master aan de uni heeft behaald, en ik denk van nietquote:
Hypoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toen werd ik verliefd op Hypo, maar helaas ging ze een tijdje later weg uit de wereld
Dat gaat hem nooit lukkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Spatie denkt dat hij dan zijn master aan de uni heeft behaald, en ik denk van niet
[..]
Hypo
Cool heh, ik heb gewoon al een diploma!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
huh oh ik wist niet dat je examen al had gedaan.
Je bedoelt van jou? Of ben je achter m`n facebook gekomen?quote:
Flikkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja over die weddenschap, kunnen we er geen 8 jaar van maken? Of denk je dat het me wel lukt in 8 jaar?
Ja, ik post net je fotos van thailand :squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt van jou? Of ben je achter m`n facebook gekomen?
Uni is toch 4 jaar? Moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FlikkerJe weet gewoon dat het je niet lukt
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik post net je fotos van thailand :s
Ik heb ook havo diploma, maar dan een jaar eerder gehaald en hbo geprobeerd maar was niet leuk en kon geen andere leuke studie vinden dus dan maar vwo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool heh, ik heb gewoon al een diploma!
Wat had jij ook al weer gedaan? Ik bedoel, jij doet nu vwo, maar wat had je daarvoor
2 jaar vwo, 4 jaar uni, en alles slagen zonder te zakken of tussenjaar. Nee lukt hem nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uni is toch 4 jaar? Moet kunnen toch.
Nee ja dat is het niet, het is meer zo van, ik wil liever rustig aan doen, dat is leuker. 6 jaar tijd klinkt toch fijner dan 5.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FlikkerJe weet gewoon dat het je niet lukt
Hahah, moest lachenquote:
nee is gewoon een baas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
o het komt uit een pron?
ik heb het net doorgestuurd aan iemand
Maar studie die ik waars wil doen op TU delft is 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uni is toch 4 jaar? Moet kunnen toch.
hahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
o het komt uit een pron?
ik heb het net doorgestuurd aan iemand
Jij gaat dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar studie die ik waars wil doen op TU delft is 5 jaar.
Oooh okay. Box, maar idiootje. Hoe kan het dat jij een 4.1 haalt voor havo wiskunde A als je al geslaagd was voor Havo? Of had je toen geen wiskundequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ook havo diploma, maar dan een jaar eerder gehaald en hbo geprobeerd maar was niet leuk en kon geen andere leuke studie vinden dus dan maar vwo.
Feestjequote:
Anders wordt het kontje verkopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach wie weet, ik ga het iig proberen.
Nee joh gekkie, mijn broer beweert miljonair te worden, en als ik geldnood hebben helpt hij me vast wel.quote:
Ik had toen geen wiskunde idd. dus moet dat eerst ophalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oooh okay. Box, maar idiootje. Hoe kan het dat jij een 4.1 haalt voor havo wiskunde A als je al geslaagd was voor Havo? Of had je toen geen wiskunde
Ik zal het de vriend van mijn broertje doorgeven, die zit hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
TU Delft zitten toch alleen maar auties
Ik zit nu te denken aan Molecular Science & Technology, maar ik heb nog tot 1 mei 2015 om te kiezen dus dit kan nog wel veranderen, ik denk wel iets technisch iig.quote:
Gooi hem hier eens in de SC.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal het de vriend van mijn broertje doorgeven, die zit hier
Generaliserende vooroordelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
TU Delft zitten toch alleen maar auties
Oh nee dan begrijp ik het welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had toen geen wiskunde idd. dus moet dat eerst ophalen
Die zijn aan het kontenbonken in zijn kamer vrees ik.Geen tijd voor de Spatielozen in de wereld.quote:
Op een autie school zitten auties.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Generaliserende vooroordelen
Wel zitten er weinig meisjes
Hij is hommel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn aan het kontenbonken in zijn kamer vrees ik.Geen tijd voor de Spatielozen in de wereld.
Ik heb sinds de derde geen wiskunde meer gehad. Dus de vierde, vijfde en dan mijn tussenjaar niet. En ik ben er sowieso niet goed in. vandaar die 4,1.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee dan begrijp ik het welDan is het ook niet erg meer! Komt wel goed Sofje!
Er zitten ook autie's ja. Maar die zitten op elke Uni. Ook zitten er gewoon non-autie's!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Op een autie school zitten auties.
Nee hij is een mens, als het een hommel was had ik hem al platgeslagen.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij is een mens, als het een hommel was had ik hem al platgeslagen.
Huh dat laatstequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn aan het kontenbonken in zijn kamer vrees ik.Geen tijd voor de Spatielozen in de wereld.
Maar als je op een super-humoristische manier homo bedoelt ja. dat is hij.quote:
hommels zijn lief. wespen niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij is een mens, als het een hommel was had ik hem al platgeslagen.
Tuurlijk mattiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Fok-it, mag ik foto posten van onze thailand FOK! meetup
Ja dat snapte ik daarom vind ik het ook niet meer erg, die 4.1!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb sinds de derde geen wiskunde meer gehad. Dus de vierde, vijfde en dan mijn tussenjaar niet. En ik ben er sowieso niet goed in. vandaar die 4,1.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je op een super-humoristische manier homo bedoelt ja. dat is hij.
Hoezo? Krimp je nu ineen van angst en hou je je billen strak bij elkaar?
Denk het zeer zeker wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie weet, nooit echt getest, denk het eigenlijk niet.
kom net van werk af en kon vannacht niet slapen en moet morgenochtend vroeg werkenquote:
HAHAHAHAHA JIJ BENT ECHT SUPER GRAPPIG.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Over jezelf? Bij jou kan ik het me ook wel voorstellen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwart was zou ik niet in Polen durven te komen.quote:
Hoe gaat het met die sitequote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee OF is geen troll ik ga zelfs een site met 'm starten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JIJ BENT ECHT SUPER GRAPPIG.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autisten humor zeker? Ik vond er niks grappigs aan, ik was bloed serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Stop jezelf te vernederen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Autisten humor zeker? Ik vond er niks grappigs aan, ik was bloed serieus!
Doe jij dat dan ook?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die site?
Nu weet ik eindelijk na al die maanden wie OF is.
Nee, niet boos. Teleurgesteld. Ik ga binnenkort een intervention regelen met al je FOK! broeders en cachie.quote:
zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet boos. Teleurgesteld. Ik ga binnenkort een intervention regelen met al je FOK! broeders en cachie.
Zeg jijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar even serieus, heb jij wel eens een autisten test gedaan, ik ben benieuwd.
De zelfvertrouwen die FOK! toch heeft gecreëerd in mijquote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ehhh. Ik ben een meisje. Ehhh, daten?![]()
![]()
![]()
![]()
goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die site?
Nu weet ik eindelijk na al die maanden wie OF is.
Coolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
goed
http://www.banaanmeteoor.nl/
dat is een van mijn namen jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
Deze film is gemaakt door Marten Jacobs met HTML, CSS, jQuery en jQueryRotate en werkt als het goed is in elke moderne browser, alleen niet overal even goed. Maar maakt niet uit.
Heus heet jij Marten?!
hoezoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die met (zelf)diagnoses gaan gooien op het internet.
Daar kan ik alleen maar om lachen.
Ja boeie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
Doet me denken aan dat boek Marte Jacobs van Tim, dat heb ik gelezen voor school!
Is toch idioot al die mensen op internet die elkaar en zichzelf even diagnostiseren zonder dat ze kennis hebbenquote:
hypochondriequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch idioot al die mensen op internet die elkaar en zichzelf even diagnostiseren zonder dat ze kennis hebben
Spatie is grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Spazei vernedert zichzelf hier al 4 maand, vandaar mijn reactie.
Watte?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet boos. Teleurgesteld. Ik ga binnenkort een intervention regelen met al je FOK! broeders en cachie.
Tjackie drinkt weer. Dus we moeten een interventie doen binnenkort.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch idioot al die mensen op internet die elkaar en zichzelf even diagnostiseren zonder dat ze kennis hebben
De paradoxen van gisteren zijn de waarheden van morgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zit je haten, jongen
Alsof jij boeiende dingen zegt.
Ik zal dit maar als compliment zien, maar ik weet dat er ergens een kern van belediging in zitquote:
Jij bent triest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je hem grappig vindt ben je echt triest
nee, cachet heeft borderliner.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zal dit maar als compliment zien, maar ik weet dat er ergens een kern van belediging in zit
Hier zul je het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je hem grappig vindt ben je echt triest
Ja toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Ik vind Spatie ook wel grappig eigenlijk
Aw tjackieeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjackie drinkt weer. Dus we moeten een interventie doen binnenkort.
Hij lijkt een beetje op een Skins-personagequote:
Dat linkeroog ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een Skins-personage
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |