Maar studie die ik waars wil doen op TU delft is 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uni is toch 4 jaar? Moet kunnen toch.
hahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
o het komt uit een pron?
ik heb het net doorgestuurd aan iemand
Jij gaat dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar studie die ik waars wil doen op TU delft is 5 jaar.
Oooh okay. Box, maar idiootje. Hoe kan het dat jij een 4.1 haalt voor havo wiskunde A als je al geslaagd was voor Havo? Of had je toen geen wiskundequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ook havo diploma, maar dan een jaar eerder gehaald en hbo geprobeerd maar was niet leuk en kon geen andere leuke studie vinden dus dan maar vwo.
Feestjequote:
Anders wordt het kontje verkopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach wie weet, ik ga het iig proberen.
Nee joh gekkie, mijn broer beweert miljonair te worden, en als ik geldnood hebben helpt hij me vast wel.quote:
Ik had toen geen wiskunde idd. dus moet dat eerst ophalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oooh okay. Box, maar idiootje. Hoe kan het dat jij een 4.1 haalt voor havo wiskunde A als je al geslaagd was voor Havo? Of had je toen geen wiskunde
Ik zal het de vriend van mijn broertje doorgeven, die zit hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
TU Delft zitten toch alleen maar auties
Ik zit nu te denken aan Molecular Science & Technology, maar ik heb nog tot 1 mei 2015 om te kiezen dus dit kan nog wel veranderen, ik denk wel iets technisch iig.quote:
Gooi hem hier eens in de SC.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal het de vriend van mijn broertje doorgeven, die zit hier
Generaliserende vooroordelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
TU Delft zitten toch alleen maar auties
Oh nee dan begrijp ik het welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had toen geen wiskunde idd. dus moet dat eerst ophalen
Die zijn aan het kontenbonken in zijn kamer vrees ik.Geen tijd voor de Spatielozen in de wereld.quote:
Op een autie school zitten auties.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Generaliserende vooroordelen
Wel zitten er weinig meisjes
Hij is hommel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn aan het kontenbonken in zijn kamer vrees ik.Geen tijd voor de Spatielozen in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |