En ik krijg over 7 jaar 500 euro van hemquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat niet weten
Hij doet nu vwo voor het geval je dat nog niet wist.
Waarom datquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik krijg over 7 jaar 500 euro van hem
En toen werd ik verliefd op Hypo, maar helaas ging ze een tijdje later weg uit de wereldquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toen werd ik verliefd op Hypo, maar helaas ging ze een tijdje later weg uit de wereld
Ja over die weddenschap, kunnen we er geen 8 jaar van maken? Of denk je dat het me wel lukt in 8 jaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik krijg over 7 jaar 500 euro van hem
huh oh ik wist niet dat je examen al had gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik ging van 5 havo naar 5 vwo dat heb ik echt 400 keer in de SC gezet, maar boeien ik was niet interessant
Omdat Spatie denkt dat hij dan zijn master aan de uni heeft behaald, en ik denk van nietquote:
Hypoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toen werd ik verliefd op Hypo, maar helaas ging ze een tijdje later weg uit de wereld
Dat gaat hem nooit lukkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Spatie denkt dat hij dan zijn master aan de uni heeft behaald, en ik denk van niet
[..]
Hypo
Cool heh, ik heb gewoon al een diploma!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
huh oh ik wist niet dat je examen al had gedaan.
Je bedoelt van jou? Of ben je achter m`n facebook gekomen?quote:
Flikkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja over die weddenschap, kunnen we er geen 8 jaar van maken? Of denk je dat het me wel lukt in 8 jaar?
Ja, ik post net je fotos van thailand :squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt van jou? Of ben je achter m`n facebook gekomen?
Uni is toch 4 jaar? Moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FlikkerJe weet gewoon dat het je niet lukt
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik post net je fotos van thailand :s
Ik heb ook havo diploma, maar dan een jaar eerder gehaald en hbo geprobeerd maar was niet leuk en kon geen andere leuke studie vinden dus dan maar vwo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool heh, ik heb gewoon al een diploma!
Wat had jij ook al weer gedaan? Ik bedoel, jij doet nu vwo, maar wat had je daarvoor
2 jaar vwo, 4 jaar uni, en alles slagen zonder te zakken of tussenjaar. Nee lukt hem nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uni is toch 4 jaar? Moet kunnen toch.
Nee ja dat is het niet, het is meer zo van, ik wil liever rustig aan doen, dat is leuker. 6 jaar tijd klinkt toch fijner dan 5.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FlikkerJe weet gewoon dat het je niet lukt
Hahah, moest lachenquote:
nee is gewoon een baas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
o het komt uit een pron?
ik heb het net doorgestuurd aan iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |