quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh geeft niet, kuiken betekent downloaden
"net een goeie film gekuikt"
Neen, ik ga wel voor mijn hosselquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geef je een voorzetje.
pak haar
Meer wegjagenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, ik ga wel voor mijn hossel
oh oke. jammer voor emmquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, ik ga wel voor mijn hossel
Ja héquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer wegjagen
Niet met vrouwen om kunnen gaan
Misschien dat ik er eens naar kan kijken op een oude laptop. Hou dat dan liever gescheiden met mijn huidige laptop zeg maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er zijn duizenden sites die precies hetzelfde zijn, gewoon de server gebruiken maar andere domeinnaam (zoals krabs al zei Kuiken.co , die gebruik ik toevallig ook. Kijk wel uit voor reclame, ik heb adblock, misschien is dat ook leuk om te nemen trouwens, is ook maar een minuut werk.
Download adblock extension.
Dat jij nou elke chick om je vinger kan bindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer wegjagen
Niet met vrouwen om kunnen gaan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb uit bronnen vernomen dat LMI nog nooit een negerin heeft gebeft, kom we lachen hem uit!
kippen om je vinger binden kost niet veel moeite nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou elke chick om je vinger kan binden
Zeker nog nooit een boze haan gezien?!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kippen om je vinger binden kost niet veel moeite nee.
Ja, mee eens. Ik ben blij dat ik er kan/mag wonenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kippen om je vinger binden kost niet veel moeite nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |