Coolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
goed
http://www.banaanmeteoor.nl/
dat is een van mijn namen jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
Deze film is gemaakt door Marten Jacobs met HTML, CSS, jQuery en jQueryRotate en werkt als het goed is in elke moderne browser, alleen niet overal even goed. Maar maakt niet uit.
Heus heet jij Marten?!
hoezoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die met (zelf)diagnoses gaan gooien op het internet.
Daar kan ik alleen maar om lachen.
Ja boeie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
Doet me denken aan dat boek Marte Jacobs van Tim, dat heb ik gelezen voor school!
Is toch idioot al die mensen op internet die elkaar en zichzelf even diagnostiseren zonder dat ze kennis hebbenquote:
hypochondriequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch idioot al die mensen op internet die elkaar en zichzelf even diagnostiseren zonder dat ze kennis hebben
Spatie is grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Spazei vernedert zichzelf hier al 4 maand, vandaar mijn reactie.
Watte?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet boos. Teleurgesteld. Ik ga binnenkort een intervention regelen met al je FOK! broeders en cachie.
Tjackie drinkt weer. Dus we moeten een interventie doen binnenkort.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch idioot al die mensen op internet die elkaar en zichzelf even diagnostiseren zonder dat ze kennis hebben
De paradoxen van gisteren zijn de waarheden van morgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zit je haten, jongen
Alsof jij boeiende dingen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |