kom net van werk af en kon vannacht niet slapen en moet morgenochtend vroeg werkenquote:
HAHAHAHAHA JIJ BENT ECHT SUPER GRAPPIG.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Over jezelf? Bij jou kan ik het me ook wel voorstellen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwart was zou ik niet in Polen durven te komen.quote:
Hoe gaat het met die sitequote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee OF is geen troll ik ga zelfs een site met 'm starten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JIJ BENT ECHT SUPER GRAPPIG.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autisten humor zeker? Ik vond er niks grappigs aan, ik was bloed serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Stop jezelf te vernederen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Autisten humor zeker? Ik vond er niks grappigs aan, ik was bloed serieus!
Doe jij dat dan ook?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die site?
Nu weet ik eindelijk na al die maanden wie OF is.
Nee, niet boos. Teleurgesteld. Ik ga binnenkort een intervention regelen met al je FOK! broeders en cachie.quote:
zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet boos. Teleurgesteld. Ik ga binnenkort een intervention regelen met al je FOK! broeders en cachie.
Zeg jijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar even serieus, heb jij wel eens een autisten test gedaan, ik ben benieuwd.
De zelfvertrouwen die FOK! toch heeft gecreëerd in mijquote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ehhh. Ik ben een meisje. Ehhh, daten?![]()
![]()
![]()
![]()
goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die site?
Nu weet ik eindelijk na al die maanden wie OF is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |