Ik heb sinds de derde geen wiskunde meer gehad. Dus de vierde, vijfde en dan mijn tussenjaar niet. En ik ben er sowieso niet goed in. vandaar die 4,1.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee dan begrijp ik het welDan is het ook niet erg meer! Komt wel goed Sofje!
Er zitten ook autie's ja. Maar die zitten op elke Uni. Ook zitten er gewoon non-autie's!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Op een autie school zitten auties.
Nee hij is een mens, als het een hommel was had ik hem al platgeslagen.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij is een mens, als het een hommel was had ik hem al platgeslagen.
Huh dat laatstequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn aan het kontenbonken in zijn kamer vrees ik.Geen tijd voor de Spatielozen in de wereld.
Maar als je op een super-humoristische manier homo bedoelt ja. dat is hij.quote:
hommels zijn lief. wespen niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij is een mens, als het een hommel was had ik hem al platgeslagen.
Tuurlijk mattiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Fok-it, mag ik foto posten van onze thailand FOK! meetup
Ja dat snapte ik daarom vind ik het ook niet meer erg, die 4.1!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb sinds de derde geen wiskunde meer gehad. Dus de vierde, vijfde en dan mijn tussenjaar niet. En ik ben er sowieso niet goed in. vandaar die 4,1.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je op een super-humoristische manier homo bedoelt ja. dat is hij.
Hoezo? Krimp je nu ineen van angst en hou je je billen strak bij elkaar?
Denk het zeer zeker wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie weet, nooit echt getest, denk het eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |