Die moet je wat harder aanpakkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een boze haan gezien?!
Jij een neppe?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Emm16 het volgende:
Jullie zijn trouwens echte Fok1ers. Echt!
Niet doen. Ik krijg honger en er is niks in huis.quote:
Jaja, dat is mooi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Emm16 het volgende:
Ik kom hier bijna elke dagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Emm16 het volgende:
oke sorryquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet doen. Ik krijg honger en er is niks in huis.
Je bent ook verslaafd aan je lul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom hier bijna elke dagIk ben gewoon verslaafd aan deze SC en deze mensen.
Ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hee spatiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
A little thing called spaceman, die remixquote:
Ik heb die toets echt nog expres nuttig gebruikt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hee spatie
ik ben op dit moment Windowstoets-loos
die toets is kapot
Hardwell #1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A little thing called spaceman, die remix
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.php
HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAH XD XDquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
oh mensen. ik heb busjongen gevonden op fb. Naja eigenlijk een vriendin van me. En hij heeft dus relatie ;s Maar ik zie hem wel bijna elke dag in de bus. lkkr toevallig !!!
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
oh mensen. ik heb busjongen gevonden op fb. Naja eigenlijk een vriendin van me. En hij heeft dus relatie ;s Maar ik zie hem wel bijna elke dag in de bus. lkkr toevallig !!!
oh maar ik heb ook een fb gemaakt die busjongen heet zodat je die zou vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
Is dat diezelfde buisjongen als van maanden/weken geleden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
nah hij is bijna twee jaar jongerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |