SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Shirma RouseTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Collin de Vries
[ Bericht 9% gewijzigd door Benny op 26-10-2013 17:07:07 ]"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Wie?? Beide hebben een spleetje.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:12 schreef Cee het volgende:
Mijn god, alsof er een betonmuur gekärcherd wordt.
ik ookquote:
Wie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:12 schreef CherryOnTop het volgende:
Die engerd kunnen ze pas na 22.00 uitzenden, dan zitten er geen kinderen meer voor tv. Het is toch een beetje alsof je naar een horrorfilm zit te kijken.
Zie haar al ondersteboven van de trap aflopen met haar hoofd achterstevoren terwijl ze erwtensoep door die spleet tussen haar tanden heen kotstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
die kunnen ze wel gebruiken bij de volgende the exorcist
aan de spoilers te zien willen ze elkaar overtreffen wie het meest de kille blik van ed gein na kan doenquote:
Nogal jaquote:
Jimmi was zelf ook een zware cokeheadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat Verslaafd weer met John Williams is, is het gewoon Jimmy Geduld
En toen ontdekte hij Twix?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jimmi was zelf ook een zware cokehead
Nee, Meeeeeetaaaaaquote:
ja maar ze is niet voor 1 gat te vangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:16 schreef CherryOnTop het volgende:
hoop wel dat nicole het gat van de deur gewezen wordt.
Of ze uit haar rok zou scheuren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik mis een Nathalie, eentje waarvoor ik elke week bijna zenuwachtig () was
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:16 schreef CherryOnTop het volgende:
hoop wel dat nicole het gat van de deur gewezen wordt.
Ja iddquote:
bah, die was veel te overdrevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik mis een Nathalie, eentje waarvoor ik elke week bijna zenuwachtig () was
De mensen die niet letten op hun geld lezen de kleine lettertjes vaak al niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
jezus, kunnen de letters in de john williams reclame nog groter>
Waar denk je dan aan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef Day het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe kapsel voor John Williams.
En toen kwam Umberto in beeldquote:
Ja die was gelukkig helemaal niet overdreven, met zijn Keep the soul aliiiiiiiiiiiivequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bah, die was veel te overdreven![]()
ik mis een boris
Millimeteren.quote:
Hij staat in de i-tunes top 30... alias Borias ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was gelukkig helemaal niet overdreven, met zijn Keep the soul aliiiiiiiiiiiive
(Maar wel supergoed ook jaJammer dat je er zo weinig meer van hoort)
Zoals van iedereen die ooit met een NL-talentenshow heeft meegedaan na Idols 1.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was gelukkig helemaal niet overdreven, met zijn Keep the soul aliiiiiiiiiiiive
Oh! Alweer een andere naam?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij staat in de i-tunes top 30... alias Borias ofzo
Xylofoon, tong uit de mond en gaaaaaaaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heet tegenwoordig Bo Sarisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat in de top 40 als Bo Sarisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
bo saris. Kan wel zingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij staat in de i-tunes top 30... alias Borias ofzo
ze moeten beide door volgens de VN. Let maar opquote:
bo saris?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heet tegenwoordig Bo Sarisen stond deze week nog te kreunen tijdens de finale van Hollands Next Top Model.
DVBBS & Borgeous?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Alweer een andere naam?
Of nog Bo-rush oid?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
Nu heeft Blluthhlugarra bezit genomen over de stembanden van Nicole.
Omdat ze kijkt en klinkt alsof ze moet schijtenquote:
Niet echt. Zeg maar het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
cheyenne heeft een 100x fijnere stem om naar te luisteren
Precies! En ze is ook nog eens leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
cheyenne heeft een 100x fijnere stem om naar te luisteren
Die Maori-gezichten?quote:
Gewoon dat cola-boeren op muziek. Ik vind het vreselijk. Ik vind het niet alleen irritant. Ik HAAT het echt. M'n nekharen staan overeind.quote:
Niet dat iemand komt... veel te bangquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef oLexie het volgende:
Lastig, vind die ene leuker maar Nicole heeft een vollere stem die zalen kan vullen.
Moet je laten wegscherenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon dat cola-boeren op muziek. Ik vind het vreselijk. Ik vind het niet alleen irritant. Ik HAAT het echt. M'n nekharen staan overeind.
wie het hardste kan schreeuwenquote:
nieuw zeelandquote:
Het is wel tof hoe ze echt 100% in de muziek zit en meeleeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is het dus best echt een tof wijf, die Nicole.
Anders had dat zachte meisje er echt wel een hekel aan gehad.
Wil nog een keerquote:
ik ookquote:
Vorige week al te zien in de eindspoilers.quote:
zij mag kiezenquote:
Ik ben er twe ekeer geweest, no problem, kan er wel gaan wonen. Alleen rijden ze er als gekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef oLexie het volgende:
Neef van mijn vriend gaat eerst een paar maanden naar Bali en daarna anderhalf jaar Nieuw - Zeeland.
geenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel auditie rondes komen er nog?
ultiem rektalent. Je zou het kontgat van John de Mol moeten zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Allejezus, dat ze dit nog 17 minuten gerekt hebben
Oh dat rijden als gekken is niets voor mij, maar ik ga er alsnog wonen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er twe ekeer geweest, no problem, kan er wel gaan wonen. Alleen rijden ze er als gekken
Er komen nog een triljoen voorrondes (zo voelt het)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jawel toch? debob marley gozer is nog niet geweest
waar ben jij geweest dan? Waren al blijalswe andere autos zagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er twe ekeer geweest, no problem, kan er wel gaan wonen. Alleen rijden ze er als gekken
Dit was toch een oprecht enthousiaste artiest die iemand gemeend haar team in wilde kletsen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral hier. Ze zat bij DWDD vanavond en daar was ze veel leuker, minder gemaakt vond ik.
Nee ik vind het gemaakt overkomen, kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit was toch een oprecht enthousiaste artiest die iemand gemeend haar team in wilde kletsen?
mogen ze niet blij zijn voor haar dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
Door de maniertjes van haar familie, vin dik het niks dat ze ook door is.
dat is wat ik zagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit was toch een oprecht enthousiaste artiest die iemand gemeend haar team in wilde kletsen?
Overal waar er iets van een weg was. Wel in de zomer, dus sowieso drukker. De borden langs de weg gingen meer over alcoholmisbruik en speeding dan wat andersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
waar ben jij geweest dan? Waren al blijalswe andere autos zagen
Ja, echt he? Ik vond haar altijd wel leuk maar sinds ze dit doet erger ik me al aan haar vanaf het moment dat ze haar mond open doet. Echt zoooo gemaakt en onoprecht en ... stom gewoon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral hier. Ze zat bij DWDD vanavond en daar was ze veel leuker, minder gemaakt vond ik.
Vandaar dat ik zo'n drankorgel ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overal waar er iets van een weg was. Wel in de zomer, dus sowieso drukker. De borden langs de weg gingen meer over alcoholmisbruik en speeding dan wat anders
Wat was daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
Door de maniertjes van haar familie, vind ik het niks dat ze ook door is.
Ah ik was er in hun lente. Die borden zijn iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overal waar er iets van een weg was. Wel in de zomer, dus sowieso drukker. De borden langs de weg gingen meer over alcoholmisbruik en speeding dan wat anders
Mag Ilse niet enthousiast reageren op/tijdens/na optredens?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mogen ze niet blij zijn voor haar dan?
Ik ben al weggezapt. Nederlandse talkshowsquote:
ik vond haar altijd al geforceerd overkomen, al ver voor the voice...maar was er altijd de enige inquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, echt he? Ik vond haar altijd wel leuk maar sinds ze dit doet erger ik me al aan haar vanaf het moment dat ze haar mond open doet. Echt zoooo gemaakt en onoprecht en ... stom gewoon.
Ik blijf haar ook smalend nadoen hier, kan het gewoon niet helpen
De torture is voor onsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
Nicole gaat ver komen, voorspel ik...
Ze gaan van die R&B torture liedjes voor haar selecteren
als t oprecht is welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Mag Ilse niet enthousiast reageren op/tijdens/na optredens?
Henk en Henk komen dat lijkt me wel leuk. Al zie ik nu weer the Voice stukjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al weggezapt. Nederlandse talkshows
Ik heb haar ook niet heel erg veel gezien in andere programma's hoor maar ze was me hiervoor nooit zo negatief opgevallen als nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vond haar altijd al geforceerd overkomen, al ver voor the voice...maar was er altijd de enige in
volgensmij is geen een jury totaal oprecht. het is eenshow programma, dat acteren hoort er een beetje bijquote:
Ik zag haar ooit bij Dit Was Het Nieuws, lang geleden hoor, maar gloeiende gloeiende gloeiende wat was ze daar DOMquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb haar ook niet heel erg veel gezien in andere programma's hoor maar ze was me hiervoor nooit zo negatief opgevallen als nu
in dat geval is ze de slechtste actricequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgensmij is geen een jury totaal oprecht. het is eenshow programma, dat acteren hoort er een beetje bij
Dan is het gewoon een waardeloze actrice dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgensmij is geen een jury totaal oprecht. het is eenshow programma, dat acteren hoort er een beetje bij
+1quote:
Ik ga zo even de laatste Greys Anatomy kijken, en dan na een drukke week heerlijk slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik had gister nog een wijvenfilm opgenomen, dat lijkt me ondanks het slechte imdb-cijfer (en die vind ik dan vaak wel leuk juist dan) beter dan deze tolksjow.
Welke?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik had gister nog een wijvenfilm opgenomen, dat lijkt me ondanks het slechte imdb-cijfer (en die vind ik dan vaak wel leuk juist dan) beter dan deze tolksjow.
Ohhhhhhhhhh die moet ik ook nog downloadenkopen van de tante van de buurvrouw van de teckel van mijn moeder ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ga zo even de laatste Greys Anatomy kijken, en dan na een drukke week heerlijk slapen
Love's Kitchen (2011) - IMDbquote:
Ja, had ook zeker gehoopt dat ze in de live shows zou komen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Raar dat Laurèn niet is overgenomen door een van de andere coaches. Ze heeft iets betoverends, ze zingt goed, ze kan zichzelf begeleiden en ze ziet er goed uit. Ze zouden dus ver kunnen komen met haar.
ze zaten natuurlijk te wachten op cheyenne/nicole.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Raar dat Laurèn niet is overgenomen door een van de andere coaches. Ze heeft iets betoverends, ze zingt goed, ze kan zichzelf begeleiden en ze ziet er goed uit. Ze zouden dus ver kunnen komen met haar.
Ze zullen Laurèn zeker steelwaardig vinden maar ze wachten waarschijnlijk op een andere kandidaat. Als er echter 2 kandidaten zijn waar ze met zijn vieren voor gaan dan krijg je straks de situatie dat twee betere steelwaardige kandidaten niet verder gaan ten bate van twee minder steelwaardige kandidaten die het geluk hebben pas het gevecht te hebben nadat die twee coaches achter het net visten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:48 schreef hexje het volgende:
Denk ergens dat er van te voren al is geleken wie er stealwaardig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkstergemeente? Had me ook niets verbaasd als Nicole had verklaard dat ze lid was van de Satanskerk, met haar waanzinnige blik en rollende en uitpuilende ogen.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:21 schreef Max23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve deze kerels heeft ie nu alleen nog maar meidenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht dat Ali vooral meiden had uitgekozenZie nu zowat alleen kerels tot zover
Voor de rest kijkt ze scheelquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
En sinds wanneer kijkt Trijntje alleen naar de battle?
Het begint.... Nuquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Geven jullie ff een seintje als het daadwerkelijk begint?
Ditquote:
Mooi politiek correct gesproken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
die witte moet wel veel moeite doen om te zingen, die zwarte minder.
Wie was datquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar deze was niet zo goed als het maagzuur verhaal
Geen idee, weet ook niet of ze door is gegaan naar de battle ronde.. heb alleen haar verhaal onthoudenquote:
Is niet halal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:45 schreef MissJ het volgende:
nou meid ga Ali pijpen, dan krijg je ook aandacht
sowieso raar omdat je niet kan zien wanneer negers blozenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef vencodark het volgende:
Wat een rare make-up bij die donkere meid. Haar jukbeenderen zijn overdreven roze gemaakt.
zij is vast iemand die met een NOG zielger verhaal komt als iemand er eentje verteltquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
God wat irritant dat wief, heel de tijd aandacht met haar zielig verhaal en dan NOG MEER aandacht willen
Gemist was meer kip aan het pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |