SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nikita DoornboschTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy OssevoortTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Collin de VriesZe smelten de kazen!
en een dijk van een stemquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef oLexie het volgende:
Hopelijk brillie, hij heeft de gunfactor bij mij.
arjanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Wie was de beste? Ik kom er net in. VI is beetje een flopshow.
Arjan, maar die is zo dodelijk saai, dat voor die andere wordt gekozen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Wie was de beste? Ik kom er net in. VI is beetje een flopshow.
Maar die was niets minder saaiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Arjan, maar die is zo dodelijk saai, dat voor die andere wordt gekozen.
Hij lijkt me meer te kunnen. Maar ik sluit niet uit dat Ilse hem gewoon gekozen heeft omdat 'ie knapper isquote:
Komt door je TT.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
bylear is gewoon door door positieve discriminatie
oh ik zie het al, 1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef MissJ het volgende:
Hoeveel kandidaten mogen ze per coach eigenlijk stelen?
stuur ff een linkje dan kijk ik van het weekend evenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Symph
Doe je mee met de digitale pakjesavond?
Diskriminaaaaaasie zeg ik jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:49 schreef CherryOnTop het volgende:
het gaat dus eigenlijk gewoon om hun audities, sla die battles dan over
linkje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
Excuses, wat verlaat na wat gedonder op FOK!
Evengoed welkomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stuur ff een linkje dan kijk ik van het weekend even
http://www.linkedin.comquote:
tnxquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
Spannender dan de battles? Dat kan nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
Wel tof eigenlijk dat ze er schijt aan heeftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
damnnnn, zo dik en dan ook nog zo'n fel vest aandoen.... je moet het maar durven
Als je die doet motorboaten vertel je het niet meer na.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef hunter2011 het volgende:
heb je als man geen kussens nodig in bed
Mijn dagboek is nog spannenderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannender dan de battles? Dat kan niet
Ja, maar ja, alsof er een kleur is die het verhult? Ik vind het wel kekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
damnnnn, zo dik en dan ook nog zo'n fel vest aandoen.... je moet het maar durven
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel tof eigenlijk dat ze er schijt aan heeft
ja echt he, dat is echt maat 130J ofzoquote:
80ZZquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he, dat is echt maat 130J ofzo
Ik ben net zo zwaar als haar tieten denk ik...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk idd niet dat deze maat bij de hunkemoller verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |