abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132503743
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132503754
Ik lag om half vijf al klaarwakker jonge. :')

En goeie, ik was de herfstvakantie alweer vergeten. Gewoon relaxed kunnen hardlopen straks. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132503758
Mghigigh ik heb echt een legendarisch ochtendhumeur inmiddels. Het lijkt ook echt alleen maar erger te worden. Dat er geen fatsoenlijke koffie op mijn werk is, helpt niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132503763
Kut is dat. Ik sta er ook bekend om. :@
pi_132503772
Ik vind dat niet perse kut. Je moet mij gewoon met rust laten met jouw geziek tot 11 uur. Daarna liever ook, maar dan maak ik je niet meer met de grond gelijk :')

Mijn directe collega's weten inmiddels hoe het werkt en vinden het geniaal grappig als iemand de fout in gaat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:54:55 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_132503780
Sinds ik dertigplus ben kan ik ochtenden veel beter hebben eigenlijk :')
disclaimer
pi_132503784
Ik vind eigenlijk dat mijn ochtendhumeur, zoals nu, wel meevalt. Er zeikt niemand, er is nog niks fout gegaan, ik heb koffie. Maar blijkbaar is mijn beeld daarvan een beetje verdraaid, ofzo. :')
pi_132503789
O hier wordt het echt ALLEEEEN maar erger :r

Maar ik leef op ergernissen moet ik ook wel zeggen, een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar :@
pi_132503799
Waarom ergeren als je kan Pokémonnen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503805
Omdat O+ ergeren O+
pi_132503812
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
O hier wordt het echt ALLEEEEN maar erger :r

Maar ik leef op ergernissen moet ik ook wel zeggen, een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar :@
Ow mijn ergernis, de asociale lul die onderbuurman als titel heeft was vannacht weer bezig :r. Ben er echt zo klaar mee!
Woningbouw doet er amper wat aan, ik zit straks weer als een zombie op mijn werk (=gevaarlijk!) en alleen aanbellen bij hem is niet verstandig want het is zo'n verslaafd geval dat na 30 jaar in NL wonen, amper Nederlands spreekt en nogal agressief kan zijn.

Als ik hem nu tegenkom ga ik als een hysterisch viswijf tegen hem gillen geloof ik :@
pi_132503817
Klagen, klagen klagen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:01:33 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_132503820
Mijn motto, geleerd van mijn oude baas:

"Erger je niet, verwonder je slechts"

O+
disclaimer
pi_132503822
Eigenlijk is dat wakker worden op een gemiddelde wakkerwordtijd best relaxed. Zou ik dat morgen ook nog weten? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:

O+
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een ander :N
pi_132503829
quote:

O+
O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met een :') erbij.
pi_132503840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk is dat wakker worden op een gemiddelde wakkerwordtijd best relaxed. Zou ik dat morgen ook nog weten? :')
Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.

:')
pi_132503843
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met een :') erbij.
En dan vinden mensen je raar.
pi_132503846
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503860
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.

:')
Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan. :')

* IJsdraakje is notoire langslaper.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503863
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?
Dat ja. Kreeg mn buurvrouw niet te pakken, die kon er -gelukkig- wel doorheen slapen.
pi_132503864
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dan vinden mensen je raar.
Nee hoor. Dan gniffelt iedereen zich een breuk en het onderwerp van mijn verwondering denkt de volgende 2 keer beter na voor hij crap op mn bureau gooit. En dan begint het weer van voor af aan.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:06:56 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_132503873
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

je snapt dat dat een heel andere wereld is? :D
disclaimer
pi_132503879
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan. :')

* IJsdraakje is notoire langslaper.
Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen. ;(
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:09:15 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_132503889
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.

Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.

Mijn ergernis uitzonderingen zijn dan ook: zanikerds en Facebook.
disclaimer
pi_132503892
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je snapt dat dat een heel andere wereld is? :D
Mijn snapper heeft niet genoeg geslapen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:10:01 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_132503897
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mijn snapper heeft niet genoeg geslapen.
ik zou in jouw geval ook pisnijdig zijn iig ;) :*
disclaimer
pi_132503903
Als mn collega's vandaag zeuren prop ik bonbons in hun mond. Heb er genoeg om de werkdag te overleven.
pi_132503911
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou in jouw geval ook pisnijdig zijn iig ;) :*
Ik krijg steeds meer zin in vakantie, 2 weken lang gewoon SLAPEN.
pi_132503914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.

Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.

Mghi, nee niet echt hier hoor.
pi_132503917
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer zin in vakantie, 2 weken lang gewoon SLAPEN.
Oh AMEN!
pi_132503920
quote:

Facebook. omg. Er was weer iemand die zei dat ie z'n Facebook ging verwijderen want hij "had 2 keuzes. Geen Facebook meer omdat iemand op Facebook niet meer met hem wil praten, of voor de trein springen."

Wat? :')
pi_132503926
De persoon is geen puber.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:15:24 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_132503947
Facebook :')
disclaimer
pi_132503960
Facebook is voor mij een bron van inspiratie over hoe het niet moet. O+
pi_132503970
Facebook. :')

En toch blijven kijken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503985
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen. ;(
Ik ben doorgaans heel goed in weer in slaap vallen. Alleen vanmorgen niet zo. :')

Nu wordt dat in het weekend nogal gestimuleerd ook, helpt niet echt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503997
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben doorgaans heel goed in weer in slaap vallen. Alleen vanmorgen niet zo. :')

Nu wordt dat in het weekend nogal gestimuleerd ook, helpt niet echt. :+
Lijkt me echt heerlijk om dat te kunnen. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Facebook. :')

En toch blijven kijken. :')
En dit.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:23:36 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_132504008
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mghi, nee niet echt hier hoor.
prijs je gelukkig dan :P want meestal is het anders.
disclaimer
pi_132504244
Koffie.. :O
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:51:42 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_132504310
Koffie O+

Ontopic: vandaag ga ik lekker niet lopen. Heb sinds maandag alweer 26 k op de teller, ik ben ontzettend ongesteld en heb gisteren de laatste kilometer bijna gehuild van de pootpijn :')
disclaimer
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:57:21 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_132504358
Ik heb zelfs hakken aan zodat ik niet in de verleiding kom :')
disclaimer
pi_132504373
Whehehe. Ik ga zo met 50 kg hond lopen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:02:11 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132504427
quote:

*;
Ik besluit dat ook dagelijks, maar het ook echt doen en volhouden kost nog wat meer moeite.
(Goh, that sounds familiar. :') :o )
Maar ik word echt gek van dat ge-oordeel van mezelf, en meestal is dat niet positief zeg maar. :+
Vandaar ook voor de tweede keer een mindfulnesstraining.

Maar goed, ik heb sinds vorige week wat aanpassingen gedaan zodat ik veel van de dingen waar ik me aan stoorde of druk over maakte of wat dan ook niet meer tegen kom, dat scheelt al een hele berg. :Y

En... Sleep is good! :Y Gisteren om 22.15 ong in slaap gevallen tot 06.30 vandaag. Damn wat sta je dan anders op dan de nacht ervoor van 00.00 tot 05.45. :o :D
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:02:15 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132504429
quote:

Hier is dat ook zo! Mensen die vooral bang zijn voor die collega die zo hard en onaardig uit de hoek komt. Ik vind het persoonlijk ook ontzettend onprofessioneel om niet aanspreekbaar te zijn over een minder leuk onderwerp. Je krijgt betaald om te functioneren, daar houdt samenwerken ook bij, zelfs als het over rotzaken gaat, ook met mensen die je misschien buiten je werk liever zou ontlopen. Mjah, ieder z'n ding...

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Koffie O+

Ontopic: vandaag ga ik lekker niet lopen. Heb sinds maandag alweer 26 k op de teller, ik ben ontzettend ongesteld en heb gisteren de laatste kilometer bijna gehuild van de pootpijn :')
Klinkt als een verstandig plan om even een dagje rust te nemen...

On topic:
Ik heb gisteren netjes gegeten, alleen twee snoepjes tussendoor *collegaatje kocht een zak megalekkere zuurtjes*. Vandaag iig netjes ontbeten, de rest moet ik nog even plannen. Vriendlief heeft zijn auto in de prak gereden, dus kan zijn dat ik hem moet ophalen van z'n werk *alsie geen lift krijgt* en dan gaan we misschien even langs de Ikea en Epplejeck. Lekker even shoppen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:05:02 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132504456
Oh, en over ongesteld gesproken, na 3 weken vloeien want met de pil begonnen ben ik het wel een beetje zat dus ipv door te slikken las ik toch maar een stopweek in, in de hoop dat het daarna dan wel ook echt klaar is.

En (di)eet-technisch voel ik me best wel zen, maar goed, dat kan over een uur natuurlijk afgelopen zijn. :')

Tussen de middag lekker een flink stuk hardlopen, dat wel! O+

Lijstje van vandaag:
O: Brinta (duh!)
T: Appel, stuk ontbijtkoek
L: 2 boterhammen m ossenworst, 1 m appelstroop, kiwi, mandarijn
T: kwark m bessen
D: salade met iets erbij, weet nog niet goed wat.
pi_132504458
Ik zeik vooral op collegas die dondersgoed weten hoe het moet maar het vertikken en zo anderen laten opdraaien voor hun laksheid.

Dat is ook een beetje mijn taak, maar ik doe het na 3x aardig wel met meer enthousiasme dan van me wordt verwacht :')
pi_132504707
Herfstvakantie is bijna ten einde! Het was heel fijn en gezellig, maar ik gedij beter (of juist niet dus :P ) bij de normale structuur van werk, school en sport. Geen schade aangericht, maar ik ben blij dat maandag het gewone leven weer begint!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132504779
quote:

O+
O+ Die ga ik onthouden!
pi_132504794
Ik moest rond half 9 opstaan omdat ik zo naar m'n ouders ga. Maar was ook om 7 uur wakker, omdat ik onwijs moest plassen. En toen ik eindelijk net weer sliep was het half 9 :(
pi_132506328
Het is dag 2 van de overnight oats, en ik vind het echt goed te eten, maar ik kom tot de conclusie dat ik stiekem gewoon heel erg zin heb in iets hartigs.

Zijn er andere hartige ontbijtdingen dan brood die jullie kunnen bedenken? Want ik ontbijt ook liever niet met brood :s.
pi_132506345
Gebakken ei, makreel, (gerookte) kipfilet?
pi_132506451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Gebakken ei, makreel, (gerookte) kipfilet?
Maar dan gewoon 2 gebakken eieren en verder niets? Weet niet of dat genoeg gaat zijn. Of ik moet gewoon stoppen met lunchen met brood, en dan daar wat anders bedenken. Ik vind het zo irritant, dit geklooi met ontbijt!
pi_132506489
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar dan gewoon 2 gebakken eieren en verder niets? Weet niet of dat genoeg gaat zijn. Of ik moet gewoon stoppen met lunchen met brood, en dan daar wat anders bedenken. Ik vind het zo irritant, dit geklooi met ontbijt!
Kan toch prima? Je kunt er ook een omelet van maken en vullen met wat groente of kipfilet, ham, gerookte zalm?
Bij gebakken eieren hoef je niet per se brood te eten, he ;)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:47:52 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132506516
Open deur, maar ik doe het toch...

O+ Brinta O+

Smoothies met fruit en wat granen er door?
pi_132506588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Open deur, maar ik doe het toch...

O+ Brinta O+

Smoothies met fruit en wat granen er door?
Dat schaar ik allemaal onder de categorie zoet, en niet hartig. Voor mij is hartig iets waar je peper en zout op doet om het lekkerder te maken.
pi_132506609
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Om kwart voor 8 naar de kapper? :o
Veel plezier iig. Ik hou van kappers O+
Half 9, maar moest nog even langs de ah en mijn kapper zit in een ander dorp.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:51:39 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132506628
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:50 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat schaar ik allemaal onder de categorie zoet, en niet hartig. Voor mij is hartig iets waar je peper en zout op doet om het lekkerder te maken.
Oh sorry, overheen gekeken. :@

Dan zou ik gaan voor roereieren met een bak groente en wat kaas er door! O+ :9
pi_132506651
Ik ga het een x proberen, roereieren als ontbijt, zonder brood erbij en met groentes erdoor! Dank voor de tips!
pi_132506667
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh sorry, overheen gekeken. :@

Dan zou ik gaan voor roereieren met een bak groente en wat kaas er door! O+ :9
o ja, roereieren! Lekker!
pi_132506979
Phoebs, ik doe met jou mee. Legendarische ochtendhumeuren, zeiken, bitchen, the whole shabang *O*.
pi_132506991
Oh help, er is echt 20 cm van mijn haar af. Het zit nu hip :')

Handig, zo'n kappersbezoek. Ik hoorde dat er weer zo'n berg overactieve moeders is die de hele wijk eenrichtingsverkeer willen maken. Mooi dat L_S naar de inspraakavond gaat ~O>
Spoilers!
pi_132507526
Ik heb ruim anderhalf uur met de honden gelopen. Het was fijn. O+
pi_132508937
Wandelen met honden is ook fijn. In mijn eentje voelt een wandeling maken toch altijd beetje nutteloos, maar met een hond is het een stuk gezelliger.
pi_132514819
Crrrrrrrrrrrraving!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:34:45 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132515084
Kaneelmuntthee :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 oktober 2013 @ 17:06:29 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132518076
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Crrrrrrrrrrrraving!
Ja, ik ook... Al de hele dag :( heb me tot nu toe laten verleiden tot drie mini rittersport, een aachener print en een stroopwafel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 18:05:48 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132519873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Crrrrrrrrrrrraving!
Dit oh dit.

Ik ben de hele dag al super depressed door werk en privé shit, het enige wat ik nu wil is wat liefde en een zakkie chips...

3 maanden zonder chips nu, dus een keer mag wel, maar ja, ik ben vooral bang dat het niet lekker smaakt en ik daarna nog meer baal :') Plus ik ben te lui om naar de super te gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132520154
Ooooh! Ik hou me in! Kreeg iets lekkers, leuks en zelfgemaakts van een collega. Paste er vandaag nog prima bij. Heb ik van gesmuld en dat moet het maar
Weer zijn voor vandaag!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 18:19:14 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_132520327
Mijn dag ging goed maar nu stokbrood camembert als diner, dus toch nog 2300 kcals uiteindelijk :')
Ah well, verder helemaal niet toegegeven aan mijn eerste ongesteldheid sinds juli dus vooruit.
disclaimer
pi_132521813
Zo, mn zuurdesempje heeft eten gehad. Morgenavond deeg maken, zaterdag bakken en dan kan het mee naar de meet :7
pi_132522397
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, mn zuurdesempje heeft eten gehad. Morgenavond deeg maken, zaterdag bakken en dan kan het mee naar de meet :7
Ja ik bedacht me net dat ik wel even tijd vrij moet houden om die shizzle te maken, voor zaterdagavond.
pi_132522443
Het was een keurige dag! Vanmiddag een uur gelopen, keurig gegeten en een lekker snackie :9~

Vanavond kan ik me ook nog wel inhouden.
pi_132522586
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:52 schreef Zeester het volgende:
Ik ga het een x proberen, roereieren als ontbijt, zonder brood erbij en met groentes erdoor! Dank voor de tips!
Spinazie-omelet is dan misschien ook wel wat:
diepvriesspinazie (ontdooid)
opwarmen tot aan de kook
eieren klutsen
eikluts door hete spinazieprut roeren
paar maal doorroeren totdat het gaat opstijven
nog paar minuten laten staan op klein vuur / geen vuur
met spinazie-a-la-creme is het gelijk op smaak, met gewone spinazie vind ik dat er nog wat geredderd moet worden met peper/zout/sambal/wat voorhanden is

andere hartige optie met peper & zout:
Avocado leeglepelen. Of prakken natuurlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132523378
Avocado leeglepelen met O+ balsamico O+
pi_132523717
121,5 vanochtend :) moet mijn avondeten nog registeren maar ben ondanks een stukje appelkruimelvlaai waarschijnlijk toch wel onder de 1500 gebleven. Naar mijn werk en terug gelopen.

Goede dag al met al :)

Ik duim dat ik eind volgende week de 10kg grens overga :D
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:51:00 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_132523819
Met vlaai onder de 1500? Verder alleen sinaasappels?
disclaimer
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:51:25 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_132523848
Hoe lang ben je bezig eigenlijk hiz?
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 oktober 2013 @ 19:58:10 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132524182
Hoofdpijn... Maar wel een halve kilo lichter in 10 minuten, jammer dat het slechts vocht is.
pi_132524208
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang ben je bezig eigenlijk hiz?
181, BMI was 39,9 toen ik begon op 6 september, vandaag zit ik op 37,1
pi_132524413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Met vlaai onder de 1500? Verder alleen sinaasappels?
Nee joh, ik heb ontbeten met een boterham met kaas,
op mijn werk een klein puntje van die vlaai,
verder drie sinaasappels op mijn werk nog
thuis 2 in de schil gekookte aardappels
flinke portie spruitjes
een groenteschijf van tival
en pesto genovese als smaakmaker bij de aardappels

oh ja, ook nog een fruitella :)

Ik ben 4 jaar terug met dit schema bijna 40 kg afgevallen, in een periode van een maand of 10. Helaas heb ik meteen nadat ik onder de 100kg zat een operatietje ondergaan waarbij ik een bacteriele infectie heb opgelopen. En toen zat er zo weer 20 kg bij. Toen ik in September de 130 weer had bereikt ben ik meteen weer begonnen.

eetmeter ingevuld; die komt op 1447 uit. Ik ben tamelijk precies met bijhouden van wat ik eet. Dus hoewel er altijd een marge is (lijkt mij) zit ik wel goed.

Hmm... dat blijkt niet helemaal waar... ik krijg te weinig eiwitten binnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door HiZ op 24-10-2013 20:09:59 ]
pi_132524572
Ik heb een eettafel gekocht! Woopwoop!
pi_132524591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee joh, ik heb ontbeten met een boterham met kaas,
op mijn werk een klein puntje van die vlaai,
verder drie sinaasappels op mijn werk nog
thuis 2 in de schil gekookte aardappels
flinke portie spruitjes
een groenteschijf van tival
en pesto genovese als smaakmaker bij de aardappels

oh ja, ook nog een fruitella :)

Ik ben 4 jaar terug met dit schema bijna 40 kg afgevallen, in een periode van een maand of 10. Helaas heb ik meteen nadat ik onder de 100kg zat een operatietje ondergaan waarbij ik een bacteriele infectie heb opgelopen. En toen zat er zo weer 20 kg bij. Toen ik in September de 130 weer had bereikt ben ik meteen weer begonnen.
Je lunch zijn alleen sinaasappelen?
pi_132524647
He Myraela :W
pi_132524802
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je lunch zijn alleen sinaasappelen?
Ja.
pi_132524826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja.
Je realiseert je dat dat achterlijk is he? Bedoel, zolang je het maar beseft kan ik er mee leven.
pi_132524867
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

181, BMI was 39,9 toen ik begon op 6 september, vandaag zit ik op 37,1
Dus zo'n 10 kilo in 8 weken afvallen. Best snel, maar dat kan volgens mij prima in het begin als je aardig wat overgewicht hebt.

Mooi dat je in Istanbul niet aangekomen bent, maar waarom vind je het daar zo lastig je eetschema aan te houden terwijl je dat hier zo makkelijk af gaat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132524895
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je realiseert je dat dat achterlijk is he? Bedoel, zolang je het maar beseft kan ik er mee leven.
Zal wel, iedereen reageert nogal hysterisch op die sinaasappels, maar voorzover ik het voorbij zie komen in dit topic eet ik gevarieerder dan de meesten mensen hier.
pi_132524999
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef HiZ het volgende:

[..]

Zal wel, iedereen reageert nogal hysterisch op die sinaasappels, maar voorzover ik het voorbij zie komen in dit topic eet ik gevarieerder dan de meesten mensen hier.
Echt? Ik zie alleen maar koolhydraten, vet en suikers eigenlijk. Weinig van alles, maar gevarieerd zou ik het niet noemen.
pi_132525108
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Dus zo'n 10 kilo in 8 weken afvallen. Best snel, maar dat kan volgens mij prima in het begin als je aardig wat overgewicht hebt.

Mooi dat je in Istanbul niet aangekomen bent, maar waarom vind je het daar zo lastig je eetschema aan te houden terwijl je dat hier zo makkelijk af gaat?
De eerste week raak je natuurlijk sowieso veel gewicht kwijt. Mijn ervaring is dat 2 kg eraf eigenlijk niet zoveel is dan. Daarna kom je/ik meestal op een gewichtsverlies van ongeveer 0,6-0,7 kg per week tot er een plateau opduikt. Voor mij is dat een teken dat het tijd wordt om mijn activiteiten niveau een tandje zwaarder te zetten (nu wandel ik nog gewoon, als ik in de richting van de 100kg kom, dan kan ik voorzichtig beginnen met opbouwen van jogtempo)

Ik denk dat ik in Istanbul niet ben aangekomen omdat ik bewust lange stukken heb gelopen waarvoor ik normaal de metro zou nemen. Ik vind het daar lastiger omdat ik minder goed kan inschatten wat er in de dingen die ik eet zit. Soms denk je dat je iets gezonds zit te eten wat dan eigenlijk hartstikke vet is of zo. En ik heb daar natuurlijk ook niet altijd zin om thuis eten klaar te maken.
pi_132525168
quote:

[..]

dat jij op deze manier af wil vallen moet je zelf weten
maar de meeste hier eten echt wel gezonder/gevarieerder dan jij
pi_132525223
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? Ik zie alleen maar koolhydraten, vet en suikers eigenlijk. Weinig van alles, maar gevarieerd zou ik het niet noemen.
Op grond van wat iemand op een dag heeft gegeten zou ik geen conclusies durven trekken over de gevarieerdheid van zijn dieet. Vooral niet als die dag een stuk taart heeft bevat wat ik niet elke dag eet, maar wat ik tijdens een periode dat ik gewicht wil verliezen natuurlijk wel corrigeer.
pi_132525378
quote:
Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.
Kijk dames, ik kan best zonder jullie afvallen hoor. Maar ik kon het toch effetjes niet nalaten om jullie te wijzen op het feit dat jullie behoorlijk irritant en beleerderig bezig zijn.

En ik weet dat er mensen zijn die het waanzinnig vinden dat ik overdag sinaasappels eet, maar ik begin het een beetje zat te worden om dat elke keer te moeten verdedigen.
pi_132525452
:D :') :D

HiZ, plaats gewoon geen lijstjs. Die van mij zijn ook onorthodox en ik plaats ze dus ook niet. Geen gezeik, en toch afvallen *O* winwin *O*
pi_132525498
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D :') :D

HiZ, plaats gewoon geen lijstjs. Die van mij zijn ook onorthodox en ik plaats ze dus ook niet. Geen gezeik, en toch afvallen *O* winwin *O*
Dat is een oplossing natuurlijk, maar dan kan ik hier net zo goed helemaal wegblijven.
pi_132525542
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is een oplossing natuurlijk, maar dan kan ik hier net zo goed helemaal wegblijven.
Kankankan, maar als je lijstjes plaatst gaan mensen hun mening geven. Als je lijstjes plaats maar er niet op gereageerd mag worden, kun je ook net zo goed wegblijven.

Ik post geen lijstjes, maar heb toch best veel aan dit topic :Y
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 oktober 2013 @ 20:27:12 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132525555
quote:

[..]

Dan lees je niet echt goed :)
pi_132525610
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kankankan, maar als je lijstjes plaatst gaan mensen hun mening geven. Als je lijstjes plaats maar er niet op gereageerd mag worden, kun je ook net zo goed wegblijven.

Ik post geen lijstjes, maar heb toch best veel aan dit topic :Y
Er werd me heel specifiek iets gevraagd, daar gaf ik een antwoord op. Normaliter plaats ik ook geen lijstjes.
pi_132525690
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Er werd me heel specifiek iets gevraagd, daar gaf ik een antwoord op. Normaliter plaats ik ook geen lijstjes.
Ja. Die valkuilen moet je kennen hier :')
pi_132525929
Ik geef er dan ook geen neuk om. Als ik bezig ben met afvallen eet ik nog slechter. Zolang je maar weet dat het slecht is en niet denkt dat het een gezonde manier van afvallen is waar je mee bezig bent.
pi_132527245
Ik post lekker wel lijstjes en ik geef geen neuk want ik voel mij er fijn bij :+

O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g chiazaad, 10 g lijnzaad, handje gedroogde cranberries)
T: peer
L: 3 volkoren met zuivelspread, 10 cherrytomaten, stuk komkommer
T: 15 g amandelen, druiven.
D: linzensalade.
S: Bootcamp *O* en ik mag de beginnersoefeningen niet meer doen of moet er overal meer van doen :{. De score is vandaag onder andere 100 squats, 80 lunges, 60 push-ups, 40 burpees, 20 seconden hoge plank, 30 tricep dips met gestrekte benen, 30 gewone crunch en 30 schuine crunch. En dan nog een hele zwik andere oefeningen, stukkies hardlopen, sprintjes etc :s).
T: Ik lepel zo lekker even wat magere kwark met muesli naar binnen. Honger :Y)

En er werd voor mn neus op de terugweg van bootcamp door een auto een egeltje aangereden -O- ik heb bij mensen even een sneeuwschep "geleend" om het beestje van de weg te halen en onder een bosje te leggen, als ik mn telefoon bij mij had had ik wel even Dikke Prik (egelopvang) gebeld ofzo. Mweh.
pi_132527415
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef HiZ het volgende:

Ik plaats nooit lijstjes en ik blijf ook niet weg O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 oktober 2013 @ 21:15:10 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132527896
Ik eet druiven...
pi_132527940
Ik droom van kroketten.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:16:46 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_132527981
Ik zit dik op de bank.
disclaimer
pi_132528016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit dik op de bank.
+1
pi_132528175
Gelukkig heb ik geen cravings meer *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132528245
Ik heb trouwens de ideale marathon gevonden: le marathon du médoc! Gaat langs 5 chateaux en er wordt wijn geschonken :Y)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:22:18 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_132528262
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens de ideale marathon gevonden: le marathon le médoc! Gaat langs 5 chateaux en er wordt wijn geschonken :Y)
moet je rennen?
disclaimer
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:22:41 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_132528278
Jij drinkt toch nooit, isa?
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 oktober 2013 @ 21:23:24 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132528313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens de ideale marathon gevonden: le marathon du médoc! Gaat langs 5 chateaux en er wordt wijn geschonken :Y)
Kijk, dat is nog eens een stimulans :D
pi_132528340
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:

moet je rennen?
Het is wel een echte marathon ja, dus er wordt gerend :Y En ik drink wel eens een wijntje hoor :D Of een glas bier als het warm zomerweer is.

Het zijn overigens 6 chateaux.
pi_132528387
Ik ben benieuwd hoe het laatste stukkie dan gaat :D. Al lallend over de finishlijn waggelen O+.
pi_132528442
Ik vond het hilarisch toen ik het las, echt iets voor Fransen *O*

(Oh, op de wiki-pagina lees ik nu ook dat er ook twee Duitse marathons met wijn-licentie zijn 8-) )
http://www.spiegel.de/rei(...)saufen-a-649181.html

[ Bericht 29% gewijzigd door Isabeau op 24-10-2013 21:33:09 ]
pi_132529418
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het laatste stukkie dan gaat :D. Al lallend over de finishlijn waggelen O+.
Ik loop nu al regelmatig alsof ik stomdronken ben, al zwalkend... misschien dat ik het dan recht doe O+
pi_132529613
Ik zou best willen kunnen hardlopen, maar ik wil het gewoon niet leren :')

Ik zie ook echt altijd alleen maar dunnere vrouwen dan ikzelf hardlopen.
pi_132529730
Ik weet niet hoe dun je bent DP, maar ik ben ook ooit met mijn 87 kilo begonnen met hardlopen. Dan maar lekker lellend vet als een drilpudding voor de omgeving buiten, ik sport. En ik ben nog nooit zo vaak aangemoedigd.
Maar ik blijf nu lekker bootcampen, het is echt superleuk O+
pi_132529863
Het lijkt me gewoon aan alle kanten een pijnlijke aangelegenheid.
pi_132529959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt me gewoon aan alle kanten een pijnlijke aangelegenheid.
Het pijnlijke komt pas als je merkt dat AL je kleding weer te groot is geworden en dat je weer nieuwe kunt gaan kopen. Financieel dan :Y
pi_132529965
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit dik op de bank.
pi_132529999
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

moet je rennen?
Ik moest lachen omdat je soms precies zegt wat ik zou zeggen. :')
pi_132530157
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik weet niet hoe dun je bent DP, maar ik ben ook ooit met mijn 87 kilo begonnen met hardlopen. Dan maar lekker lellend vet als een drilpudding voor de omgeving buiten, ik sport. En ik ben nog nooit zo vaak aangemoedigd.
Maar ik blijf nu lekker bootcampen, het is echt superleuk O+
Ik ben veel zwaarder dan dat, en loop ook. Heel zelfbewust, en het liefst in het donker, maar dat terzijde :'). Al is het laatste tijd dus echt ingekakt, dat is echt jammer. Maarrr, ik lig nu lekker vroeg in bed zodat morgen een productief dagje kan worden, dus tjakkaaaaa!
pi_132530251
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben veel zwaarder dan dat, en loop ook. Heel zelfbewust, en het liefst in het donker, maar dat terzijde :'). Al is het laatste tijd dus echt ingekakt, dat is echt jammer. Maarrr, ik lig nu lekker vroeg in bed zodat morgen een productief dagje kan worden, dus tjakkaaaaa!
Maar jij bent toch geen 1.63-smurf? Toch? O+ En je loopt *O*

En ik weet nu lekker zelfs geen 70kg meer. Dus :9
pi_132531160
Nee, 1.75m.

En ik moet me inderdaad gewoon voorhouden dat je er geweldig mee afvalt dus dat ik gewoon weer moet opbouwen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:27:03 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132531436
Ik loop ook, en ik ben echt wel dikker dan jij DP! :Y
En nee, ik,vind het niet altijd even leuk, maar no pain, no gain en ik ben nog steeds wel trots. Vandaag tussen de middag weer 'even' 6km weggerend. *)

quote:
16s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ik post lekker wel lijstjes en ik geef geen neuk want ik voel mij er fijn bij :+

O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g chiazaad, 10 g lijnzaad, handje gedroogde cranberries)
Doe je hier wel nog iets bij of niet? :o Zo lijkt het me namelijk best een beproeving om het weg te krijgen. :Y)
pi_132532088
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik loop ook, en ik ben echt wel dikker dan jij DP! :Y
En nee, ik,vind het niet altijd even leuk, maar no pain, no gain en ik ben nog steeds wel trots. Vandaag tussen de middag weer 'even' 6km weggerend. *)

[..]

Doe je hier wel nog iets bij of niet? :o Zo lijkt het me namelijk best een beproeving om het weg te krijgen. :Y)
Nee, rauw. Kauwen. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:44:42 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_132532264
iemand nog tips voor laarzen met brede schacht?
Mijn kuiten vallen in de obesitas plus plus categorie namelijk :')
disclaimer
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:26:30 #128
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_132534205
JJ footwear, HOH Walkers hebben laarzen voor dikke kuiten. Duo boots ook. Ik moet zelf ook een nieuw paar kopen. Mijn oude zijn na 3 jaar wel een beetje versleten. De xl die ze tegenwoordig hebben in de winkels krijg ik niet dicht helaas. Ik moet ook xxxl ofzo hebben.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:30:58 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_132534426
Duo boots heeft echt beauties inderdaad! Morgen bestel ik!
disclaimer
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:31:37 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_132534460
Kuitmaat 43. Mijn kuitmaat is groter dan mijn kleremaat :')!!!!
disclaimer
pi_132534844
Die verdomde kuiten ook, ik moet eigenlijk ook op zoek naar nieuwe laarzen. Want mijn shabbies zullen nu wel echt rond mijn kuiten zwabberen. En ik ga geen 300 euro betalen voor een nieuw paar, want 3 jaar geleden waren ze nog 240 en dat waren toen al 4 ribben uit mijn lijf :(.
pi_132539259
Ik koop gewoon geen lange laarzen. Of halfhoog met veters.
pi_132539358
Mijn kuiten waren altijd al een relatieve mazzelzone, dus sinds mijn gewichtsverlies kan ik wel leukkies kopen bij de normale schoenwinkels *O*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:29:26 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132539437
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Duo boots heeft echt beauties inderdaad! Morgen bestel ik!
ik O+ Duoboots!
pi_132539460
Mooie schoenen hebben ze daar wel. Ik mag ze van O+ niet bestellen. ;(

En het is nog helemaal donker buiten en al half 8!
pi_132539506
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Zeester het volgende:
Die verdomde kuiten ook, ik moet eigenlijk ook op zoek naar nieuwe laarzen. Want mijn shabbies zullen nu wel echt rond mijn kuiten zwabberen. En ik ga geen 300 euro betalen voor een nieuw paar, want 3 jaar geleden waren ze nog 240 en dat waren toen al 4 ribben uit mijn lijf :(.
Ik wil zo graag nieuwe shabbies. Halfhoge, want lange pas ik niet. Heb nu een paar denk een jaar of 4-5. Draag ze ontzettend vaak, maar nu raken ze wel een klein beetje op. Dus ondanks die 4 ribben die ze kosten, heb je wel waar voor je geld! (Al moet je er wel op tijd nieuwe hakjes onder laten zetten.)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_132539510
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 07:34 schreef Lonaa het volgende:
Mooie schoenen hebben ze daar wel. Ik mag ze van O+ niet bestellen. ;(

En het is nog helemaal donker buiten en al half 8!
Ik kon uitslapen vandaag, in plaats daarvan lig ik beroerd wakker..En kan ik de slaap niet meer vatten.
pi_132539519
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 07:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik kon uitslapen vandaag, in plaats daarvan lig ik beroerd wakker..En kan ik de slaap niet meer vatten.
Mja, dat had ik gisteren. Ben ook op tijd naar bed gegaan, dus was ik best fris en fruitig wakker vanochtend. O+ was aan het rommelen, wordt liever van hem wakker dan van zijn wekker. :)
pi_132539558
Ik heb eindelijk weer eens fatsoenlijk geslapen, 5 minuten voor de wekker wakker. Helaas opnieuw dik opgestaan, dus maar weer een dagje hordelopen en hindernissen ontwijken vandaag.
pi_132539633
Ik wil ook gaan hardlopen, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat ga opbouwen. Ik ben nu al buiten adem als ik naar de bus ren. :') En ik durf alleen in het donker, maar weet dan weer niet of dat slim is op Rotterdam Zuid.
pi_132539655
Tot zover mijn smoesjes, gepresenteerd hier veilig vanaf de bank. :7
pi_132539691
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook gaan hardlopen, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat ga opbouwen. Ik ben nu al buiten adem als ik naar de bus ren. :') En ik durf alleen in het donker, maar weet dan weer niet of dat slim is op Rotterdam Zuid.
Rotterdam Zuid is nooit veilig.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:22:34 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132539783
quote:
Download een hardloopprogramma zoals dat van Evy of Renate Wennemars. Op je MP3, een kind kan de was doen. Het is echt fijn om op die manier te starten met hardlopen. :Y

Ik heb van de week leuke enkellaarsjes van Clarks gekocht. Zomaar in mega-groot verkrijgbaar. Jouw kuitmaat is mijn schoenmaat SQ. -O-

Veel schoenmakers kunnen laarzen trouwens ook wijder maken, stuk elastiek ertussen, maar ja, dan moet je er wel eerst inkomen om te voelen of de voet goed zit. :+
pi_132539980
HiZ, de lijstjes en hoe daarmee omgegaan moet worden is nogal een lastig punt. Iedereen heeft andere doelen en andere manieren om daar te komen, dus dat maakt het al lastig om commentaar te leveren. En pas werd er ook nog geklaagd dat er zo weinig commentaar komt op lijstjes en dat er dus zo weinig meegedacht wordt. Ik denk dat het dus maar beter is om geen lijstjes te plaatsen als je geen commentaar wilt, en wel een lijstje te plaatsen en daarbij te zetten dat je graag feedback krijgt als dat is wat je wil. Maar misschien is het je meer te doen om de manier waarop je commentaar krijgt?

Ik moet zeggen dat ik ook nogal sta te kijken dat een volwassen man overdag een boterham, een klein stukje vlaai en drie sinaasappelen eet. Dat zijn veel suikers, weinig eiwitten, en het is bovendien veel te weinig. Het avondeten met een paar aardappelen, spruitjes en een groenteburger zet ook geen zoden aan de dijk. Het verbaast me zelfs nog dat je aan de 1500 kcal komt!

Ben je hier zelf blij mee, of vind je dat er nog ruimte voor verbetering is in je eetschema? Ik heb het idee dat ik veel meer eet, gevarieerder en qua kcal niet eens zoveel hoger uitkom. Bijvoorbeeld:

O: 2 volkoren beschuitjes met pindakaas
T: smoothie met 1 banaan, mango, aardbeien en cranberries
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en 2 gekookte eieren
T: 2 blokjes pure chocola bij de koffie
T: haring
T: appel
D: wortelrisotto

Volgens mij kwam ik op deze dag zo rond de 1800 kcal uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132540059
Wij hebben gister weer een ontzettend fijne Steps & Shape-les gehad. Dat is het moment in de week waaraan ik merk dat ik vooruitgang heb geboekt in kracht en conditie. Alles gaat me best makkelijk af (en ik blijf aan moblo denken bij de uitvoering van de choreografieën), maar een dag later heb ik dan toch weer spierpijn. Vooral tof om in de spiegel tijdens de krachtoefeningen te zien dat mijn armen wat spierdefinitie hebben gekregen!

Mijn vreetkick is gelukkig voorbij en die wijt ik maar aan hormonale schommelingen. Ik heb er niet aan toegegeven. Eigenlijk gaat het al best lang heel lekker hier. Sly, hoelang sporten we nu al?

Isabeau, hoe gaat het bij jou met sporten?
pi_132540180
quote:
Waarom wil je gaan hardlopen?
pi_132540385
quote:
Evy start tot run downloaden.
In Rotterdam Zuid zou ik ook liever niet in het donker hardlopen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:16:46 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_132540552
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 07:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik O+ Duoboots!
heb je ervaring? Tips?
disclaimer
pi_132540738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom wil je gaan hardlopen?
Vind ik een leuke uitdaging voor mezelf. Hardlopen is één van die dingen die ik nog nooit heb kunnen doen en waaraan je goed verbetering merkt. Je kunt ergens naar toe werken.

Ik heb altijd gesport met het doel om af te vallen, vervolgens ging het afvallen dan nooit snel genoeg en ging ik weer zo weinig eten dat sporten bijna niet meer te doen was. Daarom wil ik niet meer sporten met afvallen als doel, maar sporten met een sportdoel.
pi_132540792
Alweer een half uur gewandeld buiten. En nu weer koffie O+
pi_132540841
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vind ik een leuke uitdaging voor mezelf. Hardlopen is één van die dingen die ik nog nooit heb kunnen doen en waaraan je goed verbetering merkt. Je kunt ergens naar toe werken.

Ik heb altijd gesport met het doel om af te vallen, vervolgens ging het afvallen dan nooit snel genoeg en ging ik weer zo weinig eten dat sporten bijna niet meer te doen was. Daarom wil ik niet meer sporten met afvallen als doel, maar sporten met een sportdoel.
Klinkt als een prima reden om het te proberen! Al houden veel mensen zichzelf voor dat ze maar moeten gaan hardlopen want dat kan/doet iedereen, het is gratis, je kunt het doen wanneer je maar wilt. Maar hardlopen is ook gewoon niet voor iedereen en het is geen schande om een sport te zoeken die bij je past.

Maar zet je eroverheen dat je per se in het donker wilt rennen! In het begin voelt het misschien wat suf, met het gewandel tussendoor, maar je boekt zo snel vooruitgang dat je daar niet lang last van zult hebben. Ik houd zelf niet zo van hardloopbegeleiding met slechte muziek, dus ik rende altijd maar tot ik niet meer kon. :Y) Maar er staan ook prima schema's voor beginners online waar je meteen mee kunt beginnen als je een stopwatch-achtig horloge omdoet. Je eigen muziek opdoen en gaan met die banaan. Just do it!
pi_132540962
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zuiderpark is echt heel mooi geworden tegenwoordig, daar zou je prima kunnen hardlopen. Niet 's avonds laat dan, maar gewoon overdag.
pi_132541007
Ik denk dat ik het gewoon echt ga doen. Misschien maar beginnen met Evy om het ritme aan te wennen. Ik woon dicht bij het zuiderpark, dat is niet extreem druk en wel mooi om te lopen, overdag. Moet wel eens kijken voor goede hardloop schoenen.

Maandag begin ik. :7

Bedankt het laatste stukje motivatie. O+
pi_132541091
Uitslapen is iets te goed gelukt :D

Verder wil ik ook graag weer gaan hardlopen, maar de vorige keer heb ik een paar weken last gehad van mijn heup -O-
Dus denk dat Evy nu geen optie voor mij is en dat ik met nog meer een beginnersschema moet starten.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:49:52 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_132541222
Rennen ;(
Wel respect voor zij die het doen tho!
disclaimer
pi_132541258
+ 0,8

Wellicht ietsje teveel genoten van le dolce vita.
pi_132541283
Hardlopen O+ maar bootcamp is leuker eb effectiever.

Ik hoop dat mn brood voor de meet morgen gaat lukken, mn desem lijkt niet zo actief. ... -O-
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:53:02 #158
5428 crew  miss_sly
pi_132541291
Evy van 0-5 is toch een enorm beginnersschema? Meer beginners dan dat is er volgens mij niet.

Ik wil het wel proberen, eigenlijk, gewoon omdat ik wil weten of ik het kan. Het sporten gaat goed, mijn conditie is enorm verbeterd, dus wie weet kan ik ook wel hardlopen. Maar aangezien ik al 4 keer per week fiets en 2-3 keer per week sport, weet ik niet of het in te passen is.

Volgens mij sporten we nu ruim vier maanden, Claudia! Inderdaad, de Steps & Shape les op donderdagavond vind ik zo zalig! Daar voel je je verbetering echt heel goed, zowel bij het steps-gedeelte als bij het shapen.
pi_132541365
Ik heb nu fitness schoenen. Zou ik daarop ook kunnen gaan hardlopen? Ik weet niet of ze zeggen dat je ze buiten niet mag gebruiken omdat ze niet willen dat ze vies zijn als je naar binnen komt, of omdat ze echt niet voor buiten geschikt zijn.
pi_132541386
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Evy van 0-5 is toch een enorm beginnersschema? Meer beginners dan dat is er volgens mij niet.

Nou 3 minuten rennen in de eerste les is geen absolute beginners hoor.
De schema's op verschillende sites (zie hardlooptopic) bouwen veel rustiger op.
pi_132541403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou 3 minuten rennen in de eerste les is geen absolute beginners hoor.
De schema's op verschillende sites (zie hardlooptopic) bouwen veel rustiger op.
Daar begint les 1 echt niet mee hoor, dat is om de minuut wandelen/hardlopen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:58:25 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_132541416
Ik kan de eerste evy les iig niet uitlopen :')
disclaimer
pi_132541432
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik ben 1001x begonnen met Evy ik weet echt wel wat er in les 1 voor komt ;)
2x 1 minuut rennen, 2 x 2minuten rennen en daarna ook nog 3 minuten rennen.
Dus zoals ik zeg er zijn schema's die rustiger opbouwen.
pi_132541451
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan de eerste evy les iig niet uitlopen :')
Veel mensen de eerste keer niet.
Het is dan ook niet erg om vaker les 1 te lopen maar denk dat het voor mijn spieren/gewrichten beter is als ik het ook niet push maar gewoon rustiger aan doe.
pi_132541459
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben ook meerdere keren begonnen en heb in de eerste les niet 3 minuten hoeven lopen.
Volgde de 2011 versie.
pi_132541461
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ligt eraan welke versie je gebruikt. 2006 is anders dan 2011.
Ja doei.
pi_132541485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik ben ook meerdere keren begonnen en heb in de eerste les niet 3 minuten hoeven lopen.
Volgde de 2011 versie.
Versie 2011 is inderdaad 2 minuten.
Maar dus nog steeds wel aardig wat voor iemand met geen conditie, zwaar overgewicht etc.
pi_132541505
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Versie 2011 is inderdaad 2 minuten.
Maar dus nog steeds wel aardig wat voor iemand met geen conditie, zwaar overgewicht etc.
Dat ook, maar dan vind ik bijvoorbeeld Jillian zwaarder.
pi_132541525
Ik zou het niet kunnen. Ik heb trouwens ook helemaal geen sportschoenen. Heb alleen allstars, vans en van die adidas shelltops, maar echt sportschoenen, nee :D
pi_132541559
Waarom zijn alle vrouwen sportschoenen roze. :')
pi_132541562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat ook, maar dan vind ik bijvoorbeeld Jillian zwaarder.
Ja, ik kan ook nog wel dingen verzinnen die zwaarder zijn ;) beetje appels en peren vergelijken natuurlijk.
pi_132541576
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
Nee joh.
Kan juist geen goede hardloopschoenen vinden die roze zijn O+ helaas.
pi_132541640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee joh.
Kan juist geen goede hardloopschoenen vinden die roze zijn O+ helaas.
Ze hebben bijna allemaal wel iets roze toch? :o

Ik vind deze nog wel tof.

pi_132541658
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zijn leuk :Y
Gewone sportschoenen of hardloopschoenen?
pi_132541663
quote:

[..]

Die van mij zijn blauw :{ heb wel roze shirtjes.
quote:

[ afbeelding ]
Ooh die zijn O+
pi_132541669
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Deze lijken op mijn schoenen, waar ik mijn horecadiensten op loop. Die zitten ontzettend fijn. O+
pi_132541697
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die zijn leuk :Y
Gewone sportschoenen of hardloopschoenen?
Hardloopschoenen. Dat staat erbij tenminste. :@
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:11:12 #178
5428 crew  miss_sly
pi_132541703
quote:

[..]

Dan zal het veranderd zijn, hoewel ik ook volgens dit schema heb gelopen een jaar of...10 geleden en in dit schema wordt er de eerste drie trainingen geen 3 minuten gelopen.
pi_132541723
quote:

[..]

Doe evy 2011 ipv de 2006! 2011 is les 1-3: 1, 4x2, 1 met gelijke minuten wandelen. De opbouw van 2011 is ook veel fijner.
pi_132541726
Schoenen lijken me belangrijk, voor de rest ga ik nog niets nieuws kopen. Vind ik een beetje veel geld terwijl ik nog moet gaan beginnen.
pi_132541730
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
ben ook erg blij dat ik mannenpoten heb *)

Alleen hebben Mr.Mo en ik nu wel matching trailschoenen :(
Ja doei.
pi_132541741
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zal het veranderd zijn, hoewel ik ook volgens dit schema heb gelopen een jaar of...10 geleden en in dit schema wordt er de eerste drie trainingen geen 3 minuten gelopen.
Was Evy er al 10 jaar geleden?
Dan heeft ze dus nog meer dan de twee versie dat wij dachten.
pi_132541742
Ik heb foeilelijke blauwgrijze brooks als sportschoen
pi_132541758
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Doe evy 2011 ipv de 2006! 2011 is les 1-3: 1, 4x2, 1 met gelijke minuten wandelen. De opbouw van 2011 is ook veel fijner.
Die heb ik de vorige keer gelopen, daar ging het juist fout.
Ik ga beginnen met 1 minuut rennen en daarna 2 minuten wandelen :) en echt rustig opbouwen. De 2011 versie is in de tweede week wel al gewoon 3 minuten. Denk dat mijn heup daar nu niet blij van wordt.
pi_132541766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alleen hebben Mr.Mo en ik nu wel matching trailschoenen :(
De matching fleecevesten al aanwezig? :P
pi_132541777
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef roos85 het volgende:

[..]

De matching fleecevesten al aanwezig? :P
Gelukkig niet zeg :( ;(

Heb één troost: ik had de schoenen eerder :{w
Ja doei.
pi_132541778
Zo maar richting zwembad, lekker baantjes trekken en hopen dat de vakantieonsjes er snel weer afgaan.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:15:37 #188
5428 crew  miss_sly
pi_132541782
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was Evy er al 10 jaar geleden?
Dan heeft ze dus nog meer dan de twee versie dat wij dachten.
Nee, ik vergis me, toen liep ik met een stopwatch en een schema dat ik van internet had geplukt. Maar 5 jaar geleden wel, en toen hoefde ik de eerste lessen ook geen drie minuten.

Anyway, hoe dan ook, resumerend: er is in ieder geval Evy beschikbaar waar je geen drie minuten achter elkaar moet hardlopen in de eerste trainingen. Dus laat dat je niet tegenhouden.
pi_132541789
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg :( ;(

Heb één troost: ik had de schoenen eerder :{w
Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk he _O- die matching jassen/vesten..
pi_132541803
Mijn obese a-sportieve mams is sinds 3 weken ook aan het Evy-en. Wel op haar compleet eigen tempo (ze doet een week met 1 les), maar ze doet 't _O_ Ben zo trots op haar! Werd ook wel tijd dat ze iets aan beweging ging doen, maakte me wat zorgen, maar ze wil nu in 't voorjaar 5km kunnen hobbelen. Dus wellicht gaan we samen de CPC 5K doen O+
Ja doei.
pi_132541829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, ik vergis me, toen liep ik met een stopwatch en een schema dat ik van internet had geplukt. Maar 5 jaar geleden wel, en toen hoefde ik de eerste lessen ook geen drie minuten.

Anyway, hoe dan ook, resumerend: er is in ieder geval Evy beschikbaar waar je geen drie minuten achter elkaar moet hardlopen in de eerste trainingen. Dus laat dat je niet tegenhouden.
Maar dat is wel bijzonder want 5 jaar geleden moet dan bijna wel die van 2006 zijn (en niet 2011) en die heeft in de eerste les toch echt 3 minuten rennen.
En die andere Evy bouwt ook te snel voor mij op (dan moet je de tweede week opeens wel 3 minuten kunnen rennen), maar gelukkig zijn er genoeg andere methodes (en met eigen muziek) om te rennen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:18:17 #192
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132541848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb foeilelijke blauwgrijze brooks als sportschoen
Oh hai. :7

Al zijn de mijne iets anders gekleurd. Maar absoluut niet roze. En ik O+ hardlopen, eindelijk iets gevonden wat ik gewoon echt leuk vind om te doen. O+ (En nu eindelijk ontdekt waarom ik last kreeg van mijn bovenbeen, verrotte stoel hihaho, dus ik kan weer zonder zorgen. O+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132541854
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn obese a-sportieve mams is sinds 3 weken ook aan het Evy-en. Wel op haar compleet eigen tempo (ze doet een week met 1 les), maar ze doet 't _O_ Ben zo trots op haar! Werd ook wel tijd dat ze iets aan beweging ging doen, maakte me wat zorgen, maar ze wil nu in 't voorjaar 5km kunnen hobbelen. Dus wellicht gaan we samen de CPC 5K doen O+
Dat is echt super ^O^
pi_132541860
Trouwens Griekse Yoghurt met honing als (laat) ontbijt :9
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:19:23 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132541872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar dat is wel bijzonder want 5 jaar geleden moet dan bijna wel die van 2006 zijn (en niet 2011) en die heeft in de eerste les toch echt 3 minuten rennen.
En die andere Evy bouwt ook te snel voor mij op (dan moet je de tweede week opeens wel 3 minuten kunnen rennen), maar gelukkig zijn er genoeg andere methodes (en met eigen muziek) om te rennen.
Evy 2006 heeft inderdaad 3 minuten als afsluiter.

Daarom ben ik begonnen met 2011 :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132541917
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh hai. :7

Al zijn de mijne iets anders gekleurd. Maar absoluut niet roze. En ik O+ hardlopen, eindelijk iets gevonden wat ik gewoon echt leuk vind om te doen. O+ (En nu eindelijk ontdekt waarom ik last kreeg van mijn bovenbeen, verrotte stoel hihaho, dus ik kan weer zonder zorgen. O+)
die van mij zijn wel stinkend ranzig door bootcamp
pi_132541921
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is echt super ^O^
De ironie: probeer haar al jaren aan Evy te slijten, zonder succes, dus had 't maar opgegeven... Maar toen ze in de Libelle erover had gelezen was ze wel enthousiast geworden :')
Ja doei.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:21:42 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_132541939
net 265 euro uitgegeven aan een paar laarzen, ik heb koffie nodig :')
disclaimer
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:22:14 #199
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132541959
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

die van mij zijn wel stinkend ranzig door bootcamp
:D
Ik hobbel eigenlijk alleen op straat, dus nog hartstikke schoon. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132541970
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De ironie: probeer haar al jaren aan Evy te slijten, zonder succes, dus had 't maar opgegeven... Maar toen ze in de Libelle erover had gelezen was ze wel enthousiast geworden :')
:D typisch
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:22:45 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132541975
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Die toffe van gisteren? O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:22:53 #202
5428 crew  miss_sly
pi_132541977
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
:o
heel veel koffie!!
enne, foto!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:23:31 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132541990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zul je altijd zien. :') Maar heel tof dat ze het doet. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:23:49 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_132541999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:o
heel veel koffie!!
enne, foto!

O+ O+ O+
disclaimer
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:24:10 #206
5428 crew  miss_sly
pi_132542012
oooh, ze zijn wel heel erg tof O+
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:24:53 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_132542027
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:24 schreef miss_sly het volgende:
oooh, ze zijn wel heel erg tof O+
Ja he?
En kuitomtrek 43 is dus 2 tot 3 XL ben ik achter, emoslinger.gif :')
Ik loop te veel ;(
disclaimer
pi_132542029
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+ O+ O+
Die zijn ook wel heel mooi......*jaloers
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:25:21 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_132542038
een paar jaar geleden ging het nog wel toen de sloblaarzen in de mode waren. Die zaten bij mij lekker strak _O-
disclaimer
pi_132542058
Dit is best roze. Maar toch wel leuk. :') Alleen uiteindelijk ga ik er van balen als ik ze koop.

pi_132542084
Leuke laarzen, SQ!
pi_132542107
En ach, ik ben honden en kattenvoer aan het kopen, tot aan het einde van het jaar geef ik daar 300 euro aan uit. :')
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:30:50 #213
5428 crew  miss_sly
pi_132542188
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja he?
En kuitomtrek 43 is dus 2 tot 3 XL ben ik achter, emoslinger.gif :')
Ik loop te veel ;(
Ik vind zo op de foto dat je er niet aan afziet dat het een grotere omtrek heeft. En ach, als ze mooi zijn, mooi zitten en fijn lopen, dan is het goed, toch? Maat is ook maar een nummer!
pi_132542214
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
Dit is best roze. Maar toch wel leuk. :') Alleen uiteindelijk ga ik er van balen als ik ze koop.

[ afbeelding ]
Als je echt voor hardloopschoenen wil gaan, is het beter om jezelf schoenen aan te laten meten. Dat scheelt echt heel, heel, heel erg veel. Bij Blaak zit de Hardloopwinkel, een topwinkel. Je krijgt verschillende soorten schoenen aan, en ze maken een filmpje over hoe je op je voet landt. Hardloopschoenen zijn al duur zat, het zou zonde zijn als je na een paar weken erachter komt dat je een ander soort schoen nodig hebt.

Oh en qua kleur zijn ze allemaal ontworpen door een epileptische kleurenblinde, dus die eis heb ik maar heel snel laten vallen :').
pi_132542221
Ik heb mijn hardloopschoenen niet op uiterlijk gekocht maar op functie. Ik heb me een paar fatsoenlijke schoenen die goed bij mijn voeten passen aan laten meten.

Ooit loop ik ook Evy uit, desnoods alle versies.
Spoilers!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:33:16 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_132542256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind zo op de foto dat je er niet aan afziet dat het een grotere omtrek heeft. En ach, als ze mooi zijn, mooi zitten en fijn lopen, dan is het goed, toch? Maat is ook maar een nummer!
Die op de foto zijn de kuitmaat 35 he _O-
Die winkel verkoopt van kuitmaat 30 tot 50 :o
disclaimer
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:34:11 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_132542282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maat is idd maar een nummer maar het zorgt er helaas wel voor dat je naar een speciaalzaak mot _O-
disclaimer
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:40:40 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132542430
Hardloopschoenen, hoe lelijker hoe beter. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:42:37 #219
5428 crew  miss_sly
pi_132542477
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die op de foto zijn de kuitmaat 35 he _O-
Die winkel verkoopt van kuitmaat 30 tot 50 :o
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maat is idd maar een nummer maar het zorgt er helaas wel voor dat je naar een speciaalzaak mot _O-
O, haha, ik heb werkelijk geen idee :D Mijn benen zijn mijn goede punten, dus daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik wist tot voor kort niet eens dat er verschillende kuitmaten waren :')
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:45:06 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_132542539
ik ben dol op mijn benen en mijn stevige kuiten hoor, vind het supermooi. Alleen de mode is gewoon anders :D
disclaimer
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:46:16 #221
5428 crew  miss_sly
pi_132542577
Mijn benen zijn niet skinny, hoor, maar mooi gevormd met echte kuiten. Ik vind mijn benen ook zeer prima O+
pi_132542601
Mijn kuiten moeten eerst slinken wil ik laarzen kunnen bestellen bij duoboots.. Maar ze hebben wel hele leuke lange laarzen!
pi_132542609
Ik draag nooit laarzen, dat scheelt. Al pas ik gewoon in laarzen, mijn kuiten vallen wel mee.

Ik zit met 2 boterhamzakjes in mijn haar. :7
pi_132542684
Daarom hou ik van enkellaarsjes O+
pi_132542939
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Daarom hou ik van enkellaarsjes O+
Die hoop ik vanmiddag ook nog te kunnen scoren. Dan hoeven jullie mijn foeilelijke enige paar winterschoenen niet te zien morgen :')
Spoilers!
pi_132542945
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag nooit laarzen, dat scheelt. Al pas ik gewoon in laarzen, mijn kuiten vallen wel mee.

Ik zit met 2 boterhamzakjes in mijn haar. :7
Welke kleur dit keer?
Spoilers!
pi_132542971
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Welke kleur dit keer?
Zelfde, kleur een beetje bijwerken. Heeft lang goed gezeten. Stiekem hoop ik wel dat het dit keer iets blauwer uitslaat.
pi_132545154
Myraela, misschien ga ik wel met je meedoen! Op afstand, dan. :+
pi_132545176
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]
Hardloopschoenen zou ik wel op gevoel kopen, en niet op 't oog... Dus ff naar de Runnersworld/Run2Day/Lokale hardlooptoko met je pootjes! Krijg je als het meezit ook nog de kans ze te testen en terug te brengen als ze niet bevallen.

Bij mijn winkel hier (VK, gaat je niet zoveel helpen) mag je er zelfs een maand mee door de bagger rennen als je dat wilt en ze daarna inruilen voor een ander paar als ze niet goed blijken te zitten/zijn.
Ja doei.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:37:20 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132545303
Mensen ik heb gister toch zo lekker chips gegeten :') Ik voelde me gelijk een stuk beter. Vandaag balansdag okee, helemaal geen T's en alleen maar sparood en koffie gwn.

gr een emotioneel etend kreeftje
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132545337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hardloopschoenen zou ik wel op gevoel kopen, en niet op 't oog... Dus ff naar de Runnersworld/Run2Day/Lokale hardlooptoko met je pootjes! Krijg je als het meezit ook nog de kans ze te testen en terug te brengen als ze niet bevallen.

Bij mijn winkel hier (VK, gaat je niet zoveel helpen) mag je er zelfs een maand mee door de bagger rennen als je dat wilt en ze daarna inruilen voor een ander paar als ze niet goed blijken te zitten/zijn.
Ik ga wel gewoon even nog helemaal niets kopen en gewoon mijn fitness-schoenen gebruiken waar ik ook prima op kan lopen. Zal niet perfect gaan, maar ik wil eerst maar eens kijken of ik het wel blijf doen en niet schoenen van honderd euro koop en na een week stop. Misschien moet ik het als cadeautje doen voor mezelf als ik een bepaald aantal Evy lessen heb gedaan. O+
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:42:38 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_132545444
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef eleusis het volgende:
Mensen ik heb gister toch zo lekker chips gegeten :') Ik voelde me gelijk een stuk beter. Vandaag balansdag okee, helemaal geen T's en alleen maar sparood en koffie gwn.

gr een emotioneel etend kreeftje
ik ben blij dat je er zo van hebt genoten O+
disclaimer
pi_132545835
Yay, mijn dipdye is echt een supermooie kleur geworden. O+
pi_132545920
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
Yay, mijn dipdye is echt een supermooie kleur geworden. O+
Ik vind dat zo stoer van je. Ik vind mezelf al een onwijze radicaal als ik 20 cm van mijn haar af laat knippen en er sort of een model in zit. Of als ik het een tintje lichter bruin verf.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:01:52 #235
5428 crew  miss_sly
pi_132545975
Een collega zei net: "Die Sly, die ziet er wel echt heel goed uit, tegenwoordig! Kijk dan strakke spijkerbroek, de kilo's zijn eraf gevlogen!"

Toch leuk, zulke complimentjes O+
pi_132546007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind dat zo stoer van je. Ik vind mezelf al een onwijze radicaal als ik 20 cm van mijn haar af laat knippen en er sort of een model in zit. Of als ik het een tintje lichter bruin verf.
Ik zou er dan weer nooit 20 cm afknippen. :P Hoe lang heb je het nu?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Een collega zei net: "Die Sly, die ziet er wel echt heel goed uit, tegenwoordig! Kijk dan strakke spijkerbroek, de kilo's zijn eraf gevlogen!"

Dat is wel supertof. O+
pi_132546126
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er dan weer nooit 20 cm afknippen. Hoe lang heb je het nu?
10 cm onder mijn oorlel. Ik moet het nu in model fohnen want laagjes. En er moet lak ofzo in. Megaradicaal dus _O- Ik moet alleen nog even uitvogelen hoe en wat want ik vind al dat gepruts nog best ingewikkeld.

Ik had beter lesbo kunnen zijn, dan zou ik gewoon zo'n girlygirl uitzoeken die dan mijn persoonlijke styliste wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-10-2013 13:34:02 ]
Spoilers!
pi_132546926
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

10 cm onder mijn oorlel. Ik moet het nu in model fohnen want laagjes. En er moet lak ofzo in. Megaradicaal dus _O- Ik moet alleen nog even uitvogelen hoe en wat.= want ik vind al dat gepruts nog best ingewikkeld.

Ik had beter lesbo kunnen zijn, dan zou ik gewoon zo'n girlygirl uitzoeken die dan mijn persoonlijke styliste wordt.
Ik ben ook totaal niet van de haarlak en alles. En ik vraag me altijd af hoe mensen zorgen dat hun haar de hele dag zo mooi en glad zit. Bedoel, als ik het net gedaan heb zit het zo en als ik de deur uitstap is het al één grote chaos. :') Zelfde met make-up.

Ik ben zo blij met de kleur nu. Ik krijg het niet goed op de foto. :') Het is echt intens turquoise. O+
pi_132547069
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben ook totaal niet van de haarlak en alles. En ik vraag me altijd af hoe mensen zorgen dat hun haar de hele dag zo mooi en glad zit. Bedoel, als ik het net gedaan heb zit het zo en als ik de deur uitstap is het al één grote chaos. :') Zelfde met make-up.

Ik ben zo blij met de kleur nu. Ik krijg het niet goed op de foto. :') Het is echt intens turquoise. O+
Bij mij is lang haar echt niet mooi meer. Het is door al die hormoonschommelingen dun, dof en droog geworden. En het was al steiler dan steil dus er was echt niets meer mee te beginnen.
Spoilers!
pi_132547101
Ik ben benieuwd wat ik vanavond ga eten. We gaan met vrienden naar Etenstijd in Tilburg. Voor zover ik heb begrepen hebben ze daar een buffet met van alles en nog wat. Ik ga mijn best doen om het gezond te houden.
Spoilers!
pi_132547262
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:

*;

En het suffe is dat het geen rocket science is. Gewoon een beetje normaal doen met eten en er net genoeg bij sporten.
pi_132548913
Beetje mollig meisje ca. 12 jaar oud bij de kassa: "Mama, mag ik een witte chocolade kitkat"
Mama die achter mij in de rij staat: "Nee"
Meisje: "Jij bent stom!!"
Mama kijkt moe, zegt niks.
Meisje: "Mag ik dan tiktak?"
Mama zucht, zegt niks, meisje blijft tussen het snoep bij de kassa naast de onze zoeken.
Mama: "Pak maar wat dan"
Meisje kijkt verder en zegt dan tegen de oude man waar ze naast staat "Opa, je bent ook echt dom dat je in deze rij bent gaan staan"
Mama & opa zeggen beiden niets. Meisje pakt een witte kitkat en legt die op de band.

Was er niet zo'n opvoedprogramma ooit op tv, The Nanny oid, waarbij je ook als buitenstaander direct zag wat er mis ging?
pi_132549166
Kinderen opvoeden gebeurt maar bijzonder weinig heb ik het idee. Ik ben achteraf heel blij dat ik niet door ben gegaan in de pedagogiek.

Net overigens hardgelopen, gewoon overdag and whatnot :P. Ging alsof ik door vla liep, maar dat geeft niet, ik ben blij dat ik gegaan ben.
pi_132549187
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Net overigens hardgelopen, gewoon overdag and whatnot :P. Ging alsof ik door vla liep, maar dat geeft niet, ik ben blij dat ik gegaan ben.
_O_
Ja doei.
pi_132549245
Het is hysterisch druk op m'n werk, zijn wel wat calorietjes verbrand denk ik. Ik wilde vanmiddag naar de kapper, maar m'n werktijd werd aangepast, en dat is nodig ook blijkt nu ;)
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:05:19 #246
5428 crew  miss_sly
pi_132549523
quote:
Kinderen opvoeden gebeurt maar bijzonder weinig heb ik het idee. Ik ben achteraf heel blij dat ik niet door ben gegaan in de pedagogiek.

Goed bezig!
pi_132549905
quote:

Juist meer dan genoeg werk toch ;)

Afgelopen jaar tijdens mijn stage op het speciaal onderwijs viel mij juist op hoe hard de meeste ouders meewerkten & dachten. Maar goed dat is ook een andere situatie.

SPOILER
pi_132552071
Wat een enthousiast gebabbel over hardloopschoenen (en hardlopen ook)! :) Ik ga zo de stad in voor wandelschoenen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:33:02 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132554581
quote:

^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:07:43 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132555600
Lieverds!

Gisteren was net zo'n drama als de donderdag twee weken geleden, alleen was het dit keer mamalief die met de ambulance werd afgevoerd.

Gisteren na een hele avond ziekenhuis frietjes gegeten, vanavond opgewarmde macaroni. Iig al een veel betere keuze dan gisteren.

Morgen maak ik misschien nog wel een lv crumble voor de meet, maar verder brengen er veel van jullie lekkere gezonde dingen mee!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:09:28 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_132555652
wat was er gebeurd? :o
disclaimer
pi_132557064
Tink :o Sterkte!
pi_132557217
Ohmy Tink! Whatskebeurt?

O+ mudslide O+
pi_132557389
Sterkte Tink!

Net weer een paar uur geklust bij mijn ouders.
Nu eten koken en daarna nog boodschappen doen.
pi_132557589
Sterkte Tink!
pi_132561803
Hoera, weer een netjes binnen de lijnen dag, goed gegeten, lekker bewogen, mudslide *O* Ghigihghig.

Ik kijk uit naar de weegschaal morgen!

En ik vrees de alcohol waar ik dit weekend niet onderuit wil :')
pi_132563215
Tink, sterkte!!

Ik ben inmiddels in grote 'oh mijn god, wat moet ik morgen aan naar de meet' modus ;)!
pi_132563651
Ow dat is niet lastig. Mn favo spijkerbroek en dat shirtje waarmee ik zoveel complimenten krijg dat ik er zo slank uitzie.
En ik heb net mn kledingkast opgemest, in stapels "weg, mee naar meet, blijven"
pi_132574439
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef Zeester het volgende:
Tink, sterkte!!

Ik ben inmiddels in grote 'oh mijn god, wat moet ik morgen aan naar de meet' modus ;)!
Ik heb net de was uit de machine gehaald met kleding die ik aan wil. Alles onder de pluisjes... Ik had een zakdoekje in mijn joggingbroek laten zitten. Wat een beginnersfout zeg :X
Spoilers!
pi_132575618
Sterkte tink!
pi_132575631
Beterschap voor je moeder Tink! En allemaal veel plezier op de meet :*
Ik ben er hopelijk een volgende keer gewoon bij.
pi_132575673
Is dat vandaag al, de meet?! :o Allemaal veel plezier!
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:17:10 #263
5428 crew  miss_sly
pi_132575756
Beterschap voor je moeder, Tink!
Iedereen veel plezier op de meet!

Wij waren gisteren uit eten met vrienden. We zijn naar een Indiaas restaurant geweest en hebben zo goddelijk lekker gegeten. Ik had een Lamb Korma en echt...het betere propwerk, zo lekker!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:23:45 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132575782
Lang verhaal. Te lang om mobiel te typen...

En ik weet ook echt, echt niet wat ik vanmiddag aan wil :(
pi_132575821
Happy days op de weegschaal *O*

Veel plezier meeters!

Ik zie wel mijn prinsesjes voor mijn ogen verschrompelen :'(

[ Bericht 34% gewijzigd door DancingPhoebe op 26-10-2013 08:57:20 ]
pi_132576069
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Happy days op de weegschaal *O*

Veel plezier meeters!

Ik zie wel mijn prinsesjes voor mijn ogen verschrompelen :'(
Hier net zo hoor, gisteren maar een nieuwe BH gekocht. 75F. Nog even en mn maat bestaat straks niet.
pi_132576102
Ik moet echt ergens knaken halen om mezelf met nieuwe tieten te belonen als ik straks size zero heb :')
pi_132576125
Ik begin deze meeting-dag met een omeletje met 3 eieren en kaas, zonder brood. Om te testen of dat nou het ultieme ontbijt is. (ga nog wel met groente ook proberen maar heb nu niets in huis.
pi_132576136
Ik eet altijd een omelet van 2 eitjes voor het werk en daarmee red ik het meer dan prima tot mijn eerste tussendoortje.
pi_132576946
Veel plezier vandaag!
My salvation lies in your love..
pi_132576995
Goffer, nu is het topic natuurlijk kapotsaai dun heule dag.
pi_132577020
Veel plezier op de meet iedereen!
Ik ben alweer druk bezig met tutten en alle kleding bij elkaar zoeken voor de shoot.
Geen idee wanneer ik eigenlijk kan lunchen vandaag.
pi_132577087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga pas over een uurtje weg hoor. Hehe :')
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:09:39 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_132577204
Ik mag nog opschieten, word nu pas wakker :')
disclaimer
pi_132577248
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag nog opschieten, word nu pas wakker :')
Slaapkop :P
pi_132577275
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben best leuk.
pi_132577299
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben best leuk.
:Y Clubjeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
pi_132577312
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:Y Clubjeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
*O* *O*

Ik ben er ook niet de hele dag want ik moet dingen doen. Maar ik wil best af en toe wat willekeurigs in het topic roepen.
pi_132577324
Ik was gisteren uit en ik had maar 1 bier. In plaats van 1000.
pi_132577351
Ik ben voor!! Ooooooo ik voelde me zo slank en opperbest toen ik net over straat flaneerde :')

Ik haat mezelf dan, maar kan het niet helpen!
pi_132577356
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik was gisteren uit en ik had maar 1 bier. In plaats van 1000.
Ik ga vanavond voor de 1000 :')

Jammer de bammer, want dan ben ik maandag weer kapotdik!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:17:17 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_132577360
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Slaapkop :P
das voor de balans jegens al die studenten hier :Y
disclaimer
pi_132577418
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben voor!! Ooooooo ik voelde me zo slank en opperbest toen ik net over straat flaneerde :')

Ik haat mezelf dan, maar kan het niet helpen!
Ik heb gisteren 600 complimenten gekregen dus ik voel me ook geniaal en vooral slank.
Spoilers!
pi_132577419
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ga vanavond voor de 1000 :')

Jammer de bammer, want dan ben ik maandag weer kapotdik!
Ik besloot hasj te roken. Dus ik dronk wel 1 flesje chocomel en 2 fristi. En toen ik thuis kwam had ik honger. :')_!
pi_132577420
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

das voor de balans jegens al die studenten hier :Y
Ik ben geen student en ik was om half 9 al wakker. Mn uitslaapskillz zijn een beetje stuk.
pi_132577423
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb gisteren 600 complimenten gekregen dus ik voel me ook geniaal en vooral slank.
ik kwam gisteren mn naroepende buurmannen gewoon buiten tegen. Ietwat bijzonder ja.
pi_132577567
Hallo popjes.
Ik ben op vakantie :W
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132577585
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:29 schreef Vanyel het volgende:
Hallo popjes.
Ik ben op vakantie :W
Hallo Lieveke :*
pi_132577626
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben geen student en ik was om half 9 al wakker. Mn uitslaapskillz zijn een beetje stuk.
Ik lag er vannacht om half 3 in en was er om 8 uur uit. Ter compensatie heb ik een ochtendje op de bank met mijn nagels, boodschappenlijst en Grey's, Parenthood en het schaatsen van gisteren >:)
Spoilers!
pi_132585988
Zo 5 uur bezig geweest met shooten maar er zitten dan ook echt wel hele mooie foto's tussen O+
pi_132586696
Fuck :') doordat ik weet dat ik ga zuipen zit ik de hele middag al in fuck-all modus :')
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:15:22 #292
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132587462
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Zo 5 uur bezig geweest met shooten maar er zitten dan ook echt wel hele mooie foto's tussen O+
hele mooie foto's or it didn't happen
pi_132593931
Eerst nog even wachten
  Licht Ontvlambaar zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:31:50 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132600073
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef Sarabi het volgende:
Eerst nog even wachten
Ben heel benieuwd Sarabi!

Hier ook wat gespeeld met nieuwe camera van vriend *)
pi_132603837
121,2 vanochtend, maar vanavond een beetje over de schreef gegaan. Nou ja, morgen gewoon weer verder.
  zondag 27 oktober 2013 @ 07:21:06 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132607527
Waaaah! Vanochtend, de ochtend na de meet, na de ballen van SQ en appelcrumble en cousocussalade en goddelijke houmous en wijn en enorm gezellig enzo, haalde ik de 74,9 en daarmee een bmi van 25. Wat ontzettend bizar. Ik heb geen overgewicht meer...

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 01:42 schreef HiZ het volgende:
121,2 vanochtend, maar vanavond een beetje over de schreef gegaan. Nou ja, morgen gewoon weer verder.
Wat is een beetje over de schreef, waarom ging het mis en hoe voorkom je dat de volgende keer?
pi_132607640
*O* voor Tink _O_

Wat vreemd huh, maar ik heb heel vaak een lager getal op de weegschaal gekregen nadat ik een keer veel te veel/slecht heb gegeten :? Snap daar ook nooit wat van 8-) Het werkt overigens niet als je zoiets meerdere dagen doet O-)
pi_132607730
Feestje was zeker niet goed, maar lang niet zo slecht qua intake als geanticipeerd, dus jihaaaa!
  Licht Ontvlambaar zondag 27 oktober 2013 @ 08:06:45 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132607732
Tink ^O^
  zondag 27 oktober 2013 @ 08:52:57 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132608024
Ja, ik ga morgen ook maar eens op de weegschaal. Ik ben wel geinspireerd om na gisteren de draad weer op te pakken.

Tink, cool BMI *O*
Spoilers!
pi_132608399
Wauw tink! *O* 'stopt' het hier voor jou of ga je nog verder? En hoeveel ben je in totaal nu al kwijt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')