SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ow mijn ergernis, de asociale lul die onderbuurman als titel heeft was vannacht weer bezigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
O hier wordt het echt ALLEEEEN maar erger
Maar ik leef op ergernissen moet ik ook wel zeggen, een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een anderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn motto, geleerd van mijn oude baas:
"Erger je niet, verwonder je slechts"
O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met eenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk is dat wakker worden op een gemiddelde wakkerwordtijd best relaxed. Zou ik dat morgen ook nog weten?
En dan vinden mensen je raar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met eenerbij.
Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een ander
Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.
Dat ja. Kreeg mn buurvrouw niet te pakken, die kon er -gelukkig- wel doorheen slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?
Nee hoor. Dan gniffelt iedereen zich een breuk en het onderwerp van mijn verwondering denkt de volgende 2 keer beter na voor hij crap op mn bureau gooit. En dan begint het weer van voor af aan.quote:
je snapt dat dat een heel andere wereld is?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een ander
Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan.
* IJsdraakje is notoire langslaper.
Mijn snapper heeft niet genoeg geslapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je snapt dat dat een heel andere wereld is?
ik zou in jouw geval ook pisnijdig zijn iigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn snapper heeft niet genoeg geslapen.
Ik krijg steeds meer zin in vakantie, 2 weken lang gewoon SLAPEN.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou in jouw geval ook pisnijdig zijn iig![]()
Mghi, nee niet echt hier hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.
Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.
Mijn ergernis uitzonderingen zijn dan ook: zanikerds en Facebook.
Oh AMEN!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin in vakantie, 2 weken lang gewoon SLAPEN.
Facebook. omg. Er was weer iemand die zei dat ie z'n Facebook ging verwijderen want hij "had 2 keuzes. Geen Facebook meer omdat iemand op Facebook niet meer met hem wil praten, of voor de trein springen."quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.
Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.
Ik ben doorgaans heel goed in weer in slaap vallen. Alleen vanmorgen niet zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen.
Lijkt me echt heerlijk om dat te kunnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans heel goed in weer in slaap vallen. Alleen vanmorgen niet zo.
Nu wordt dat in het weekend nogal gestimuleerd ook, helpt niet echt.
En dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Facebook.
En toch blijven kijken.
prijs je gelukkig danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghi, nee niet echt hier hoor.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hier is dat ook zo! Mensen die vooral bang zijn voor die collega die zo hard en onaardig uit de hoek komt. Ik vind het persoonlijk ook ontzettend onprofessioneel om niet aanspreekbaar te zijn over een minder leuk onderwerp. Je krijgt betaald om te functioneren, daar houdt samenwerken ook bij, zelfs als het over rotzaken gaat, ook met mensen die je misschien buiten je werk liever zou ontlopen. Mjah, ieder z'n ding...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als een verstandig plan om even een dagje rust te nemen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Koffie
Ontopic: vandaag ga ik lekker niet lopen. Heb sinds maandag alweer 26 k op de teller, ik ben ontzettend ongesteld en heb gisteren de laatste kilometer bijna gehuild van de pootpijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan gewoon 2 gebakken eieren en verder niets? Weet niet of dat genoeg gaat zijn. Of ik moet gewoon stoppen met lunchen met brood, en dan daar wat anders bedenken. Ik vind het zo irritant, dit geklooi met ontbijt!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Gebakken ei, makreel, (gerookte) kipfilet?
Kan toch prima? Je kunt er ook een omelet van maken en vullen met wat groente of kipfilet, ham, gerookte zalm?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar dan gewoon 2 gebakken eieren en verder niets? Weet niet of dat genoeg gaat zijn. Of ik moet gewoon stoppen met lunchen met brood, en dan daar wat anders bedenken. Ik vind het zo irritant, dit geklooi met ontbijt!
Dat schaar ik allemaal onder de categorie zoet, en niet hartig. Voor mij is hartig iets waar je peper en zout op doet om het lekkerder te maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Open deur, maar ik doe het toch...Brinta
Smoothies met fruit en wat granen er door?
Half 9, maar moest nog even langs de ah en mijn kapper zit in een ander dorp.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om kwart voor 8 naar de kapper?![]()
Veel plezier iig. Ik hou van kappers
Oh sorry, overheen gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:50 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat schaar ik allemaal onder de categorie zoet, en niet hartig. Voor mij is hartig iets waar je peper en zout op doet om het lekkerder te maken.
o ja, roereieren! Lekker!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh sorry, overheen gekeken.
Dan zou ik gaan voor roereieren met een bak groente en wat kaas er door!![]()
Ja, ik ook... Al de hele dagquote:
Dit oh dit.quote:
Ja ik bedacht me net dat ik wel even tijd vrij moet houden om die shizzle te maken, voor zaterdagavond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, mn zuurdesempje heeft eten gehad. Morgenavond deeg maken, zaterdag bakken en dan kan het mee naar de meet
Spinazie-omelet is dan misschien ook wel wat:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:52 schreef Zeester het volgende:
Ik ga het een x proberen, roereieren als ontbijt, zonder brood erbij en met groentes erdoor! Dank voor de tips!
181, BMI was 39,9 toen ik begon op 6 september, vandaag zit ik op 37,1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang ben je bezig eigenlijk hiz?
Nee joh, ik heb ontbeten met een boterham met kaas,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Met vlaai onder de 1500? Verder alleen sinaasappels?
Je lunch zijn alleen sinaasappelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ontbeten met een boterham met kaas,
op mijn werk een klein puntje van die vlaai,
verder drie sinaasappels op mijn werk nog
thuis 2 in de schil gekookte aardappels
flinke portie spruitjes
een groenteschijf van tival
en pesto genovese als smaakmaker bij de aardappels
oh ja, ook nog een fruitella![]()
Ik ben 4 jaar terug met dit schema bijna 40 kg afgevallen, in een periode van een maand of 10. Helaas heb ik meteen nadat ik onder de 100kg zat een operatietje ondergaan waarbij ik een bacteriele infectie heb opgelopen. En toen zat er zo weer 20 kg bij. Toen ik in September de 130 weer had bereikt ben ik meteen weer begonnen.
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je lunch zijn alleen sinaasappelen?
Je realiseert je dat dat achterlijk is he? Bedoel, zolang je het maar beseft kan ik er mee leven.quote:
Dus zo'n 10 kilo in 8 weken afvallen. Best snel, maar dat kan volgens mij prima in het begin als je aardig wat overgewicht hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
181, BMI was 39,9 toen ik begon op 6 september, vandaag zit ik op 37,1
Zal wel, iedereen reageert nogal hysterisch op die sinaasappels, maar voorzover ik het voorbij zie komen in dit topic eet ik gevarieerder dan de meesten mensen hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dat achterlijk is he? Bedoel, zolang je het maar beseft kan ik er mee leven.
Echt? Ik zie alleen maar koolhydraten, vet en suikers eigenlijk. Weinig van alles, maar gevarieerd zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zal wel, iedereen reageert nogal hysterisch op die sinaasappels, maar voorzover ik het voorbij zie komen in dit topic eet ik gevarieerder dan de meesten mensen hier.
De eerste week raak je natuurlijk sowieso veel gewicht kwijt. Mijn ervaring is dat 2 kg eraf eigenlijk niet zoveel is dan. Daarna kom je/ik meestal op een gewichtsverlies van ongeveer 0,6-0,7 kg per week tot er een plateau opduikt. Voor mij is dat een teken dat het tijd wordt om mijn activiteiten niveau een tandje zwaarder te zetten (nu wandel ik nog gewoon, als ik in de richting van de 100kg kom, dan kan ik voorzichtig beginnen met opbouwen van jogtempo)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus zo'n 10 kilo in 8 weken afvallen. Best snel, maar dat kan volgens mij prima in het begin als je aardig wat overgewicht hebt.
Mooi dat je in Istanbul niet aangekomen bent, maar waarom vind je het daar zo lastig je eetschema aan te houden terwijl je dat hier zo makkelijk af gaat?
dat jij op deze manier af wil vallen moet je zelf wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zal wel, iedereen reageert nogal hysterisch op die sinaasappels, maar voorzover ik het voorbij zie komen in dit topic eet ik gevarieerder dan de meesten mensen hier.
Op grond van wat iemand op een dag heeft gegeten zou ik geen conclusies durven trekken over de gevarieerdheid van zijn dieet. Vooral niet als die dag een stuk taart heeft bevat wat ik niet elke dag eet, maar wat ik tijdens een periode dat ik gewicht wil verliezen natuurlijk wel corrigeer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zie alleen maar koolhydraten, vet en suikers eigenlijk. Weinig van alles, maar gevarieerd zou ik het niet noemen.
Kijk dames, ik kan best zonder jullie afvallen hoor. Maar ik kon het toch effetjes niet nalaten om jullie te wijzen op het feit dat jullie behoorlijk irritant en beleerderig bezig zijn.quote:Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.
Dat is een oplossing natuurlijk, maar dan kan ik hier net zo goed helemaal wegblijven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
![]()
HiZ, plaats gewoon geen lijstjs. Die van mij zijn ook onorthodox en ik plaats ze dus ook niet. Geen gezeik, en toch afvallenwinwin
Kankankan, maar als je lijstjes plaatst gaan mensen hun mening geven. Als je lijstjes plaats maar er niet op gereageerd mag worden, kun je ook net zo goed wegblijven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een oplossing natuurlijk, maar dan kan ik hier net zo goed helemaal wegblijven.
Dan lees je niet echt goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er werd me heel specifiek iets gevraagd, daar gaf ik een antwoord op. Normaliter plaats ik ook geen lijstjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kankankan, maar als je lijstjes plaatst gaan mensen hun mening geven. Als je lijstjes plaats maar er niet op gereageerd mag worden, kun je ook net zo goed wegblijven.
Ik post geen lijstjes, maar heb toch best veel aan dit topic
Ja. Die valkuilen moet je kennen hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er werd me heel specifiek iets gevraagd, daar gaf ik een antwoord op. Normaliter plaats ik ook geen lijstjes.
Ik plaats nooit lijstjes en ik blijf ook niet wegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef HiZ het volgende:
Dat is een oplossing natuurlijk, maar dan kan ik hier net zo goed helemaal wegblijven.
+1quote:
moet je rennen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens de ideale marathon gevonden: le marathon le médoc! Gaat langs 5 chateaux en er wordt wijn geschonken
Kijk, dat is nog eens een stimulansquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens de ideale marathon gevonden: le marathon du médoc! Gaat langs 5 chateaux en er wordt wijn geschonken
Het is wel een echte marathon ja, dus er wordt gerendquote:
Ik loop nu al regelmatig alsof ik stomdronken ben, al zwalkend... misschien dat ik het dan recht doequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het laatste stukkie dan gaat. Al lallend over de finishlijn waggelen
.
Het pijnlijke komt pas als je merkt dat AL je kleding weer te groot is geworden en dat je weer nieuwe kunt gaan kopen. Financieel danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt me gewoon aan alle kanten een pijnlijke aangelegenheid.
Ik ben veel zwaarder dan dat, en loop ook. Heel zelfbewust, en het liefst in het donker, maar dat terzijdequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik weet niet hoe dun je bent DP, maar ik ben ook ooit met mijn 87 kilo begonnen met hardlopen. Dan maar lekker lellend vet als een drilpudding voor de omgeving buiten, ik sport. En ik ben nog nooit zo vaak aangemoedigd.
Maar ik blijf nu lekker bootcampen, het is echt superleuk
Maar jij bent toch geen 1.63-smurf? Toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben veel zwaarder dan dat, en loop ook. Heel zelfbewust, en het liefst in het donker, maar dat terzijde. Al is het laatste tijd dus echt ingekakt, dat is echt jammer. Maarrr, ik lig nu lekker vroeg in bed zodat morgen een productief dagje kan worden, dus tjakkaaaaa!
Doe je hier wel nog iets bij of niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ik post lekker wel lijstjes en ik geef geen neuk want ik voel mij er fijn bij![]()
O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g chiazaad, 10 g lijnzaad, handje gedroogde cranberries)
Nee, rauw. Kauwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik loop ook, en ik ben echt wel dikker dan jij DP!
En nee, ik,vind het niet altijd even leuk, maar no pain, no gain en ik ben nog steeds wel trots. Vandaag tussen de middag weer 'even' 6km weggerend.
[..]
Doe je hier wel nog iets bij of niet?Zo lijkt het me namelijk best een beproeving om het weg te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Duo boots heeft echt beauties inderdaad! Morgen bestel ik!
Ik wil zo graag nieuwe shabbies. Halfhoge, want lange pas ik niet. Heb nu een paar denk een jaar of 4-5. Draag ze ontzettend vaak, maar nu raken ze wel een klein beetje op. Dus ondanks die 4 ribben die ze kosten, heb je wel waar voor je geld! (Al moet je er wel op tijd nieuwe hakjes onder laten zetten.)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Zeester het volgende:
Die verdomde kuiten ook, ik moet eigenlijk ook op zoek naar nieuwe laarzen. Want mijn shabbies zullen nu wel echt rond mijn kuiten zwabberen. En ik ga geen 300 euro betalen voor een nieuw paar, want 3 jaar geleden waren ze nog 240 en dat waren toen al 4 ribben uit mijn lijf.
Ik kon uitslapen vandaag, in plaats daarvan lig ik beroerd wakker..En kan ik de slaap niet meer vatten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:34 schreef Lonaa het volgende:
Mooie schoenen hebben ze daar wel. Ik mag ze vanniet bestellen.
En het is nog helemaal donker buiten en al half 8!
Mja, dat had ik gisteren. Ben ook op tijd naar bed gegaan, dus was ik best fris en fruitig wakker vanochtend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kon uitslapen vandaag, in plaats daarvan lig ik beroerd wakker..En kan ik de slaap niet meer vatten.
Rotterdam Zuid is nooit veilig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook gaan hardlopen, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat ga opbouwen. Ik ben nu al buiten adem als ik naar de bus ren.En ik durf alleen in het donker, maar weet dan weer niet of dat slim is op Rotterdam Zuid.
Download een hardloopprogramma zoals dat van Evy of Renate Wennemars. Op je MP3, een kind kan de was doen. Het is echt fijn om op die manier te starten met hardlopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook gaan hardlopen, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat ga opbouwen. Ik ben nu al buiten adem als ik naar de bus ren.En ik durf alleen in het donker, maar weet dan weer niet of dat slim is op Rotterdam Zuid.
Waarom wil je gaan hardlopen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:06 schreef Myraela het volgende:
Evy start tot run downloaden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:06 schreef Myraela het volgende:
Vind ik een leuke uitdaging voor mezelf. Hardlopen is één van die dingen die ik nog nooit heb kunnen doen en waaraan je goed verbetering merkt. Je kunt ergens naar toe werken.quote:
Klinkt als een prima reden om het te proberen! Al houden veel mensen zichzelf voor dat ze maar moeten gaan hardlopen want dat kan/doet iedereen, het is gratis, je kunt het doen wanneer je maar wilt. Maar hardlopen is ook gewoon niet voor iedereen en het is geen schande om een sport te zoeken die bij je past.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik een leuke uitdaging voor mezelf. Hardlopen is één van die dingen die ik nog nooit heb kunnen doen en waaraan je goed verbetering merkt. Je kunt ergens naar toe werken.
Ik heb altijd gesport met het doel om af te vallen, vervolgens ging het afvallen dan nooit snel genoeg en ging ik weer zo weinig eten dat sporten bijna niet meer te doen was. Daarom wil ik niet meer sporten met afvallen als doel, maar sporten met een sportdoel.
Het zuiderpark is echt heel mooi geworden tegenwoordig, daar zou je prima kunnen hardlopen. Niet 's avonds laat dan, maar gewoon overdag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik een leuke uitdaging voor mezelf. Hardlopen is één van die dingen die ik nog nooit heb kunnen doen en waaraan je goed verbetering merkt. Je kunt ergens naar toe werken.
Ik heb altijd gesport met het doel om af te vallen, vervolgens ging het afvallen dan nooit snel genoeg en ging ik weer zo weinig eten dat sporten bijna niet meer te doen was. Daarom wil ik niet meer sporten met afvallen als doel, maar sporten met een sportdoel.
Nou 3 minuten rennen in de eerste les is geen absolute beginners hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Evy van 0-5 is toch een enorm beginnersschema? Meer beginners dan dat is er volgens mij niet.
Daar begint les 1 echt niet mee hoor, dat is om de minuut wandelen/hardlopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou 3 minuten rennen in de eerste les is geen absolute beginners hoor.
De schema's op verschillende sites (zie hardlooptopic) bouwen veel rustiger op.
Ik ben 1001x begonnen met Evy ik weet echt wel wat er in les 1 voor komtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar begint les 1 echt niet mee hoor, dat is om de minuut wandelen/hardlopen.
Veel mensen de eerste keer niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan de eerste evy les iig niet uitlopen
Ik ben ook meerdere keren begonnen en heb in de eerste les niet 3 minuten hoeven lopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben 1001x begonnen met Evy ik weet echt wel wat er in les 1 voor komt
2x 1 minuut rennen, 2 x 2minuten rennen en daarna ook nog 3 minuten rennen.
Dus zoals ik zeg er zijn schema's die rustiger opbouwen.
Ligt eraan welke versie je gebruikt. 2006 is anders dan 2011.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar begint les 1 echt niet mee hoor, dat is om de minuut wandelen/hardlopen.
Versie 2011 is inderdaad 2 minuten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben ook meerdere keren begonnen en heb in de eerste les niet 3 minuten hoeven lopen.
Volgde de 2011 versie.
Dat ook, maar dan vind ik bijvoorbeeld Jillian zwaarder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Versie 2011 is inderdaad 2 minuten.
Maar dus nog steeds wel aardig wat voor iemand met geen conditie, zwaar overgewicht etc.
Ja, ik kan ook nog wel dingen verzinnen die zwaarder zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ook, maar dan vind ik bijvoorbeeld Jillian zwaarder.
Nee joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen sportschoenen roze.
Ze hebben bijna allemaal wel iets roze toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee joh.
Kan juist geen goede hardloopschoenen vinden die roze zijnhelaas.
Die zijn leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal wel iets roze toch?
Ik vind deze nog wel tof.
[ afbeelding ]
Die van mij zijn blauwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooh die zijnquote:
Deze lijken op mijn schoenen, waar ik mijn horecadiensten op loop. Die zitten ontzettend fijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel tof.
[ afbeelding ]
Hardloopschoenen. Dat staat erbij tenminste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn leuk
Gewone sportschoenen of hardloopschoenen?
Dan zal het veranderd zijn, hoewel ik ook volgens dit schema heb gelopen een jaar of...10 geleden en in dit schema wordt er de eerste drie trainingen geen 3 minuten gelopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe evy 2011 ipv de 2006! 2011 is les 1-3: 1, 4x2, 1 met gelijke minuten wandelen. De opbouw van 2011 is ook veel fijner.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ben ook erg blij dat ik mannenpoten hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen sportschoenen roze.
Was Evy er al 10 jaar geleden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zal het veranderd zijn, hoewel ik ook volgens dit schema heb gelopen een jaar of...10 geleden en in dit schema wordt er de eerste drie trainingen geen 3 minuten gelopen.
Die heb ik de vorige keer gelopen, daar ging het juist fout.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe evy 2011 ipv de 2006! 2011 is les 1-3: 1, 4x2, 1 met gelijke minuten wandelen. De opbouw van 2011 is ook veel fijner.
De matching fleecevesten al aanwezig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alleen hebben Mr.Mo en ik nu wel matching trailschoenen
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De matching fleecevesten al aanwezig?
Nee, ik vergis me, toen liep ik met een stopwatch en een schema dat ik van internet had geplukt. Maar 5 jaar geleden wel, en toen hoefde ik de eerste lessen ook geen drie minuten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was Evy er al 10 jaar geleden?
Dan heeft ze dus nog meer dan de twee versie dat wij dachten.
Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg![]()
Heb één troost: ik had de schoenen eerder
Maar dat is wel bijzonder want 5 jaar geleden moet dan bijna wel die van 2006 zijn (en niet 2011) en die heeft in de eerste les toch echt 3 minuten rennen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me, toen liep ik met een stopwatch en een schema dat ik van internet had geplukt. Maar 5 jaar geleden wel, en toen hoefde ik de eerste lessen ook geen drie minuten.
Anyway, hoe dan ook, resumerend: er is in ieder geval Evy beschikbaar waar je geen drie minuten achter elkaar moet hardlopen in de eerste trainingen. Dus laat dat je niet tegenhouden.
Oh hai.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb foeilelijke blauwgrijze brooks als sportschoen
Dat is echt superquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn obese a-sportieve mams is sinds 3 weken ook aan het Evy-en. Wel op haar compleet eigen tempo (ze doet een week met 1 les), maar ze doet 'tBen zo trots op haar! Werd ook wel tijd dat ze iets aan beweging ging doen, maakte me wat zorgen, maar ze wil nu in 't voorjaar 5km kunnen hobbelen. Dus wellicht gaan we samen de CPC 5K doen
Evy 2006 heeft inderdaad 3 minuten als afsluiter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is wel bijzonder want 5 jaar geleden moet dan bijna wel die van 2006 zijn (en niet 2011) en die heeft in de eerste les toch echt 3 minuten rennen.
En die andere Evy bouwt ook te snel voor mij op (dan moet je de tweede week opeens wel 3 minuten kunnen rennen), maar gelukkig zijn er genoeg andere methodes (en met eigen muziek) om te rennen.
die van mij zijn wel stinkend ranzig door bootcampquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hai.
Al zijn de mijne iets anders gekleurd. Maar absoluut niet roze. En ikhardlopen, eindelijk iets gevonden wat ik gewoon echt leuk vind om te doen.
(En nu eindelijk ontdekt waarom ik last kreeg van mijn bovenbeen, verrotte stoel hihaho, dus ik kan weer zonder zorgen.
)
De ironie: probeer haar al jaren aan Evy te slijten, zonder succes, dus had 't maar opgegeven... Maar toen ze in de Libelle erover had gelezen was ze wel enthousiast gewordenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
die van mij zijn wel stinkend ranzig door bootcamp
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De ironie: probeer haar al jaren aan Evy te slijten, zonder succes, dus had 't maar opgegeven... Maar toen ze in de Libelle erover had gelezen was ze wel enthousiast geworden
Die toffe van gisteren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
net 265 euro uitgegeven aan een paar laarzen, ik heb koffie nodig
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
net 265 euro uitgegeven aan een paar laarzen, ik heb koffie nodig
Zul je altijd zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De ironie: probeer haar al jaren aan Evy te slijten, zonder succes, dus had 't maar opgegeven... Maar toen ze in de Libelle erover had gelezen was ze wel enthousiast geworden
Ja he?quote:
Ik vind zo op de foto dat je er niet aan afziet dat het een grotere omtrek heeft. En ach, als ze mooi zijn, mooi zitten en fijn lopen, dan is het goed, toch? Maat is ook maar een nummer!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he?
En kuitomtrek 43 is dus 2 tot 3 XL ben ik achter, emoslinger.gif
Ik loop te veel
Als je echt voor hardloopschoenen wil gaan, is het beter om jezelf schoenen aan te laten meten. Dat scheelt echt heel, heel, heel erg veel. Bij Blaak zit de Hardloopwinkel, een topwinkel. Je krijgt verschillende soorten schoenen aan, en ze maken een filmpje over hoe je op je voet landt. Hardloopschoenen zijn al duur zat, het zou zonde zijn als je na een paar weken erachter komt dat je een ander soort schoen nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
Dit is best roze. Maar toch wel leuk.Alleen uiteindelijk ga ik er van balen als ik ze koop.
[ afbeelding ]
Die op de foto zijn de kuitmaat 35 hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind zo op de foto dat je er niet aan afziet dat het een grotere omtrek heeft. En ach, als ze mooi zijn, mooi zitten en fijn lopen, dan is het goed, toch? Maat is ook maar een nummer!
Maat is idd maar een nummer maar het zorgt er helaas wel voor dat je naar een speciaalzaak motquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind zo op de foto dat je er niet aan afziet dat het een grotere omtrek heeft. En ach, als ze mooi zijn, mooi zitten en fijn lopen, dan is het goed, toch? Maat is ook maar een nummer!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die op de foto zijn de kuitmaat 35 he
Die winkel verkoopt van kuitmaat 30 tot 50
O, haha, ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maat is idd maar een nummer maar het zorgt er helaas wel voor dat je naar een speciaalzaak mot
Die hoop ik vanmiddag ook nog te kunnen scoren. Dan hoeven jullie mijn foeilelijke enige paar winterschoenen niet te zien morgenquote:
Welke kleur dit keer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag nooit laarzen, dat scheelt. Al pas ik gewoon in laarzen, mijn kuiten vallen wel mee.
Ik zit met 2 boterhamzakjes in mijn haar.
Zelfde, kleur een beetje bijwerken. Heeft lang goed gezeten. Stiekem hoop ik wel dat het dit keer iets blauwer uitslaat.quote:
Hardloopschoenen zou ik wel op gevoel kopen, en niet op 't oog... Dus ff naar de Runnersworld/Run2Day/Lokale hardlooptoko met je pootjes! Krijg je als het meezit ook nog de kans ze te testen en terug te brengen als ze niet bevallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
Dit is best roze. Maar toch wel leuk.Alleen uiteindelijk ga ik er van balen als ik ze koop.
[ afbeelding ]
Ik ga wel gewoon even nog helemaal niets kopen en gewoon mijn fitness-schoenen gebruiken waar ik ook prima op kan lopen. Zal niet perfect gaan, maar ik wil eerst maar eens kijken of ik het wel blijf doen en niet schoenen van honderd euro koop en na een week stop. Misschien moet ik het als cadeautje doen voor mezelf als ik een bepaald aantal Evy lessen heb gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hardloopschoenen zou ik wel op gevoel kopen, en niet op 't oog... Dus ff naar de Runnersworld/Run2Day/Lokale hardlooptoko met je pootjes! Krijg je als het meezit ook nog de kans ze te testen en terug te brengen als ze niet bevallen.
Bij mijn winkel hier (VK, gaat je niet zoveel helpen) mag je er zelfs een maand mee door de bagger rennen als je dat wilt en ze daarna inruilen voor een ander paar als ze niet goed blijken te zitten/zijn.
ik ben blij dat je er zo van hebt genotenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef eleusis het volgende:
Mensen ik heb gister toch zo lekker chips gegetenIk voelde me gelijk een stuk beter. Vandaag balansdag okee, helemaal geen T's en alleen maar sparood en koffie gwn.
gr een emotioneel etend kreeftje
Ik vind dat zo stoer van je. Ik vind mezelf al een onwijze radicaal als ik 20 cm van mijn haar af laat knippen en er sort of een model in zit. Of als ik het een tintje lichter bruin verf.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
Yay, mijn dipdye is echt een supermooie kleur geworden.
Ik zou er dan weer nooit 20 cm afknippen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat zo stoer van je. Ik vind mezelf al een onwijze radicaal als ik 20 cm van mijn haar af laat knippen en er sort of een model in zit. Of als ik het een tintje lichter bruin verf.
Dat is wel supertof.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Een collega zei net: "Die Sly, die ziet er wel echt heel goed uit, tegenwoordig! Kijk dan strakke spijkerbroek, de kilo's zijn eraf gevlogen!"
Toch leuk, zulke complimentjes
10 cm onder mijn oorlel. Ik moet het nu in model fohnen want laagjes. En er moet lak ofzo in. Megaradicaal dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er dan weer nooit 20 cm afknippen. Hoe lang heb je het nu?
Ik ben ook totaal niet van de haarlak en alles. En ik vraag me altijd af hoe mensen zorgen dat hun haar de hele dag zo mooi en glad zit. Bedoel, als ik het net gedaan heb zit het zo en als ik de deur uitstap is het al één grote chaos.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
10 cm onder mijn oorlel. Ik moet het nu in model fohnen want laagjes. En er moet lak ofzo in. Megaradicaal dusIk moet alleen nog even uitvogelen hoe en wat.= want ik vind al dat gepruts nog best ingewikkeld.
Ik had beter lesbo kunnen zijn, dan zou ik gewoon zo'n girlygirl uitzoeken die dan mijn persoonlijke styliste wordt.
Bij mij is lang haar echt niet mooi meer. Het is door al die hormoonschommelingen dun, dof en droog geworden. En het was al steiler dan steil dus er was echt niets meer mee te beginnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet van de haarlak en alles. En ik vraag me altijd af hoe mensen zorgen dat hun haar de hele dag zo mooi en glad zit. Bedoel, als ik het net gedaan heb zit het zo en als ik de deur uitstap is het al één grote chaos.Zelfde met make-up.
Ik ben zo blij met de kleur nu. Ik krijg het niet goed op de foto.Het is echt intens turquoise.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Een collega zei net: "Die Sly, die ziet er wel echt heel goed uit, tegenwoordig! Kijk dan strakke spijkerbroek, de kilo's zijn eraf gevlogen!"
Toch leuk, zulke complimentjes
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Net overigens hardgelopen, gewoon overdag and whatnot. Ging alsof ik door vla liep, maar dat geeft niet, ik ben blij dat ik gegaan ben.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Kinderen opvoeden gebeurt maar bijzonder weinig heb ik het idee. Ik ben achteraf heel blij dat ik niet door ben gegaan in de pedagogiek.
Net overigens hardgelopen, gewoon overdag and whatnot. Ging alsof ik door vla liep, maar dat geeft niet, ik ben blij dat ik gegaan ben.
Juist meer dan genoeg werk tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Kinderen opvoeden gebeurt maar bijzonder weinig heb ik het idee. Ik ben achteraf heel blij dat ik niet door ben gegaan in de pedagogiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net de was uit de machine gehaald met kleding die ik aan wil. Alles onder de pluisjes... Ik had een zakdoekje in mijn joggingbroek laten zitten. Wat een beginnersfout zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef Zeester het volgende:
Tink, sterkte!!
Ik ben inmiddels in grote 'oh mijn god, wat moet ik morgen aan naar de meet' modus!
Hier net zo hoor, gisteren maar een nieuwe BH gekocht. 75F. Nog even en mn maat bestaat straks niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Happy days op de weegschaal
Veel plezier meeters!
Ik zie wel mijn prinsesjes voor mijn ogen verschrompelen
Ik ga pas over een uurtje weg hoor. Hehequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, nu is het topic natuurlijk kapotsaai dun heule dag.
Slaapkopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag nog opschieten, word nu pas wakker
Ik ben best leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, nu is het topic natuurlijk kapotsaai dun heule dag.
quote:
quote:
Ik ga vanavond voor de 1000quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik was gisteren uit en ik had maar 1 bier. In plaats van 1000.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben voor!! Ooooooo ik voelde me zo slank en opperbest toen ik net over straat flaneerde
Ik haat mezelf dan, maar kan het niet helpen!
Ik besloot hasj te roken. Dus ik dronk wel 1 flesje chocomel en 2 fristi. En toen ik thuis kwam had ik honger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor de 1000
Jammer de bammer, want dan ben ik maandag weer kapotdik!
Ik ben geen student en ik was om half 9 al wakker. Mn uitslaapskillz zijn een beetje stuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das voor de balans jegens al die studenten hier
ik kwam gisteren mn naroepende buurmannen gewoon buiten tegen. Ietwat bijzonder ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 600 complimenten gekregen dus ik voel me ook geniaal en vooral slank.
Hallo Lievekequote:
Ik lag er vannacht om half 3 in en was er om 8 uur uit. Ter compensatie heb ik een ochtendje op de bank met mijn nagels, boodschappenlijst en Grey's, Parenthood en het schaatsen van gisterenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben geen student en ik was om half 9 al wakker. Mn uitslaapskillz zijn een beetje stuk.
hele mooie foto's or it didn't happenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Zo 5 uur bezig geweest met shooten maar er zitten dan ook echt wel hele mooie foto's tussen
Ben heel benieuwd Sarabi!quote:
Wat is een beetje over de schreef, waarom ging het mis en hoe voorkom je dat de volgende keer?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:42 schreef HiZ het volgende:
121,2 vanochtend, maar vanavond een beetje over de schreef gegaan. Nou ja, morgen gewoon weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |