SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ow mijn ergernis, de asociale lul die onderbuurman als titel heeft was vannacht weer bezigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
O hier wordt het echt ALLEEEEN maar erger
Maar ik leef op ergernissen moet ik ook wel zeggen, een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een anderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn motto, geleerd van mijn oude baas:
"Erger je niet, verwonder je slechts"
O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met eenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk is dat wakker worden op een gemiddelde wakkerwordtijd best relaxed. Zou ik dat morgen ook nog weten?
En dan vinden mensen je raar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met eenerbij.
Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een ander
Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.
Dat ja. Kreeg mn buurvrouw niet te pakken, die kon er -gelukkig- wel doorheen slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?
Nee hoor. Dan gniffelt iedereen zich een breuk en het onderwerp van mijn verwondering denkt de volgende 2 keer beter na voor hij crap op mn bureau gooit. En dan begint het weer van voor af aan.quote:
je snapt dat dat een heel andere wereld is?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een ander
Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan.
* IJsdraakje is notoire langslaper.
Mijn snapper heeft niet genoeg geslapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je snapt dat dat een heel andere wereld is?
ik zou in jouw geval ook pisnijdig zijn iigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn snapper heeft niet genoeg geslapen.
Ik krijg steeds meer zin in vakantie, 2 weken lang gewoon SLAPEN.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou in jouw geval ook pisnijdig zijn iig![]()
Mghi, nee niet echt hier hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.
Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.
Mijn ergernis uitzonderingen zijn dan ook: zanikerds en Facebook.
Oh AMEN!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin in vakantie, 2 weken lang gewoon SLAPEN.
Facebook. omg. Er was weer iemand die zei dat ie z'n Facebook ging verwijderen want hij "had 2 keuzes. Geen Facebook meer omdat iemand op Facebook niet meer met hem wil praten, of voor de trein springen."quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.
Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.
Ik ben doorgaans heel goed in weer in slaap vallen. Alleen vanmorgen niet zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen.
Lijkt me echt heerlijk om dat te kunnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans heel goed in weer in slaap vallen. Alleen vanmorgen niet zo.
Nu wordt dat in het weekend nogal gestimuleerd ook, helpt niet echt.
En dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Facebook.
En toch blijven kijken.
prijs je gelukkig danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghi, nee niet echt hier hoor.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hier is dat ook zo! Mensen die vooral bang zijn voor die collega die zo hard en onaardig uit de hoek komt. Ik vind het persoonlijk ook ontzettend onprofessioneel om niet aanspreekbaar te zijn over een minder leuk onderwerp. Je krijgt betaald om te functioneren, daar houdt samenwerken ook bij, zelfs als het over rotzaken gaat, ook met mensen die je misschien buiten je werk liever zou ontlopen. Mjah, ieder z'n ding...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als een verstandig plan om even een dagje rust te nemen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Koffie
Ontopic: vandaag ga ik lekker niet lopen. Heb sinds maandag alweer 26 k op de teller, ik ben ontzettend ongesteld en heb gisteren de laatste kilometer bijna gehuild van de pootpijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |