Lapoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Top!
Aan het inloggen nu!
Ik heb de headset ff op mute nog.
Iemand die invite regelt?
Heb em nog niet gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
je kan hem ook ergens jatten langs de kant van de weg.
Verz. Bellen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef dolf1010 het volgende:
Is het zo dat als mijn auto is ingenomen door de politie ( impound ), en ik mijn mechanic een andere auto laat brengen, mijn auto in de impound "destroyed" wordt?
Mijn volledige gemodde F620 is opeens weg, slot in mijn garage is leeg, auto is niet op de parkeerplaats bij impound. Help !?![]()
Kan dat?quote:
Heb ik ook last van sinds gisteren, welcome to the club.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef Duuc-nl het volgende:
Weer gekicked![]()
GTA Online is niks meer voor mij
ooeh ik ben invited!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/thefokelite
De echte bazen zijn in elk geval binnen, en nu kunnen ook andere mensen zich aanmelden.
Huishoudelijke mededeling:
Deze crew is door mij opgezet, apart van de bestaande crew.
Niet om herrie te schoppen, maar ik wil voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.
In de loop van de afgelopen weken hebben we onwijs toffe avonden gehad en deze mensen zijn dan nu ook gebundeld in 1 crew.
Je kan tot 5 crews joinen, dus je kan nog steeds bij de originele Fok!crew blijven.
Crew is alleen voor mensen met een headset, dit om de gameplay te bevorderen.
Crew kills zijn alleen toegestaan wanneer het om bounties gaat.
Dit om het vermogen binnen de crew te houden.
Na het herhaald killen van crewleden zal je uit de crew gezet worden
Wees actief! Doe dit uiteraard op jouw manier en jouw tempo.
Probeer bij het doen van missies en dergelijke altijd de steun van je mede crewleden te vragen.
Dit omdat wij allemaal beschikken over een headset en bazenskills
Vragen?Vragen!
Winners never quit, quitters never win!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
Maar, hoezo WQQW als afkortingsding?
Ahhhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Winners never quit, quitters never win!
Je mag mijne overnemen. Kost je alleen de verzendkostenquote:
Beetje drama vandaagquote:
Logitech USB Headset H330quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Divje het volgende:
Iemand die een bekabelde headset aan kan raden?
Heb ik iig een reden om die 10,- waardebon van bol te gebruiken.
Die hebben ze niet bij bolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Logitech USB Headset H330
Ik had hem voor 2 tientjes. Draad is 2meter.
Ik hoor jullie prima en volgens mij horen jullie mij ook genoeg
Graag!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar gaan we nog wat doen met z'n allen?
Ik ga straks weer ff racen. Moet nog wat geld voor mijn Entity hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar gaan we nog wat doen met z'n allen?
Ben ik goed te verstaan dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
WIWABOII welke headset heb jij op je hoofd?
4gamers cp-pro2, ik had hem voor 50e bij de mediamarkt 2 weken terugquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, meestal. Behalve als je brabbelt
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef kensei het volgende:
Ik bedoelde zoiets voor in de op Roemeentje, alle baasjes bij elkaar
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraag word genegeerd, kan via google ook niets vinden.
Heb de laatste update 1.4 binnen (Deze week al) maar heb nog geen 250k mogen ontvangen. Mensen die het wel al hebben ontvangen?
Ik heb al 2x 250k ontvangen dat was echt fantastischquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heb de laatste update 1.4 binnen (Deze week al) maar heb nog geen 250k mogen ontvangen. Mensen die het wel al hebben ontvangen?
Hoe kom jij aan die tweede keer 250k?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb al 2x 250k ontvangen dat was echt fantastisch
Ik kreeg 450kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Lester bellen voor luchtstreepjes, naar de garage bovenin de map om het aan te zetten, dan naar je bankaccount op je telefoon gaan en dan krijg je een melding dat je 250k ontvangen hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die tweede keer 250k?
Kopen in die ene shop?
quote:ik heb de headset aangesloten op me ps3 en het geluid is heel goed je hoort zeg maar alles
Ah, was de luchtstreepjes vergeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Lester bellen voor luchtstreepjes, naar de garage bovenin de map om het aan te zetten, dan naar je bankaccount op je telefoon gaan en dan krijg je een melding dat je 250k ontvangen hebt
Shit, dacht dat je je oude karakter moest overschrijven... Hoefde dus niet. Werkte uiteindelijk wel. Alleen die luchtstreepjes zijn nog niet unlocked.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Lester bellen voor luchtstreepjes, naar de garage bovenin de map om het aan te zetten, dan naar je bankaccount op je telefoon gaan en dan krijg je een melding dat je 250k ontvangen hebt
Oh, ja coolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ff minirace doen naar mt. chiliad?
Ik maak wel ff private sessie.quote:
Tilburg is toch bijna duitsland johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef YazooW het volgende:
Mensen die denken dat Tilburg in Limburg ligt
brabantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef FritsFlits het volgende:
Den Bosch en Eindhoven zijn leukere steden
thanks bro.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef kensei het volgende:
Ik bedoelde zoiets voor in de op Roemeentje, alle baasjes bij elkaar
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zet nu mn ps3 aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Invite only sessie nu, 14 openingen over.
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Race van Mt. Chiliad weer terug naar LSA
Daarna wil ik eigenlijk dat hele grote militaire vliegtuig regelen ergens, en met alle Fok!kers de lucht in en dan met zijn allen parachutespringen
Probeer t nog 1x, ik graag:) ballyxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Daarna wil ik eigenlijk dat hele grote militaire vliegtuig regelen ergens, en met alle Fok!kers de lucht in en dan met zijn allen parachutespringen
Kijk je inboxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:34 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Probeer t nog 1x, ik graag:) ballyx
Ja, we moeten meer van die shit gaan doen man, niet alleen racen. Ik zie op Reddit heel de tijd allerlei vette shit voorbij komen en ben wel jelly.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Lukte niet. Kan je nog een x proberen?:(quote:
Druk op je PS knop, ga naar je inboxquote:
Lolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Druk op je PS knop, ga naar je inbox
Je headset aandoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef YazooW het volgende:
Hoe krijg je voicechat door je headset ipv over je tv?
Instellen in ps3 menu bij je headsetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef YazooW het volgende:
Hoe krijg je voicechat door je headset ipv over je tv?
is er nog een plekje?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Seat_-ibiza wil wel mee doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen die nu online zijn met headset, graag berichtje doen dan nodig ik je uit!!!!!
Donequote:
Probeer nog eens.quote:
Sorry bro, ik ga AT kijken in bedjjjquote:
Ik heb ze 3x geaccepteerd maar kan de sessie niet joinenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gucci, Bally, Snuggle, Willie, Barry, please accept your invites... in je privé berichtenbox.
psn?quote:
Dat was mijn auto..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur mij ff invite voor die andere crew
Donequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur mij ff invite voor die andere crew
Ik heb hetzelfde. Fuck it. Moet toch even nog wat eten en ga wel een filmpje kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef thethoryd het volgende:
The session you are trying to join is for bad Sorts only.
Say whuuuut!
Ik ga pitten.. Hier net zo namelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Fuck it. Moet toch even nog wat eten en ga wel een filmpje kijken.
Krijg het niet voor elkaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wacht momentjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar.
http://piratepad.net/OszxfDlbt9quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar.
Donequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:56 schreef kensei het volgende:
[..]
http://piratepad.net/OszxfDlbt9
Kopier de tekst van hier, dan werkt het als het goed is
Weet je hoe kut, net een melding... 2d 22h en 20min een badsport.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Misschien nog een titel erboven in de trant van: "FOK! crew ultra bazen"
Jesus wat een overdreven gedoe zeg, na 4 auto's blazenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Weet je hoe kut, net een melding... 2d 22h en 20min een badsport.
Dafuq man.
Ja, alleen ik zit nu nog alleen met Div... dat is het rare, er gebeurt niets geks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Jesus wat een overdreven gedoe zeg, na 4 auto's blazen![]()
Homofielen bij Rockstar
Wat verwacht je dan voor geks?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, alleen ik zit nu nog alleen met Div... dat is het rare, er gebeurt niets geks.
Nee ik bedoel, er werd niets opgeblazen.quote:
#WIWASWAG #JWTZLF #NIETKWAAT #VROLUKquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je moet ook je Anger Managen héquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Weet je hoe kut, net een melding... 2d 22h en 20min een badsport.
Dafuq man.
Nja, dit was gewoon lullig.quote:
Lolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja, dit was gewoon lullig.
Wiwa was aan het kutten, dus ik had uit voorzorg een sticky bomb op zijn auto geplakt dat hij normaal moest doen
Vervolgens rij ik richting het nudistenkamp die we zouden bestormen (erg succesvol) waarop hij ondertussen riep: "kan iemand mijn auto even kapot maken?"
Dus ik, heel nonchalant op pijltje naar links drukken.... niet wetende dat hij omringt was met andere fokkersen toen werd ik bad sport.
Vervolgens bestuur ik een vliegtuig, hij rijd er tegenaan, alle fokkers dood maar het werd mij aangerekend.
Daar komt die extra dag vandaan volgens mij
Je kan mij recommenden ofzo :Squote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Lol![]()
Mja, dat systeem is niet echt waterdicht ofzo idd. #FREEDUREX
Voor $100.000 wil ik dat best overwegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan mij recommenden ofzo :S
Nja drie dagen is super zuur namelijk... Niemand kan mij dan ook joinen of inviten als ze geen bad sport zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:54 schreef SevD het volgende:
[..]
Voor $100.000 wil ik dat best overwegen.
Ik heb dat nooit gezegd, snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik kan me ook geen enkele situatie bedenken waarom iemand mijn auto kapot zou moeten makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja, dit was gewoon lullig.
Wiwa was aan het kutten, dus ik had uit voorzorg een sticky bomb op zijn auto geplakt dat hij normaal moest doen
Vervolgens rij ik richting het nudistenkamp die we zouden bestormen (erg succesvol) waarop hij ondertussen riep: "kan iemand mijn auto even kapot maken?"
Dus ik, heel nonchalant op pijltje naar links drukken.... niet wetende dat hij omringt was met andere fokkers, omdat ik op dat moment op een compleet ander stuk zat dan hun allemaalen toen werd ik bad sport.
Vervolgens bestuur ik een vliegtuig, hij rijd er tegenaan, alle fokkers dood maar het werd mij aangerekend.
Daar komt die extra dag vandaan volgens mij
RUSTIG JONGENS NIET #KWAAT WORDENquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd, snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik kan me ook geen enkele situatie bedenken waarom iemand mijn auto kapot zou moeten maken
Dudequote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:17 schreef SevD het volgende:
Grapje tussendoor.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Jij en Div hadden het over die armor van jullie auto's. Toen vroeg je of iemand wilde proberen om je auto kapot te rammen (dus met andere auto). Durex vatte dit echter op als de de vraag of iemand jouw auto wilde vernietigen. And boom goes the dynamite.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd, snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik kan me ook geen enkele situatie bedenken waarom iemand mijn auto kapot zou moeten maken
Die vliegtuig actie was dom en volledig mijn schuld, maar dat sticky bom fiasco heb je toch echt aan jezelf te danken
is ze nog steeds boos op me?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:49 schreef Painore het volgende:
Vanavond ben ik er weer bij! Eindelijk rustig alleen thuis zonder gakakel erdoorheen. 20:45 crew sessie!
En voor m'n mopje Durex, geef het maar op. Dat commenden werkt voor geen meter, braaf je tijd uitzitten
Hihi ik snap hemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:43 schreef Painore het volgende:
Speciaal voor jullie een UI ingesteld!
Soms wou ik dat ik jou was....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:53 schreef kensei het volgende:
Heavy sniper is zo geniaal in freeroam trouwens. Gister 3 keer zon kindje die met zijn smg over mijn auto aan het sprayen is terwijl ik rustig aan het cruizen ben in mijn entity. Straatje verder rijden, uitstappen & boom headshot
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Soms wou ik dat je een headset had dan konden we lekker klesssebesse
Welke is het geworden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Divje het volgende:
Yay. Vandaag komt m'n nieuwe headset binnen
Holy shitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze badboy gekregen. Wat mis je een hoop geluid via de tv zeg.
Hallon! Ik vond gister een headset met vibratiefunctie! Niks voor jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mm, ik zal die van mij maar niet posten..
HALLO ALLEMAAL ;D
Je doet je game geluid toch niet over je headset?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze badboy gekregen. Wat mis je een hoop geluid via de tv zeg.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:57 schreef SnuggLe het volgende:
Fokelite? WTF is dat? Klinkt als Durex Elite ofzo, iets met condooms. Als het alleen maar 'elite' is, rij ik toch alleen maar achteraan. Dus dan hoeft het niet van me.
Ik wil deze foute car:
[ afbeelding ]
Jawel, waarom zou ik dat niet doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Je doet je game geluid toch niet over je headset?
Ik vind het juist ideaal als het game geluid via mijn tv komt en voice chat alleen via headset, anders versta ik echt geen klotequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Multiply het volgende:
[..]
Jawel, waarom zou ik dat niet doen?
Ja dat moet ik nog uitvinden, maar ik kan wel het gamegeluid zachter zetten en het voicegeluid harder. Dus denk dat het wel goedkomt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het juist ideaal als het game geluid via mijn tv komt en voice chat alleen via headset, anders versta ik echt geen klote
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het juist ideaal als het game geluid via mijn tv komt en voice chat alleen via headset, anders versta ik echt geen klote
Dit is echt ideaal ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem lekker een paar dagen uitlaten. Of samen met Furdinand spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Maargoed.... ik zie er gewoon tegenop om het spel op te starten
3 dagen is wel langquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem lekker een paar dagen uitlaten. Of samen met Furdinand spelen
Je kan toch gewoon missies, survival en races farmen. Het is gewoon hetzelfde spel, alleen freeroam is iets gevaarlijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
3 dagen is wel lang
Zat er aan te denken om solo sessie te doen, of passive mode (kan dat als je bad sport bent? )
Om even wat missies/races e.d. te halen.
Alle winkels beroven moet ook nog ff, etc.
Gewoon de kleine dingen doen....
Alleen ik kan m niet gebruiken omdat ik geen usb to 3.5mm plugjes hebquote:
ik welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen ik kan m niet gebruiken omdat ik geen usb to 3.5mm plugjes heb
Ja maar duurt lang enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
ik wel![]()
kun je gewoon kopen trouwens lol
Waar is mijn uitnodiging voor de eliteclub? Ik neem aan dat er nog een hoge positie voor mij open staat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
3 dagen is wel lang
Zat er aan te denken om solo sessie te doen, of passive mode (kan dat als je bad sport bent? )
----------------------------------------------------------------------
Verder, voor alle bazen met headsets die mee willen doen, ga naar:
De echte bazen zijn in elk geval binnen, en nu kunnen ook andere mensen zich aanmelden.
Niet om herrie te schoppen, maar ik wil voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.
In de loop van de afgelopen weken hebben we onwijs toffe avonden gehad en deze mensen zijn dan nu ook gebundeld in 1 crew.
Je kan tot 5 crews joinen, dus je kan nog steeds bij de originele Fok!crew blijven.
Probeer bij het doen van missies en dergelijke altijd de steun van je mede crewleden te vragen.
Vragen?Vragen!
haha, zoeen heb ik.. De roccat kavequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallon! Ik vond gister een headset met vibratiefunctie! Niks voor jou?
Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, zoeen heb ik.. De roccat kave
Hoe kut, wil ik winkels beroven, komt er een vent die mij kapot knalt in een tank... en mijn auto ook... de hufter,.,,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon missies, survival en races farmen. Het is gewoon hetzelfde spel, alleen freeroam is iets gevaarlijker
Yo, heb me aangemeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
3 dagen is wel lang
----------------------------------------------------------------------
Verder, voor alle bazen met headsets die mee willen doen, ga naar:
Vragen?Vragen!
super headset. de 80¤ zeker waard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het?![]()
[ afbeelding ]
Hallon!
Top!quote:
Invite only sessie startenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe kut, wil ik winkels beroven, komt er een vent die mij kapot knalt in een tank... en mijn auto ook... de hufter,.,,
Hahaha nog altijd bad sport?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
8x doodgegaan
homo in zijn tank
Andere sessie dan maar
Waarom ga je dan ook in freeroam kutten dat moet je juist niet doen bij bad sport poolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
8x doodgegaan
homo in zijn tank
Andere sessie dan maar
stuur je ons nog een kaartje? of wat foto's hoe het er daar aan toe gaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
8x doodgegaan
homo in zijn tank
Andere sessie dan maar
3 dagen lang!quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stuur je ons nog een kaartje? of wat foto's hoe het er daar aan toe gaat
Gaat alleen om vehicles en durex heeft zich voor de vakantie ook al misdragenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is eigenlijk best komisch dat ik per dag wel 2 3 keer een waarschuwing voor bad sport krijg + gister een vliegtuig opblies met 5 man aan boord maar nog altijd geen bad sport ben..en die durex komt terug van vakantie en binnen 2 3 uur zit hij in bad sport![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is eigenlijk best komisch dat ik per dag wel 2 3 keer een waarschuwing voor bad sport krijg + gister een vliegtuig opblies met 5 man aan boord maar nog altijd geen bad sport ben..en die durex komt terug van vakantie en binnen 2 3 uur zit hij in bad sport![]()
![]()
mehquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat alleen om vehicles en durex heeft zich voor de vakantie ook al misdragen
Ja lach maar! Zo dacht ik dus ook. Totdat ik na een lange tijd niks fout gedaan te hebben 1 keer perongeluk een auto opblies. BAM bad sport.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
![]()
Yep toen ik bad sport werd had ik echt een paaar minuten voordat ik het hoedje kreeg nog $1000 gekregen voor mijn goede gedrag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja lach maar! Zo dacht ik dus ook. Totdat ik na een lange tijd niks fout gedaan te hebben 1 keer perongeluk een auto opblies. BAM bad sport.
ROFL!! Black pete and Saint Nicolas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:06 schreef thethoryd het volgende:
Net in een world met allemaal eckte goonsZe begrepen het niet toen ik ze vroeg of ze "Black Piet" racistisch vinden
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik werk tot 16:00 daarna race ik a la GTA naar huis.
Dat ding werk niet bij mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
kheb gewoon zo'n ding nodig
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan doet het niet zo zeer voor je dat je niet mee mag doen!
quote:
2 Dagen geleden gepost op die newswire.quote:Hi everyone,
Just to clarify for those who were asking about the adjustment made to mission replay payouts, please remember that we are continuing to regularly balance the dynamic in-game economy and whenever we discover that there are unintended loopholes that some players are exploiting to grind cash or RP, you can expect that we will be adjusting or closing them. By the same token, there are also cases where were balancing the economy in the opposite direction such as recently reduced penalties for dying. All of this is done to keep things as fair and as fun as possible - please remember that we are looking at not only player data in our ongoing tuning process decision-making but also at your direct input, so if you have any feedback about the in-game economy or any other aspects of the game, please direct it to GTAOnline@rockstargames.com as we are actively looking at all player feedback sent to that address. We thank you for your understanding and patience and please stay tuned this week for more information including timing of the first GTA$ Stimulus Package deposit and the forthcoming new content such as the Beach Bum Pack, Content Creator and Heists.
Oh ja fuck, nu zie ik het. Ben helemaal geen dame. LoL.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]een dame! Hoi
[..]
2 Dagen geleden gepost op die newswire.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Oh ja fuck, nu zie ik het. Ben helemaal geen dame. LoL.
Damn kijk die harde boys shinen danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Toen normaal spelen nog heel gewoon was...
*fapfapfap*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Damn kijk die harde boys shinen dan
Ik sta er fresh as fuck op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Toen normaal spelen nog heel gewoon was...
Buiten slapen en GTA spelen doe ik soms ook welleens andere dingenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
wiwa waarom ben je niet online?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Buiten slapen en GTA spelen doe ik soms ook welleens andere dingen
Zelfportret kamikazequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die heb ik in het echt ook
Dat is de odd voor als je op die speler inzetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Laser. het volgende:
Vraagje.
Als je een job start, laten we zeggen een race. Dan bij dat scherm waar je kan wedden of een voertuig kan selecteren zie je rechtsboven alle spelersnamen. Naast die spelersnamen staan vaak ook getallen zoals: 10/2, 11/5, dat soort dingen. Wat betekent dat?
NVM dat is inderdaad de odds van een speler.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Laser. het volgende:
echtsboven alle spelersnamen. Naast die spelersnamen
Ah, toch! Thanks!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat is de odd voor als je op die speler inzet
Hoe heet je op social club? Volgens mij zit je er al inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef MGeraads het volgende:
Zo, ben ook eindelijk eens online na groot gezeik met KPN. Hoe kan ik Fok crew joinen? Heb invite request gedaan via social club...
Thanks
hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe heet je op social club? Volgens mij zit je er al in
Nog 15 posts eikelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef kensei het volgende:
Jongens geeft mij zo even de lapo, wil de op mooi machen
Leuk hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja leuk, het veranderd na elke postbluhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |