4gamers cp-pro2, ik had hem voor 50e bij de mediamarkt 2 weken terugquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, meestal. Behalve als je brabbelt
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef kensei het volgende:
Ik bedoelde zoiets voor in de op Roemeentje, alle baasjes bij elkaar
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraag word genegeerd, kan via google ook niets vinden.
Heb de laatste update 1.4 binnen (Deze week al) maar heb nog geen 250k mogen ontvangen. Mensen die het wel al hebben ontvangen?
Ik heb al 2x 250k ontvangen dat was echt fantastischquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heb de laatste update 1.4 binnen (Deze week al) maar heb nog geen 250k mogen ontvangen. Mensen die het wel al hebben ontvangen?
Hoe kom jij aan die tweede keer 250k?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb al 2x 250k ontvangen dat was echt fantastisch
Ik kreeg 450kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Lester bellen voor luchtstreepjes, naar de garage bovenin de map om het aan te zetten, dan naar je bankaccount op je telefoon gaan en dan krijg je een melding dat je 250k ontvangen hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die tweede keer 250k?
Kopen in die ene shop?
quote:ik heb de headset aangesloten op me ps3 en het geluid is heel goed je hoort zeg maar alles
Ah, was de luchtstreepjes vergeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Lester bellen voor luchtstreepjes, naar de garage bovenin de map om het aan te zetten, dan naar je bankaccount op je telefoon gaan en dan krijg je een melding dat je 250k ontvangen hebt
Shit, dacht dat je je oude karakter moest overschrijven... Hoefde dus niet. Werkte uiteindelijk wel. Alleen die luchtstreepjes zijn nog niet unlocked.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Lester bellen voor luchtstreepjes, naar de garage bovenin de map om het aan te zetten, dan naar je bankaccount op je telefoon gaan en dan krijg je een melding dat je 250k ontvangen hebt
Oh, ja coolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ff minirace doen naar mt. chiliad?
Ik maak wel ff private sessie.quote:
Tilburg is toch bijna duitsland johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef YazooW het volgende:
Mensen die denken dat Tilburg in Limburg ligt
brabantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef FritsFlits het volgende:
Den Bosch en Eindhoven zijn leukere steden
thanks bro.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef kensei het volgende:
Ik bedoelde zoiets voor in de op Roemeentje, alle baasjes bij elkaar
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zet nu mn ps3 aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Invite only sessie nu, 14 openingen over.
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Race van Mt. Chiliad weer terug naar LSA
Daarna wil ik eigenlijk dat hele grote militaire vliegtuig regelen ergens, en met alle Fok!kers de lucht in en dan met zijn allen parachutespringen
Probeer t nog 1x, ik graag:) ballyxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Daarna wil ik eigenlijk dat hele grote militaire vliegtuig regelen ergens, en met alle Fok!kers de lucht in en dan met zijn allen parachutespringen
Kijk je inboxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:34 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Probeer t nog 1x, ik graag:) ballyx
Ja, we moeten meer van die shit gaan doen man, niet alleen racen. Ik zie op Reddit heel de tijd allerlei vette shit voorbij komen en ben wel jelly.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil?
Race naar Mt. Chiliad
Lukte niet. Kan je nog een x proberen?:(quote:
Druk op je PS knop, ga naar je inboxquote:
Lolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Druk op je PS knop, ga naar je inbox
Je headset aandoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef YazooW het volgende:
Hoe krijg je voicechat door je headset ipv over je tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |