ooeh ik ben invited!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/thefokelite
De echte bazen zijn in elk geval binnen, en nu kunnen ook andere mensen zich aanmelden.
Huishoudelijke mededeling:
Deze crew is door mij opgezet, apart van de bestaande crew.
Niet om herrie te schoppen, maar ik wil voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.
In de loop van de afgelopen weken hebben we onwijs toffe avonden gehad en deze mensen zijn dan nu ook gebundeld in 1 crew.
Je kan tot 5 crews joinen, dus je kan nog steeds bij de originele Fok!crew blijven.
Crew is alleen voor mensen met een headset, dit om de gameplay te bevorderen.
Crew kills zijn alleen toegestaan wanneer het om bounties gaat.
Dit om het vermogen binnen de crew te houden.
Na het herhaald killen van crewleden zal je uit de crew gezet worden
Wees actief! Doe dit uiteraard op jouw manier en jouw tempo.
Probeer bij het doen van missies en dergelijke altijd de steun van je mede crewleden te vragen.
Dit omdat wij allemaal beschikken over een headset en bazenskills
Vragen?Vragen!
Winners never quit, quitters never win!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
Maar, hoezo WQQW als afkortingsding?
Ahhhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Winners never quit, quitters never win!
Je mag mijne overnemen. Kost je alleen de verzendkostenquote:
Beetje drama vandaagquote:
Logitech USB Headset H330quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Divje het volgende:
Iemand die een bekabelde headset aan kan raden?
Heb ik iig een reden om die 10,- waardebon van bol te gebruiken.
Die hebben ze niet bij bolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Logitech USB Headset H330
Ik had hem voor 2 tientjes. Draad is 2meter.
Ik hoor jullie prima en volgens mij horen jullie mij ook genoeg
Graag!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar gaan we nog wat doen met z'n allen?
Ik ga straks weer ff racen. Moet nog wat geld voor mijn Entity hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar gaan we nog wat doen met z'n allen?
Ben ik goed te verstaan dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
WIWABOII welke headset heb jij op je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |