Ik heb hetzelfde. Fuck it. Moet toch even nog wat eten en ga wel een filmpje kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef thethoryd het volgende:
The session you are trying to join is for bad Sorts only.
Say whuuuut!
Ik ga pitten.. Hier net zo namelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Fuck it. Moet toch even nog wat eten en ga wel een filmpje kijken.
Krijg het niet voor elkaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wacht momentjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar.
http://piratepad.net/OszxfDlbt9quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar.
Donequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:56 schreef kensei het volgende:
[..]
http://piratepad.net/OszxfDlbt9
Kopier de tekst van hier, dan werkt het als het goed is
Weet je hoe kut, net een melding... 2d 22h en 20min een badsport.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Misschien nog een titel erboven in de trant van: "FOK! crew ultra bazen"
Jesus wat een overdreven gedoe zeg, na 4 auto's blazenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Weet je hoe kut, net een melding... 2d 22h en 20min een badsport.
Dafuq man.
Ja, alleen ik zit nu nog alleen met Div... dat is het rare, er gebeurt niets geks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Jesus wat een overdreven gedoe zeg, na 4 auto's blazen![]()
Homofielen bij Rockstar
Wat verwacht je dan voor geks?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, alleen ik zit nu nog alleen met Div... dat is het rare, er gebeurt niets geks.
Nee ik bedoel, er werd niets opgeblazen.quote:
#WIWASWAG #JWTZLF #NIETKWAAT #VROLUKquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |