quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan doet het niet zo zeer voor je dat je niet mee mag doen!
quote:
2 Dagen geleden gepost op die newswire.quote:Hi everyone,
Just to clarify for those who were asking about the adjustment made to mission replay payouts, please remember that we are continuing to regularly balance the dynamic in-game economy and whenever we discover that there are unintended loopholes that some players are exploiting to grind cash or RP, you can expect that we will be adjusting or closing them. By the same token, there are also cases where were balancing the economy in the opposite direction such as recently reduced penalties for dying. All of this is done to keep things as fair and as fun as possible - please remember that we are looking at not only player data in our ongoing tuning process decision-making but also at your direct input, so if you have any feedback about the in-game economy or any other aspects of the game, please direct it to GTAOnline@rockstargames.com as we are actively looking at all player feedback sent to that address. We thank you for your understanding and patience and please stay tuned this week for more information including timing of the first GTA$ Stimulus Package deposit and the forthcoming new content such as the Beach Bum Pack, Content Creator and Heists.
Oh ja fuck, nu zie ik het. Ben helemaal geen dame. LoL.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]een dame! Hoi
[..]
2 Dagen geleden gepost op die newswire.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Oh ja fuck, nu zie ik het. Ben helemaal geen dame. LoL.
Damn kijk die harde boys shinen danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Toen normaal spelen nog heel gewoon was...
*fapfapfap*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Damn kijk die harde boys shinen dan
Ik sta er fresh as fuck op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Toen normaal spelen nog heel gewoon was...
Buiten slapen en GTA spelen doe ik soms ook welleens andere dingenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
wiwa waarom ben je niet online?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Buiten slapen en GTA spelen doe ik soms ook welleens andere dingen
Zelfportret kamikazequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die heb ik in het echt ook
Dat is de odd voor als je op die speler inzetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Laser. het volgende:
Vraagje.
Als je een job start, laten we zeggen een race. Dan bij dat scherm waar je kan wedden of een voertuig kan selecteren zie je rechtsboven alle spelersnamen. Naast die spelersnamen staan vaak ook getallen zoals: 10/2, 11/5, dat soort dingen. Wat betekent dat?
NVM dat is inderdaad de odds van een speler.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Laser. het volgende:
echtsboven alle spelersnamen. Naast die spelersnamen
Ah, toch! Thanks!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat is de odd voor als je op die speler inzet
Hoe heet je op social club? Volgens mij zit je er al inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef MGeraads het volgende:
Zo, ben ook eindelijk eens online na groot gezeik met KPN. Hoe kan ik Fok crew joinen? Heb invite request gedaan via social club...
Thanks
hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe heet je op social club? Volgens mij zit je er al in
Nog 15 posts eikelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef kensei het volgende:
Jongens geeft mij zo even de lapo, wil de op mooi machen
Leuk hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja leuk, het veranderd na elke postbluhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |