Je moet ook je Anger Managen héquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Weet je hoe kut, net een melding... 2d 22h en 20min een badsport.
Dafuq man.
Nja, dit was gewoon lullig.quote:
Lolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja, dit was gewoon lullig.
Wiwa was aan het kutten, dus ik had uit voorzorg een sticky bomb op zijn auto geplakt dat hij normaal moest doen
Vervolgens rij ik richting het nudistenkamp die we zouden bestormen (erg succesvol) waarop hij ondertussen riep: "kan iemand mijn auto even kapot maken?"
Dus ik, heel nonchalant op pijltje naar links drukken.... niet wetende dat hij omringt was met andere fokkersen toen werd ik bad sport.
Vervolgens bestuur ik een vliegtuig, hij rijd er tegenaan, alle fokkers dood maar het werd mij aangerekend.
Daar komt die extra dag vandaan volgens mij
Je kan mij recommenden ofzo :Squote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Lol![]()
Mja, dat systeem is niet echt waterdicht ofzo idd. #FREEDUREX
Voor $100.000 wil ik dat best overwegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan mij recommenden ofzo :S
Nja drie dagen is super zuur namelijk... Niemand kan mij dan ook joinen of inviten als ze geen bad sport zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:54 schreef SevD het volgende:
[..]
Voor $100.000 wil ik dat best overwegen.
Ik heb dat nooit gezegd, snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik kan me ook geen enkele situatie bedenken waarom iemand mijn auto kapot zou moeten makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja, dit was gewoon lullig.
Wiwa was aan het kutten, dus ik had uit voorzorg een sticky bomb op zijn auto geplakt dat hij normaal moest doen
Vervolgens rij ik richting het nudistenkamp die we zouden bestormen (erg succesvol) waarop hij ondertussen riep: "kan iemand mijn auto even kapot maken?"
Dus ik, heel nonchalant op pijltje naar links drukken.... niet wetende dat hij omringt was met andere fokkers, omdat ik op dat moment op een compleet ander stuk zat dan hun allemaalen toen werd ik bad sport.
Vervolgens bestuur ik een vliegtuig, hij rijd er tegenaan, alle fokkers dood maar het werd mij aangerekend.
Daar komt die extra dag vandaan volgens mij
RUSTIG JONGENS NIET #KWAAT WORDENquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd, snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik kan me ook geen enkele situatie bedenken waarom iemand mijn auto kapot zou moeten maken
Dudequote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:17 schreef SevD het volgende:
Grapje tussendoor.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Jij en Div hadden het over die armor van jullie auto's. Toen vroeg je of iemand wilde proberen om je auto kapot te rammen (dus met andere auto). Durex vatte dit echter op als de de vraag of iemand jouw auto wilde vernietigen. And boom goes the dynamite.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd, snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik kan me ook geen enkele situatie bedenken waarom iemand mijn auto kapot zou moeten maken
Die vliegtuig actie was dom en volledig mijn schuld, maar dat sticky bom fiasco heb je toch echt aan jezelf te danken
is ze nog steeds boos op me?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:49 schreef Painore het volgende:
Vanavond ben ik er weer bij! Eindelijk rustig alleen thuis zonder gakakel erdoorheen. 20:45 crew sessie!
En voor m'n mopje Durex, geef het maar op. Dat commenden werkt voor geen meter, braaf je tijd uitzitten
Hihi ik snap hemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:43 schreef Painore het volgende:
Speciaal voor jullie een UI ingesteld!
Soms wou ik dat ik jou was....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:53 schreef kensei het volgende:
Heavy sniper is zo geniaal in freeroam trouwens. Gister 3 keer zon kindje die met zijn smg over mijn auto aan het sprayen is terwijl ik rustig aan het cruizen ben in mijn entity. Straatje verder rijden, uitstappen & boom headshot
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Soms wou ik dat je een headset had dan konden we lekker klesssebesse
Welke is het geworden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Divje het volgende:
Yay. Vandaag komt m'n nieuwe headset binnen
Holy shitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze badboy gekregen. Wat mis je een hoop geluid via de tv zeg.
Hallon! Ik vond gister een headset met vibratiefunctie! Niks voor jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mm, ik zal die van mij maar niet posten..
HALLO ALLEMAAL ;D
Je doet je game geluid toch niet over je headset?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze badboy gekregen. Wat mis je een hoop geluid via de tv zeg.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:57 schreef SnuggLe het volgende:
Fokelite? WTF is dat? Klinkt als Durex Elite ofzo, iets met condooms. Als het alleen maar 'elite' is, rij ik toch alleen maar achteraan. Dus dan hoeft het niet van me.
Ik wil deze foute car:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |