Specifieker, ik zoek een modded versie van I9505XXUEMJ5 die pre-rooted is en waar Knox uitgehaald is, om deze vervolgens te flashen via Odin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef Skv het volgende:
Nogmaals dan:
Korte vraag over de onlangs gereleasede firmware en rooten.
Uit de tutorial (http://www.teamandroid.co(...)3-official-firmware/) begrijp ik dat ze aanraden om eerst te updaten naar een stock 4.3 versie (met Odin) en vervolgens te rooten.
Tot nu toe heb ik telkens geupdate naar een pre-rooted 'stock' versie. Is deze al beschikbaar voor de nieuwe firmware (I9505XXUEMJ5)? Of raden jullie aan eerste te updaten naar een stock 4.3 en dan te rooten?
Ach, kan er elk moment aan komen en tegen de tijd dat dit topic vol is, hebben we allemaal 4.4 alquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:25 schreef Pumatje het volgende:
Nee, die is er nog niet. Ik snap ook niet waarom het topic zo is genoemd. Voor Nederland komt die later.
Verwacht wel dat hij snel komt, Thailand & co. hebben het al en Duitsland en Italië ook, dus Europa komt eraan.quote:
Dat het systeem wat sneller draait, en vooral het geheugen ( ram ) zelf fatsoenlijk tijdig wordt opgeschoond. Mijn S4 loopt als dikke stront door een trechter.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef GTIMk1 het volgende:
Nou, hij staat erop.
Vraag me dan altijd weer af waar al die ophef voor nodig was, zie weinig verschillen met 4.2.2.
Ik zie niets. Heb een S4 zonder simlock. Waar kan ik die update halen?quote:Op maandag 4 november 2013 10:55 schreef Saekerhett het volgende:
Update wordt nu OTA binnengehaald met de unbranded versie
672,25 MB groot
Gewoon via het instellingenmenu, software update. Heb je wel een Nederlandse/Duitse S4?quote:Op maandag 4 november 2013 15:27 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zie niets. Heb een S4 zonder simlock. Waar kan ik die update halen?
Ik heb een duitse S4 (ga ik vanuit aangezien ik Zubehör rommel erop heb).quote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon via het instellingenmenu, software update. Heb je wel een Nederlandse/Duitse S4?
Duitsland heeft hem ook al vrijgegeven, dus je zou hem gewoon op moeten kunnen halen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb een duitse S4 (ga ik vanuit aangezien ik Zubehör rommel erop heb)
Hij zegt dat ik up to date ben als ik ga zoeken naar updatesquote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duitsland heeft hem ook al vrijgegeven, dus je zou hem gewoon op moeten kunnen halen.
Dan heb je of toch geen Duitse, of geen simlockvrije S4. Wat staat er bij Toestel-info en dan Baseband-versie?quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik up to date ben als ik ga zoeken naar updates
Iets dat begint met i9505 of moet je perse heel het nummer hebben?quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan heb je of toch geen Duitse, of geen simlockvrije S4. Wat staat er bij Toestel-info en dan Baseband-versie?
Ja, dat lijkt me wel handig, want i9505 is de officiële naam van de S4 (Snapdragon).quote:Op maandag 4 november 2013 15:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Iets dat begint met i9505 of moet je perse heel het nummer hebben?
i9505xxudmi1quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel handig, want i9505 is de officiële naam van de S4 (Snapdragon).
Komt die veel later?quote:Op maandag 4 november 2013 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een branded Vodafone Duits model, dus logisch dat je de update nog niet hebt.
Normaal gesproken kreeg ik ze altijd vrij vroeg. Bah. Wachtend dan maarquote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen idee, maar Vodafone Nederland heeft hem al wel uitgerold, zelfs eerder dan de unbranded.
Dat wel ja. 4.2.2quote:Op maandag 4 november 2013 15:53 schreef Solidberg het volgende:
Ik neem aan dat je al wel gekeken hebt wat voor Android versie je hebt en dat dit niet 4.3 is?
Je kunt ook gewoon met Odin die normale Duitse of Nederlandse rom installeren, heb je gelijk niet die troep van Vodafone meer.quote:Op maandag 4 november 2013 15:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat wel ja. 4.2.2Normaal krijg ik mijn updates echt een paar dagen voor NL. Maar ach. We wachten af.
Dat kan dus wel? Odin? Ff googlen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met Odin die normale Duitse of Nederlandse rom installeren, heb je gelijk niet die troep van Vodafone meer.
http://live.samsung-updat(...)BT/I9505XXUEMJ5.htmlquote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat kan dus wel? Odin? Ff googlen.
En waar haal ik die rom vandaan?
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt dus 250+ MB rommel van Vodafone er extra bij
Je hoeft niet te rooten als je een andere officiële rom erop zet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat rooten..brengt dat je garantie in gevaar?
Ik vond mijn S2 nog sneller...
Moet dat perse via dat Odin dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je hoeft niet te rooten als je een andere officiële rom erop zet.
En daarmee loop je geen risico dat je je telefoon bricked of hoe ze dat ook noemen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar is niet moeilijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252982
Als je het volgens de handleiding doet, dan nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef znarch het volgende:
[..]
En daarmee loop je geen risico dat je je telefoon bricked of hoe ze dat ook noemen?
Inderdaad. Je moet echt een retard zijn als er iets fout gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Nadeel is wel dat je een GB kunt gaan downloaden via hotfilequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Wat doet deze methode met je Odin-value?quote:
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Pumatje het volgende:
wat is er nu weer met mijn telefoon aan de hand.
Ineens valt de telefoon uit terwijl hij aan de oplader zat ( batt. was wel bijna leeg en ik deed er wat mee ), maar nu laadt hij niet meer op en ik krijg geen groen batterijtje te zien nu ik hem probeer op te laden maar een gele driehoek met een batterijtje met daar weer een streepje doorheen.
Wat iz deze?
power+home knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Home + on een seconde ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Dat valt onder garantie, even terugbrengen en zetten ze er een ander scherm in.quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Jullie ook last van burn in op het scherm? De plaats waar de notificatiebalk zit is iets blauwiger dan de rest.
Verder vind ik het wit wel erg grijzig, tenzij ik de brightness niet op het laagst heb.
Cyanogenmod is tegenwoordig heel makkelijk te installeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:18 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Door de laatste officiële update van samsung blijft mijn phone regelmatig een fractie van seconde hangen, heel vervelend.
Samsung lijkt niet gehaast om dat met een nieuwe update op te lossen. Vind er toch nergens niks over.
Nu hoop ik dat ik dit kan oplossen met een custom rom. Welke raden jullie aan, want er zijn er heel wat en om ze nu allemaal te gaan proberen.
Ik heb ook steeds problemen met die opladers. Die van mijn S2 brak ineens afquote:Op donderdag 14 november 2013 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.
Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?
Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is
quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?
Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is
Ik heb een S2/S3/S4quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.
kan natuurlijk ookquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Op tweakers had iemand een prachtige s4 kloon gekocht via marktplaats.quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Oja die dingen zijn ook massaal in de omloop...quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Op tweakers had iemand een prachtige s4 kloon gekocht via marktplaats.
Inboedel verzekering?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:28 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand een goedkoop adresje voor een kit om mijn scherm te vervangen. In deze dronken.. ehm.. Donkere dagen heeft mijn telefoon geen goed gedaan.
hoeveel datalimiet en hoeveel minuten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Fiorano het volgende:
Net m'n S4 gehaald, 2 jarig 4G abbootje bij Hi voor 37.50 en een gratis toestel. Kon zat slechter. Nu nog even een smart Cover bestellen
100 minuten en 1gig, maar omdat ik KPN Compleet heb krijg ik alles verdubbeld. Effectief dus 200 minuten en 2 Gigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
hoeveel datalimiet en hoeveel minuten?
Ergens bij geluid staat een instelling waarop je telefoon automatisch stil gaat op bepaalde tijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien hebben is hier iemand met een oplossing. Mijn telefoon zet zich uit zichzelf op stil soms. Kan dit iets ket instellingen te maken hebben? Vind het namelijk verschrikkelijk irritant!
Dat kan ik dus allemaal niet vinden op mijn telefoon..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Ergens bij geluid staat een instelling waarop je telefoon automatisch stil gaat op bepaalde tijden.
Bij mij heet het quiet hours. Zal bij jou ook zoiets zijn. Of nachtmodus. Kijk daar eens.
Terug ingedrukt houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef nikky het volgende:
Er zit een wit aantikding op het scherm. Wanneer je dit aantikt, dan komt er een menubalk naar voren. Dit ben ik kwijt. Als in: dit staat niet meer op mijn scherm. Iemand een idee hoe ik dit weer terugkrijg?
Zie hier bij de Google links van het beeld.
[ afbeelding ]
Ik heb hem gevonden. Dank je wel!quote:
Dit heb ik ook gehad. Mijn accu was toen licht opgeblazen. Je zag een kleine bolling in de batterij. Ik heb hem toen opgestuurd en heb een nieuwe batterij gekregen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Mijn telefoon gaat sinds de laatste update telkens uit en probeert dan opnieuw aan te gaan maar als het Samsung logo dan verschijnt schakelt hij weer uit en begint het weer opnieuw. Iemand enig idee waar dit door kan komen? Als ik hem vervolgens in de oplader stop en weer probeer aan te doen is er niets aan de hand.
Cyanogenmod is een hele goede voor Android toestellen. Nu is het ook nog eens zo dat ze het hele proces hebben geautomatiseerd. Download de app en PC programma op hun site en alles gaat automatisch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:38 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vraag me af: heeft Rooten en een custom ROM zin voor een S4. Ik moet toegeven: ik ben zelf te lui om het eignelijk te doen want mijn telefoon bevalt me zoals hij is. Met de indeling van de homescreens. En ik gebruik geen Samsung apps (het liefste ben ik die meuk kwijt). Maar dan komt stap twee: wat is een ROM die de moeite waard is? want vaak kom ik er door de ellenlange pagina's met FINALLY er niet uit wat de bugs nog zijn en wat wel werkt etc.
Oftwel, een beetje een leken uitleg over welke ROM goed is (het root process ken ik wel, voor een oude telefoon ooit wel gedaan ), stabiel is en de ervaring behoudt zoals ik deze nu heb.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehad. Mijn accu was toen licht opgeblazen. Je zag een kleine bolling in de batterij. Ik heb hem toen opgestuurd en heb een nieuwe batterij gekregen!
Even gekeken en het lijkt er op dat mijn batterij een bolling heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef Solidberg het volgende:
Zoek eens op accuprobleem samsung s4 , klinkt naar bolle accu
Daar heb ik ook last van. Maar bij mij ligt het er gewoon aan dat mijn internet verdomde langzaam is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef draadstalig het volgende:
Sinds de laatste update valt ook mijn Wifi verbinding (thuis, werkt etc.) regelmatig weg. Verbinding valt weg vanwege trage internetverbinding.
Super irritant en internet staat er vol mee. Al oplossingen voor dit probleem?
heb je je internal sd kaart geformateerd dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand verstand van Titanium backup?
Heb vandaag Cyanogenmod gedraaid.
Echter zodra ik Titanium backup open, naar backup/herstel ga en dan batch-acties bekijk, staat er onder het kopje herstellen helemaal niks.![]()
Ben mijn backup kwijt.
waar kan je die vinden? Wil ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een update.
De Cyanogenmod is echt heerlijk.
Lekker snel, veel opties om van alles aan te passen, al met al bevalt deze rom zoveel beter dan de originele.
Heb geen last meer van dat irritante gedoe met de wifi verbinding die automatisch uit gaat en geen last meer van al die Google rotzooi.
even kleine tip, je kan beter het postnummer zeggen (rechts boven het post report icoontje van een post) niet iedereen heeft de standaard 25post per paginaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef SimtekF1 het volgende:
1ste reactie van deze pagina staat waar je op moet zoeken, ff Googlen en de rest gaat vanzelf.
Ja, of als je behulpzaam bent, doe het dan goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja of mensen lezen gewoon even een topic door.
Ik heb nog even terug gescrold want misschien kon de desbetreffende user de post niet vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, of als je behulpzaam bent, doe het dan goed
Blauw hierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef mapima het volgende:
Iemand hier die de S4 in een andere kleuir dan zwart of wit heeft?
Ik voel me echt foreveralone met mijn exemplaar, maar da tis eig wel het leuke
Hier staat PDAshop toch echt niet tussen hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef alwaysonhold het volgende:
359 euro voor een S4 is toch best een koopje: http://www.pdashop.nl/pro(...)l?abonnementKiezen=1
quote:
Ik zou niet weten (buiten foto's/video's) om wat ik nodig zou hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:18 schreef Sjacq het volgende:
Ik blijf toch even zitten met de gegevens. Wat raden jullie aan om een backup te maken die ook weer kan worden teruggezet? Als ik cyanogenmod installeer, dan detecteert samsung kies hem daarna niet meer om mijn gegevens van de backup terug te zetten.
Ik heb 4.3 (niet geroot)quote:Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef Skv het volgende:
Welke firmwareversie is de meest recente voor de S4? Ik heb nog steeds 4.2.2 (geroot).
Als ik update kies, dan zegt hij dat dit de meest recente is, maar dit lijkt me sterk. Zie op het web al 4.4.2 rondvliegen?
mja de s5 is een beetje een tegenvaller. als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik voor de nexus 5 gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:28 schreef zomer86 het volgende:
De Samsung Galaxy S5 hoef ik niet, ik ga mooi voor de Sony Xperia Z2.
Voor NL is ie nog niet uitgerold, alleen als je dus een andere versie op je toestel hebt staan.quote:
Inmiddels ook OTA.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:48 schreef Fredgroes het volgende:
4.4 is uit, alleen nog te downloaden via kies
factory reset is altijd aan te raden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
net de update gedaan en nu werkt ie niet meer ::(
als t scherm eenmaal uit gaat dan kan ie niet meer aan en het ''sleepbalkje'' naar beneden werkt ook niet... grrrr
iemand tips?
daar heb ik dus geen zin in, heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
factory reset is altijd aan te raden.
mee eens, maar ik moest iets uitkiezen van m'n werk dus heb ik maar de S5 (wit) gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef 16meter het volgende:
Ik hoef geen S5.
Alweer hetzelfde goedkope, gedateerde uiterlijk en nog steeds volledig uit plastic opgebouwd. Geen innovatie.
Dit kan wel eens de eerste Galaxy S worden die minder gaat verkopen dan z'n voorganger.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Is er ook een apart S4 topic?Kan het niet vinden.
Heb er sinds deze week 1 en kan er op zich wel aan wennen, gaat vlotjes en alles wijst zich redelijk vanzelf. Ben overgestapt van een HTC Sensation en dan is dit tot nu toe wel een verademing. Het enige waar ik me nu al kapot aan erger is het sluitergeluid dat niet uit kan.Heeft iemand hier ervaring met het uitzetten daarvan zonder te rooten? Heb niet zo'n zin om dat meteen in week 1 te doen
'een andere camera-app downloaden' vind ik niet echt een oplossing.
Dat kan alleen maar met root,quote:
Helaas niet. Chime of Basic Bell zijn nog het meest normale.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:11 schreef SiGNe het volgende:
Zit er eigenlijk ook nog een gewoon telefoongeluid (rinkelende bel o.i.d.) op de S4? Ik kan alleen maar half "hippe" liedjes vinden...
Dat zal vast een patentkwestie zijn, anders zou het logisch zijn om 't er in te doen..quote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helaas niet. Chime of Basic Bell zijn nog het meest normale.
Wij willen hem ook kopen (3 stuks), maar hoe zit het met lag/latency op het toestel? Merk je er wat van? Twijfel ontzettend...quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb sinds gister ook een S4, tot de 30e heeft Samsung ook nog een ¤100 cashback actie, dat was voor mij mooi meegenomen
Ik ben overgestapt van een zwarte Galaxy S2 naar een S4 Black Edition, de S5 is me nog iets te duur.
Ook een leuk voordeel is dat ik nu een iets goedkoper abonnement heb dan met die S2
Ik heb bewust gekozen voor een wat "ouder" toestel, die S2 nam ik ook toen de S3 uitkwam, scheelt een hoop bijbetalen en dure abonnementen.
Ik ga nog kijken of ik 'm weer ga rooten, denk van wel maar eerst maar even de telefoon helemaal opnieuw ontdekken en instellen.
Kitkat staat er al wel op, ik wist niet eens dat die firmware echt net nieuw is voor de S4, ik was gister Kies3 aan het installeren en toen zag ik dat er een update was.
Nog niks van gemerkt, scrollt lekker.. en het scherm lijkt ook net weer even wat gladder dan bij m'n S2 maar dat kan ook zijn omdat die al 2 jaar vette vingers heeft meegemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 03:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wij willen hem ook kopen (3 stuks), maar hoe zit het met lag/latency op het toestel? Merk je er wat van? Twijfel ontzettend...
Standaard Android toetsenbord?https://play.google.com/s(...)id.inputmethod.latinquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Nu begin ik het echt zat te worden; elke 1-2 weken vergeet het toetsenbord mijn hele eigen woordenboek en typvoorkeuren. Dat resulteert in een dag lang geïrriteerd schrijven. Tevens worden vele worden met een hoofdletter geschreven midden in een zin.
Zijn er goede alternatieven met swype en dezelfde layout verder die wel werkt en ook geenfortuin kost?
thanksquote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Gnittoo het volgende:
http://forums.androidcent(...)y-side-note-2-a.html
Niet beschikbaar in mijn land maar wel een Nederlandse beschrijving... Lekker dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Standaard Android toetsenbord?https://play.google.com/s(...)id.inputmethod.latin
5sec op de back button drukkenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:47 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Ik heb een S4 met een custom rom die is gebaseerd op de stock rom. Ik weet niet zeker of het in de stock zit, maar bij mij draait er een app waardoor ik aan de zijkant een soort schuifje heb waarmee ik een menu kan oproepen. Ik vind dit bloedirritant, maar ik krijg het er niet af. Weet iemand van jullie hoe dit moet toevallig? Ik weet niet eens hoe dat ding heet. Het gaat dus om dit menuutje, waarvan, wanneer ingeklapt, alleen dat kleine lipje te zien is.
[ afbeelding ]
Ik ga er even vanuit dat hij thuis op de tegels, of als je laminaat hebt, op de stenen drempel gevallen is. Check even je verzekering, valt onder inboedelverzekering als het goed isquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef blistah het volgende:
Van het weekend m'n s4 laten flikkeren met als resultaat dat mijn schermglas kapot is. Heeft er iemand ervaring met het (zelf) vervangen van dit glas? Ik heb namelijk weinig zin om +- 200 euro te lappen voor vervanging van het gehele LCD scherm.
Op Youtube staan wel veel video's van hoe dit moet
Afhankelijk van welke protector - lees even beschrijving. Bij die van mij (spigen neo screenprotector) moest je de grote zelf eruit duwen - de andere gingen binnen 24 uur weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb zon screenprotector geplaatst op mijn S4 nu zitten er allemaal van die kleine belletjes onder gaan die van zelf wel of is er dan iets verkeerd gegaan
Nja, ik liet het door Phone House doen. Die zei dat hij hem extra zou schoonmaken ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke protector - lees even beschrijving. Bij die van mij (spigen neo screenprotector) moest je de grote zelf eruit duwen - de andere gingen binnen 24 uur weg.
Als je er stof ondre hebt zitten zullen ze niet meer weggaan en heb je iets fout gedaan
beste plaats om screenprotector erop te doen - badkamer. Eerst kwartier warm water laten stromen (stoom van warm water zorgt dat het stof neervalt omdat het nat en zwaar wordt) et voila
Wel tegen krasjes... hoe duur is dat GorillaGlass?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb op m'n S2 nooit een protector gehad en geen enkele kras op het scherm dankzij Gorilla-Glass.
En op de S4 zit GorillaGlass v3.0, nog krasbestendiger dus.
Als je telefoon valt helpt zo'n protector ook meestal niet.
Dat zit er al op.. dat is het type glas dat Samsung en andere fabrikanten gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel tegen krasjes... hoe duur is dat GorillaGlass?
Oooh, oke nja er komen heus wel krasjes op hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zit er al op.. dat is het type glas dat Samsung en andere fabrikanten gebruiken.
Zon screenprotector bij Phone House 10 euro ofzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke protector - lees even beschrijving. Bij die van mij (spigen neo screenprotector) moest je de grote zelf eruit duwen - de andere gingen binnen 24 uur weg.
Als je er stof ondre hebt zitten zullen ze niet meer weggaan en heb je iets fout gedaan
beste plaats om screenprotector erop te doen - badkamer. Eerst kwartier warm water laten stromen (stoom van warm water zorgt dat het stof neervalt omdat het nat en zwaar wordt) et voila
M'n S2 heeft 2 jaar in m'n broekzak gezeten en is ook een keer gevallen, helemaal niets te zien op het scherm.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oooh, oke nja er komen heus wel krasjes op hoor.
Nou, een vriend van mij heeft een S3 en die liet heeft er ook gewoon een beste kras er in zitten omdat hij hem een keer liet vallen vanaf broekzak hoogtequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
M'n S2 heeft 2 jaar in m'n broekzak gezeten en is ook een keer gevallen, helemaal niets te zien op het scherm.
En dat was nog een oudere versie van Gorilla-glass, de nieuwe versie (3) die op de S4 zit is nog weer krasbestendiger, vet-werend en veel steviger.
http://www.corninggorillaglass.com/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gorilla_Glass
Ik vind zelf dat het op m'n S4 ook nog gladder aanvoelt als op de S2 en dat doe je teniet met een protector, dan voelt het lang niet zo fijn meer.
Ik zit overigens wel te denken aan een hoesje voor m'n telefoon maar da's meer omdat het er wel mooi uitziet, niet omdat het nodig is.
Vroeger hadden m'n telefoons na een tijdje altijd matglas maar sinds de S2 heb ik dat dus niet meer gehad.
IK weet niet of Kies 'm nog accepteert nu je geroot bent, OTA weet ik ook niet of dat nog werkt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren een S4 Mini (i9195) gehaald en vanmiddag even zitten klooien en hij is nu geroot en ik heb de T-Mobile branded stock rom vervangen door een unbranded stock rom. Jelly Bean 4.2.2 trouwens.
Nu lees ik hier: http://www.sammobile.com/(...)d-4-4-kitkat-update/ dat binnenkort voor o.a. mijn toestel een officiële update naar 4.4.x komt.
Gaat dat dan via Kies of moet ik dat downloaden en via Odin flashen?
En is er na 4.2.2 nog een tussentijdse update geweest?
Ik zie het net, ik krijg ook die melding, maar dan in het Nederlands.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK weet niet of Kies 'm nog accepteert nu je geroot bent, OTA weet ik ook niet of dat nog werkt.
Als ik namelijk zelf check of er updates zijn krijg ik de melding "Your device has been modified. Software updates are not available.
Via Odin werkt het sowieso, heb je alleen wel kans op een gele driehoek bij het opstarten maar daar heb je oa. Triangle away voor (heb ik met m'n S2 ook weleens gebruikt)quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie het net, ik krijg ook die melding, maar dan in het Nederlands.
Dus als volgens genoemde site later dit jaar 4.4.x beschikbaar komt voor mijn toestel, kan ik het gewoon downloaden via http://www.sammobile.com/firmwares/ en dan flashen via Odin. Toch?
Dat weet ik niet of dat werkt, zelf nooit gedaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
Of tegen die tijd unrooten, dan zou het via Kies/OTA in principe wel moeten kunnen en daarna weer rooten.
Dat TriangleAway is niet echt iets voor mij. Er zijn vrijwel geen custom roms voor de S4 Mini (in tegenstelling tot de gewone S4) en dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje gehad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Via Odin werkt het sowieso, heb je alleen wel kans op een gele driehoek bij het opstarten maar daar heb je oa. Triangle away voor (heb ik met m'n S2 ook weleens gebruikt)
Wat je ook kan doen is eerst via Odin een oude firmware installeren en dan via Kies/OTA een officiele nieuwe, heb je ook geen driehoek meer als het goed is.
[..]
Dat weet ik niet of dat werkt, zelf nooit gedaan.
Ik heb met m'n S4 wel een probleem met Wifi op 5Ghz, ziet het signaal niet.. weet niet of dat door m'n root komt of niet, problemen zijn wel rond dezelfde tijd ontstaan (maar toen heb ik ook de firmware van m'n router vernieuwd dus dat kan het ook nog zijn)
ik geef je gelijk.. stock rom zit veel teveel (samsung)shit in en je kan het ook niet uitzetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat TriangleAway is niet echt iets voor mij. Er zijn vrijwel geen custom roms voor de S4 Mini (in tegenstelling tot de gewone S4) en dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje gehad.
Ik heb nu root en een unbranded stock rom zonder bloatware. Dat voldoet voor mij. Straks hooguit een update (via Odin dan maar, lijkt me het beste) naar 4.4.x en that's it.
En ik maar de Active kopen... een normal hoesje voldoet primaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
Oeh, mijn Samsung Galaxy S4 is in het water geweest. Had me mobiel in mijn broekzak en werd in het water geduwd. Gelukkig direct mijn mobiel open gemaakt en kijken als het nat was tot mijn verbazing waren het maar 2 kleine druppeltjes op mijn camera. Heeft mijn hoesje toch nog geholpen fieuw...
ik ook hoor update toch van zelfquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik maar de Active kopen... een normal hoesje voldoet prima
Alleen jammer dat ik nog steeds op 4.2.2 zit
Naja, de boel zit meestal zover dichtgebouwd en zo strak op elkaar dat als je maar snel genoeg weer uit het water bent en daarna gelijk de boel droog maakt dat er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
eh, mijn Samsung Galaxy S4 is in het water geweest. Had me mobiel in mijn broekzak en werd in het water geduwd. Gelukkig direct mijn mobiel open gemaakt en kijken als het nat was tot mijn verbazing waren het maar 2 kleine druppeltjes op mijn camera. Heeft mijn hoesje toch nog geho
Ik heb hier gewoon 4.4.2? Kwam allemaal OTA binnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik maar de Active kopen... een normal hoesje voldoet prima
Alleen jammer dat ik nog steeds op 4.2.2 zit
S4 heeft er geen certificering voor, de S5 wel, die kan 1 uur 1 meter diep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja, de boel zit meestal zover dichtgebouwd en zo strak op elkaar dat als je maar snel genoeg weer uit het water bent en daarna gelijk de boel droog maakt dat er niks aan de hand is.
De S4 van mij is onderhand zo vaak nat geworden door regen, in de broekzak/jaszak en dan helemaal doorweekt zijn. Ik reken erop dat die vochtstickers ook aangeven dat er water in is geweest maar het apparaat werkt nu al een jaar gewoon goed.
Het is alleen dat het er niet zo heel lang tegen kan. En dat is die certificering dan ook, want dan kan het apparaat er een halfuurtje ertegen.
[..]
Ik heb hier gewoon 4.4.2? Kwam allemaal OTA binnen.
Of is die active nog niet naar 4.4.2 overgezet?
Ik zit op 4.2.2quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja, de boel zit meestal zover dichtgebouwd en zo strak op elkaar dat als je maar snel genoeg weer uit het water bent en daarna gelijk de boel droog maakt dat er niks aan de hand is.
De S4 van mij is onderhand zo vaak nat geworden door regen, in de broekzak/jaszak en dan helemaal doorweekt zijn. Ik reken erop dat die vochtstickers ook aangeven dat er water in is geweest maar het apparaat werkt nu al een jaar gewoon goed.
Het is alleen dat het er niet zo heel lang tegen kan. En dat is die certificering dan ook, want dan kan het apparaat er een halfuurtje ertegen.
[..]
Ik heb hier gewoon 4.4.2? Kwam allemaal OTA binnen.
Of is die active nog niet naar 4.4.2 overgezet?
unroot je device, dan updaten.. En dan weer rooten 😊quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:36 schreef SiGNe het volgende:
http://www.galaxyclub.nl/(...)t-bescheiden-update/
Heeft iemand deze al binnen gehaald?
Ik heb mijn toestel geroot en als ik via OTA wil kijken of ik de update kan binnenhalen dan krijg ik de melding "your device has been modified, Software updates are not available.".
Als ik via Kies kijk of ik de update kan binnenhalen krijg ik de melding "'Galaxy S4(GT-I9505)' does not support initializing.".
Heb ik door het rooten m'n rechten op updates verspeeld (en is dat nog te fixen) of komt het omdat ik een S4 Black Edition heb en gaat deze update nu alleen nog over de gewone S4?
Ik hoopte ergens al dat het zo simpel zou zijn.. valt te proberen natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
unroot je device, dan updaten.. En dan weer rooten 😊
Ingedrukt houden en slepen?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net een S5 maar daar is geen topic over volgens mij. Nu irriteer ik na me na 1 dag al aan het loeigrote en lelijke samsung Go op het 2e scherm![]()
Iemand een idee hoe ik mijn telefoon ontsmet van deze digitale ebola?
Je bedoelt de "Weergave type" in "Alfabetische lijst" veranderen?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:00 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een beetje stomme vraag maar kan maar niet op het antwoord komen.
Ik had een s3 en daar had ik iets geïnstalleerd waardoor de icoontjes anders waren, ik een lange scroll lijst had inplaats van 3 paginas met apps etc. Heb alleen geen idee meer hoe dat heet.En wil dit weer maar dan voor mijn s5. Weet iemand wat ik bedoel?
mm nee weet het al. Het is gewoon een launcher. Kon maar niet op die naam komen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:51 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Je bedoelt de "Weergave type" in "Alfabetische lijst" veranderen?
App-Drawer>Menu button (Die button met die vakjes ingedrukt houden, links naast je Home-button.)
Als het een roze is waarschijnlijk welquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef mapima het volgende:
Het is geen witte of een zwarte maakt dat uit in de waarde?
Google play kijken naar je eigen apps zie je welke je ooit geïnstalleerd hebt!quote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm nee weet het al. Het is gewoon een launcher. Kon maar niet op die naam komen.
Nu nog de zelfde launcher terug vinden. Had misschien eerst moeten kijken hoe die heten voordat ik mijn s3 reset deed.
zeam launcher. Kun je die optie aanzettenquote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm nee weet het al. Het is gewoon een launcher. Kon maar niet op die naam komen.
Nu nog de zelfde launcher terug vinden. Had misschien eerst moeten kijken hoe die heten voordat ik mijn s3 reset deed.
Hebben meerdere mensen last. gewoon terug sturen? ( je hebt garantie?)quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef mapima het volgende:
Hallo,
Hebben jullie ook last van een lichte kraak bij de homeknop?
Verder werkt de telefoon goed nooit geroot of gerepareerd alleen de software van Samsung is echt slecht
Hoeveel kan ik dan voor de S4 krijgen als ik die verkoop? Het is geen witte of een zwarte maakt dat uit in de waarde?
Tnxs! eens kijken of ik het dan kan vinden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Google play kijken naar je eigen apps zie je welke je ooit geïnstalleerd hebt!
Oh echt? Is het gewoon typisch voor de S4?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:57 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Hebben meerdere mensen last. gewoon terug sturen? ( je hebt garantie?)
Of het een witte of zwarte is maakt geen reet uit.
Nee hij is niet roze. Maar voor hoeveel denk je dat ik mijn S4 kan verkopen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als het een roze is waarschijnlijk welIk kan me niet voorstellen dat de blauwe een andere waarde heeft dan de witte of zwarte.
die van jou 50 want heeft zeker in je kut gezeten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee hij is niet roze. Maar voor hoeveel denk je dat ik mijn S4 kan verkopen?
Vast nog knaap? Vanwaar je onvolwassen reactie in een topic dat verder totaal niet over de kut van wie dan ook gaat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:05 schreef redboyke het volgende:
[..]
die van jou 50 want heeft zeker in je kut gezeten.
Als je niet serieus kan reageren, reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:05 schreef redboyke het volgende:
[..]
die van jou 50 want heeft zeker in je kut gezeten.
Ronde de 180-220 euro, mits in goede staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee hij is niet roze. Maar voor hoeveel denk je dat ik mijn S4 kan verkopen?
Ha dankjewel voor je reactie!quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ronde de 180-220 euro, mits in goede staat.
Mooi, gaat dat grafding vandaag nog de verkoop in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ronde de 180-220 euro, mits in goede staat.
Ik doe ook afstand van mijn s4 maar dat is meer omdat de kwaliteit bagger isquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, gaat dat grafding vandaag nog de verkoop in.
Echt, dat mensen met zo'n apparaat kunnen leven.
Moet het toegeven er zijn best veel problemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef mapima het volgende:
[..]
Oh echt? Is het gewoon typisch voor de S4?
Wtf joh ook al problemen met de batterij met veel toestellen wat is dit
Heb je daar een screenshot van? Dat klinkt wel heel erg vaag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:28 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb nu een jaar de s4 mini. Sinds een week zijn heel veel plaatjes niet meer te zijn op Internet, zoals bv jullie UI,s. Ik zie een wit vlak met twee driehoekjes en een rondje. Aannemelijk twee bergen en een zonnetje.
Weet iemand wat dit is en wat eraan te doen ?
Dat moet zeker via fotobucket oid ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daar een screenshot van? Dat klinkt wel heel erg vaag.
Ga eens naar instellingen > bandbreedtebeheer en check of er een vink voor 'laad afbeeldingen' staat. Volgens mij ligt daar het probleem. (iig bij Chrome/Stock browser gaat het zo)quote:
Ja klopt, Sony heeft zeker ook veel problemen, ik las dat de Consumentenbond zelfs een actie is begonnen voor mensen met problemen met een bepaald toestel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:07 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Moet het toegeven er zijn best veel problemen.
Maar zo heeft Sony en HTC en derest ook problemen.
Ik had vroeger ook de Samsung Galaxy S2 en die was zeer goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:18 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja klopt, Sony heeft zeker ook veel problemen, ik las dat de Consumentenbond zelfs een actie is begonnen voor mensen met problemen met een bepaald toestel.
Ik had vroeger een Samsung Galaxy S2 en vreemd genoeg is dat juist een kwalitatief erg goed toestel? Zeker vergeleken met de S4 die ik nu heb, al hoop ik natuurlijk dat andere mensen met een S4 niet of in ieder geval minder problemen hebben.
Datzelfde gebeurde ook op mijn Ace2. Door het rooten van het toestel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:22 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook de Samsung Galaxy S2 en die was zeer goed.
Tot dat het moederboord uit het begaf, zomaar uit het niets.
Dan heb je geluk gehad, want na het rooten vervalt je garantie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:01 schreef mapima het volgende:
[..]
Datzelfde gebeurde ook op mijn Ace2. Door het rooten van het toestel.De telefoonmaker wist ook geen raad maar gelukkig wilde Samsung via de garantie een nieuw moederbord plaatsen.
Ik kreeg alleen maar reacties waar als je mailt dat je akkoord gaat mensen niet meer reageren of reacties met belachelijk lage boden. Dus heb ik die van mij maar voor 150 euro verkocht aan een telefoonwinkel vandaag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, gaat dat grafding vandaag nog de verkoop in.
Echt, dat mensen met zo'n apparaat kunnen leven.
Samsung repareert tegenwoordig ook geroote telefoons, maar alleen de eerste keer dat ze op worden gestuurd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, want na het rooten vervalt je garantie.
check!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie net in Kies dat Lollipop voor de S4 uit is, wie heeft 'm al geprobeerd?
Hij wil 1000mb ruimte op de telefoon, tja dat heb ik nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:47 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie net in Kies dat Lollipop voor de S4 uit is, wie heeft 'm al geprobeerd?
gewoon met odinquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:59 schreef redboyke het volgende:
ik wou graag mijn device nog eens rooten maar vind nergens een up to date guide
heb een i9505 met android 5.0.1 en XXUHOF2 baseband ding
heb kingroot geprobeerd maar die bleef op pc hangen op 27% en device rebooten
en de android versie ging ineens uit de app en als ik erin ga zegt die root failed.
nexus 7(2013) is wel successfuly rooted met kingroot.
die video is van 2013... en ja ik weet dat het via odin is maar je hebt de juiste bestanden nodig.quote:
Towelroot gebruiken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:59 schreef redboyke het volgende:
ik wou graag mijn device nog eens rooten maar vind nergens een up to date guide
heb een i9505 met android 5.0.1 en XXUHOF2 baseband ding
heb kingroot geprobeerd maar die bleef op pc hangen op 27% en device rebooten
en de android versie ging ineens uit de app en als ik erin ga zegt die root failed.
nexus 7(2013) is wel successfuly rooted met kingroot.
Uitleg en de bestandenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
die video is van 2013... en ja ik weet dat het via odin is maar je hebt de juiste bestanden nodig.
jup die werkte thxquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:50 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Uitleg en de bestanden
http://www.ibtimes.co.uk/(...)ial-firmware-1492238
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |