Specifieker, ik zoek een modded versie van I9505XXUEMJ5 die pre-rooted is en waar Knox uitgehaald is, om deze vervolgens te flashen via Odin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef Skv het volgende:
Nogmaals dan:
Korte vraag over de onlangs gereleasede firmware en rooten.
Uit de tutorial (http://www.teamandroid.co(...)3-official-firmware/) begrijp ik dat ze aanraden om eerst te updaten naar een stock 4.3 versie (met Odin) en vervolgens te rooten.
Tot nu toe heb ik telkens geupdate naar een pre-rooted 'stock' versie. Is deze al beschikbaar voor de nieuwe firmware (I9505XXUEMJ5)? Of raden jullie aan eerste te updaten naar een stock 4.3 en dan te rooten?
Ach, kan er elk moment aan komen en tegen de tijd dat dit topic vol is, hebben we allemaal 4.4 alquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:25 schreef Pumatje het volgende:
Nee, die is er nog niet. Ik snap ook niet waarom het topic zo is genoemd. Voor Nederland komt die later.
Verwacht wel dat hij snel komt, Thailand & co. hebben het al en Duitsland en Italië ook, dus Europa komt eraan.quote:
Dat het systeem wat sneller draait, en vooral het geheugen ( ram ) zelf fatsoenlijk tijdig wordt opgeschoond. Mijn S4 loopt als dikke stront door een trechter.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef GTIMk1 het volgende:
Nou, hij staat erop.
Vraag me dan altijd weer af waar al die ophef voor nodig was, zie weinig verschillen met 4.2.2.
Ik zie niets. Heb een S4 zonder simlock. Waar kan ik die update halen?quote:Op maandag 4 november 2013 10:55 schreef Saekerhett het volgende:
Update wordt nu OTA binnengehaald met de unbranded versie
672,25 MB groot
Gewoon via het instellingenmenu, software update. Heb je wel een Nederlandse/Duitse S4?quote:Op maandag 4 november 2013 15:27 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zie niets. Heb een S4 zonder simlock. Waar kan ik die update halen?
Ik heb een duitse S4 (ga ik vanuit aangezien ik Zubehör rommel erop heb).quote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon via het instellingenmenu, software update. Heb je wel een Nederlandse/Duitse S4?
Duitsland heeft hem ook al vrijgegeven, dus je zou hem gewoon op moeten kunnen halen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb een duitse S4 (ga ik vanuit aangezien ik Zubehör rommel erop heb)
Hij zegt dat ik up to date ben als ik ga zoeken naar updatesquote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duitsland heeft hem ook al vrijgegeven, dus je zou hem gewoon op moeten kunnen halen.
Dan heb je of toch geen Duitse, of geen simlockvrije S4. Wat staat er bij Toestel-info en dan Baseband-versie?quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik up to date ben als ik ga zoeken naar updates
Iets dat begint met i9505 of moet je perse heel het nummer hebben?quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan heb je of toch geen Duitse, of geen simlockvrije S4. Wat staat er bij Toestel-info en dan Baseband-versie?
Ja, dat lijkt me wel handig, want i9505 is de officiële naam van de S4 (Snapdragon).quote:Op maandag 4 november 2013 15:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Iets dat begint met i9505 of moet je perse heel het nummer hebben?
i9505xxudmi1quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel handig, want i9505 is de officiële naam van de S4 (Snapdragon).
Komt die veel later?quote:Op maandag 4 november 2013 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een branded Vodafone Duits model, dus logisch dat je de update nog niet hebt.
Normaal gesproken kreeg ik ze altijd vrij vroeg. Bah. Wachtend dan maarquote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen idee, maar Vodafone Nederland heeft hem al wel uitgerold, zelfs eerder dan de unbranded.
Dat wel ja. 4.2.2quote:Op maandag 4 november 2013 15:53 schreef Solidberg het volgende:
Ik neem aan dat je al wel gekeken hebt wat voor Android versie je hebt en dat dit niet 4.3 is?
Je kunt ook gewoon met Odin die normale Duitse of Nederlandse rom installeren, heb je gelijk niet die troep van Vodafone meer.quote:Op maandag 4 november 2013 15:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat wel ja. 4.2.2Normaal krijg ik mijn updates echt een paar dagen voor NL. Maar ach. We wachten af.
Dat kan dus wel? Odin? Ff googlen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met Odin die normale Duitse of Nederlandse rom installeren, heb je gelijk niet die troep van Vodafone meer.
http://live.samsung-updat(...)BT/I9505XXUEMJ5.htmlquote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat kan dus wel? Odin? Ff googlen.
En waar haal ik die rom vandaan?
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt dus 250+ MB rommel van Vodafone er extra bij
Je hoeft niet te rooten als je een andere officiële rom erop zet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat rooten..brengt dat je garantie in gevaar?
Ik vond mijn S2 nog sneller...
Moet dat perse via dat Odin dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je hoeft niet te rooten als je een andere officiële rom erop zet.
En daarmee loop je geen risico dat je je telefoon bricked of hoe ze dat ook noemen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar is niet moeilijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252982
Als je het volgens de handleiding doet, dan nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef znarch het volgende:
[..]
En daarmee loop je geen risico dat je je telefoon bricked of hoe ze dat ook noemen?
Inderdaad. Je moet echt een retard zijn als er iets fout gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Nadeel is wel dat je een GB kunt gaan downloaden via hotfilequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Wat doet deze methode met je Odin-value?quote:
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Pumatje het volgende:
wat is er nu weer met mijn telefoon aan de hand.
Ineens valt de telefoon uit terwijl hij aan de oplader zat ( batt. was wel bijna leeg en ik deed er wat mee ), maar nu laadt hij niet meer op en ik krijg geen groen batterijtje te zien nu ik hem probeer op te laden maar een gele driehoek met een batterijtje met daar weer een streepje doorheen.
Wat iz deze?
power+home knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Home + on een seconde ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Dat valt onder garantie, even terugbrengen en zetten ze er een ander scherm in.quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Jullie ook last van burn in op het scherm? De plaats waar de notificatiebalk zit is iets blauwiger dan de rest.
Verder vind ik het wit wel erg grijzig, tenzij ik de brightness niet op het laagst heb.
Cyanogenmod is tegenwoordig heel makkelijk te installeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:18 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Door de laatste officiële update van samsung blijft mijn phone regelmatig een fractie van seconde hangen, heel vervelend.
Samsung lijkt niet gehaast om dat met een nieuwe update op te lossen. Vind er toch nergens niks over.
Nu hoop ik dat ik dit kan oplossen met een custom rom. Welke raden jullie aan, want er zijn er heel wat en om ze nu allemaal te gaan proberen.
Ik heb ook steeds problemen met die opladers. Die van mijn S2 brak ineens afquote:Op donderdag 14 november 2013 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.
Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?
Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is
quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?
Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is
Ik heb een S2/S3/S4quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.
kan natuurlijk ookquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Op tweakers had iemand een prachtige s4 kloon gekocht via marktplaats.quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Oja die dingen zijn ook massaal in de omloop...quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Op tweakers had iemand een prachtige s4 kloon gekocht via marktplaats.
Inboedel verzekering?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:28 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand een goedkoop adresje voor een kit om mijn scherm te vervangen. In deze dronken.. ehm.. Donkere dagen heeft mijn telefoon geen goed gedaan.
hoeveel datalimiet en hoeveel minuten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Fiorano het volgende:
Net m'n S4 gehaald, 2 jarig 4G abbootje bij Hi voor 37.50 en een gratis toestel. Kon zat slechter. Nu nog even een smart Cover bestellen
100 minuten en 1gig, maar omdat ik KPN Compleet heb krijg ik alles verdubbeld. Effectief dus 200 minuten en 2 Gigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
hoeveel datalimiet en hoeveel minuten?
Ergens bij geluid staat een instelling waarop je telefoon automatisch stil gaat op bepaalde tijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien hebben is hier iemand met een oplossing. Mijn telefoon zet zich uit zichzelf op stil soms. Kan dit iets ket instellingen te maken hebben? Vind het namelijk verschrikkelijk irritant!
Dat kan ik dus allemaal niet vinden op mijn telefoon..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Ergens bij geluid staat een instelling waarop je telefoon automatisch stil gaat op bepaalde tijden.
Bij mij heet het quiet hours. Zal bij jou ook zoiets zijn. Of nachtmodus. Kijk daar eens.
Terug ingedrukt houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef nikky het volgende:
Er zit een wit aantikding op het scherm. Wanneer je dit aantikt, dan komt er een menubalk naar voren. Dit ben ik kwijt. Als in: dit staat niet meer op mijn scherm. Iemand een idee hoe ik dit weer terugkrijg?
Zie hier bij de Google links van het beeld.
[ afbeelding ]
Ik heb hem gevonden. Dank je wel!quote:
Dit heb ik ook gehad. Mijn accu was toen licht opgeblazen. Je zag een kleine bolling in de batterij. Ik heb hem toen opgestuurd en heb een nieuwe batterij gekregen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Mijn telefoon gaat sinds de laatste update telkens uit en probeert dan opnieuw aan te gaan maar als het Samsung logo dan verschijnt schakelt hij weer uit en begint het weer opnieuw. Iemand enig idee waar dit door kan komen? Als ik hem vervolgens in de oplader stop en weer probeer aan te doen is er niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |