i9505xxudmi1quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel handig, want i9505 is de officiële naam van de S4 (Snapdragon).
Komt die veel later?quote:Op maandag 4 november 2013 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een branded Vodafone Duits model, dus logisch dat je de update nog niet hebt.
Normaal gesproken kreeg ik ze altijd vrij vroeg. Bah. Wachtend dan maarquote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen idee, maar Vodafone Nederland heeft hem al wel uitgerold, zelfs eerder dan de unbranded.
Dat wel ja. 4.2.2quote:Op maandag 4 november 2013 15:53 schreef Solidberg het volgende:
Ik neem aan dat je al wel gekeken hebt wat voor Android versie je hebt en dat dit niet 4.3 is?
Je kunt ook gewoon met Odin die normale Duitse of Nederlandse rom installeren, heb je gelijk niet die troep van Vodafone meer.quote:Op maandag 4 november 2013 15:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat wel ja. 4.2.2Normaal krijg ik mijn updates echt een paar dagen voor NL. Maar ach. We wachten af.
Dat kan dus wel? Odin? Ff googlen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met Odin die normale Duitse of Nederlandse rom installeren, heb je gelijk niet die troep van Vodafone meer.
http://live.samsung-updat(...)BT/I9505XXUEMJ5.htmlquote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat kan dus wel? Odin? Ff googlen.
En waar haal ik die rom vandaan?
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt dus 250+ MB rommel van Vodafone er extra bij
Je hoeft niet te rooten als je een andere officiële rom erop zet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat rooten..brengt dat je garantie in gevaar?
Ik vond mijn S2 nog sneller...
Moet dat perse via dat Odin dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je hoeft niet te rooten als je een andere officiële rom erop zet.
En daarmee loop je geen risico dat je je telefoon bricked of hoe ze dat ook noemen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar is niet moeilijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252982
Als je het volgens de handleiding doet, dan nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef znarch het volgende:
[..]
En daarmee loop je geen risico dat je je telefoon bricked of hoe ze dat ook noemen?
Inderdaad. Je moet echt een retard zijn als er iets fout gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Nadeel is wel dat je een GB kunt gaan downloaden via hotfilequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Wat doet deze methode met je Odin-value?quote:
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Pumatje het volgende:
wat is er nu weer met mijn telefoon aan de hand.
Ineens valt de telefoon uit terwijl hij aan de oplader zat ( batt. was wel bijna leeg en ik deed er wat mee ), maar nu laadt hij niet meer op en ik krijg geen groen batterijtje te zien nu ik hem probeer op te laden maar een gele driehoek met een batterijtje met daar weer een streepje doorheen.
Wat iz deze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |