Dat kan alleen maar met root,quote:
Helaas niet. Chime of Basic Bell zijn nog het meest normale.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:11 schreef SiGNe het volgende:
Zit er eigenlijk ook nog een gewoon telefoongeluid (rinkelende bel o.i.d.) op de S4? Ik kan alleen maar half "hippe" liedjes vinden...
Dat zal vast een patentkwestie zijn, anders zou het logisch zijn om 't er in te doen..quote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helaas niet. Chime of Basic Bell zijn nog het meest normale.
Wij willen hem ook kopen (3 stuks), maar hoe zit het met lag/latency op het toestel? Merk je er wat van? Twijfel ontzettend...quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb sinds gister ook een S4, tot de 30e heeft Samsung ook nog een ¤100 cashback actie, dat was voor mij mooi meegenomen
Ik ben overgestapt van een zwarte Galaxy S2 naar een S4 Black Edition, de S5 is me nog iets te duur.
Ook een leuk voordeel is dat ik nu een iets goedkoper abonnement heb dan met die S2
Ik heb bewust gekozen voor een wat "ouder" toestel, die S2 nam ik ook toen de S3 uitkwam, scheelt een hoop bijbetalen en dure abonnementen.
Ik ga nog kijken of ik 'm weer ga rooten, denk van wel maar eerst maar even de telefoon helemaal opnieuw ontdekken en instellen.
Kitkat staat er al wel op, ik wist niet eens dat die firmware echt net nieuw is voor de S4, ik was gister Kies3 aan het installeren en toen zag ik dat er een update was.
Nog niks van gemerkt, scrollt lekker.. en het scherm lijkt ook net weer even wat gladder dan bij m'n S2 maar dat kan ook zijn omdat die al 2 jaar vette vingers heeft meegemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 03:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wij willen hem ook kopen (3 stuks), maar hoe zit het met lag/latency op het toestel? Merk je er wat van? Twijfel ontzettend...
Standaard Android toetsenbord?https://play.google.com/s(...)id.inputmethod.latinquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Nu begin ik het echt zat te worden; elke 1-2 weken vergeet het toetsenbord mijn hele eigen woordenboek en typvoorkeuren. Dat resulteert in een dag lang geīrriteerd schrijven. Tevens worden vele worden met een hoofdletter geschreven midden in een zin.
Zijn er goede alternatieven met swype en dezelfde layout verder die wel werkt en ook geenfortuin kost?
thanksquote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Gnittoo het volgende:
http://forums.androidcent(...)y-side-note-2-a.html
Niet beschikbaar in mijn land maar wel een Nederlandse beschrijving... Lekker dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Standaard Android toetsenbord?https://play.google.com/s(...)id.inputmethod.latin
5sec op de back button drukkenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:47 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Ik heb een S4 met een custom rom die is gebaseerd op de stock rom. Ik weet niet zeker of het in de stock zit, maar bij mij draait er een app waardoor ik aan de zijkant een soort schuifje heb waarmee ik een menu kan oproepen. Ik vind dit bloedirritant, maar ik krijg het er niet af. Weet iemand van jullie hoe dit moet toevallig? Ik weet niet eens hoe dat ding heet. Het gaat dus om dit menuutje, waarvan, wanneer ingeklapt, alleen dat kleine lipje te zien is.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |