Klopt, ik bedoelde alleen de S4 mini, ik was alleen vergeten om er mini bij te zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef netolk het volgende:
[..]
misschien moet je eerst even hier naar kijken:
http://www.samsung.com/nl(...)/GT-I9505ZKAPHN-spec
S4 bevat namelijk gewoon een Quad-core hoor
414MB voor apps is toch helemaal niet zo heel veel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef daniela_007 het volgende:
De geheugen van mijn mobiel is bijna vol. Er is nog maar 128 MB vrij van de 1,9 GB. Ik heb AppMgr II en er zijn geen apps meer wat verplaatst naar SD Card kunnen worden en op Vast staan alleen apps van Android / Samsung die niet verwijderd kunnen worden plus Facebook. Ik heb alle foto's, films verwijderd. Hoe komt dat dat ik nog altijd maar 327 MB schijfruimte heb?? Hoe kan ik zien welke app GB's in beslag neemt?
Opslag / Apparaatgeheugen geeft aan:
Totale ruimte: 1,97 GB
Apps: 414 MB
Beschikbare ruimte: 327 MB
Ik bedoel niet werkgeheugen maar opslagruimte op de telefoon.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef netolk het volgende:
[..]
414MB voor apps is toch helemaal niet zo heel veel?
ik zit op 1,09 GB qua app's
Denk dat jij het werkgeheugen bedoeld.
Overigens is 414MB daar ook vrij normaal zeker als je fb ed. hebt.
Wat je even kan doen is naar taakbeheer gaan (middelste knop lang indrukken en weer los laten.
Daar kun je iets van opruimen oid. zeggen dan gooit ie alles wat niet in gebruik is uit je werk geheugen.
Waarom wil je eigenlijk meer ruimte op je werkgeheugen beschikbaar hebben? Ik kan namelijk geen rede bedenken waarom je dat zou willen
k, ik heb gewoon 11,5 GB intern geheugenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet werkgeheugen maar opslagruimte op de telefoon.
Er is dus 414 MB aan apps en toch heb ik maar 327 MB over op mijn telefoon. De totale ruimte op de telefoon is 1,97 GB. Er wordt dus 1,65 GB ergens aan verspild, maar ik kan niet zien welke apps 1,65 GB schijfruimte gebruikt.
Had ik ook last van. Dit hielp: http://www.guyrutenberg.c(...)n-an-unrooted-phone/quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef daniela_007 het volgende:
De geheugen van mijn mobiel is bijna vol. Er is nog maar 128 MB vrij van de 1,9 GB. Ik heb AppMgr II en er zijn geen apps meer wat verplaatst naar SD Card kunnen worden en op Vast staan alleen apps van Android / Samsung die niet verwijderd kunnen worden plus Facebook. Ik heb alle foto's, films verwijderd. Hoe komt dat dat ik nog altijd maar 327 MB schijfruimte heb?? Hoe kan ik zien welke app GB's in beslag neemt?
Volgens mij meet je phone gewoon de spanning die uit de batterij komt en berekent zo hoeveel er nog "inzit". Het zou ook iets software matigs kunnen zijn. Draai je de originele Stock Rom van Samsung? Of heb je als je je phone aanzet een provider plaatje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef SiGNe het volgende:
IK heb nog steeds het probleem dat m'n telefoon opeens uitvalt terwijl ie aangeeft dat de batterij nog zo'n 70% vol is.
De telefoon laat dan eerst ook even een compleet lege batterij zien in beeld na het weer aanzetten van het beeld en het opstarten maar daarna laat ie ook meteen zien dat er dus nog zo'n 70% stroom in zit.
't is meestal ook nadat de telefoon de halve dag heeft aangestaan en als ik met m'n tong "proef" dan voel ik dat er nog best veel prik in zit.
Dus óf m'n telefoon denkt dat de batterij leeg is terwijl dat nog niet zo is, of de batterij heeft inderdaad problemen.
Ik heb al geprobeerd de batterij te resetten en opnieuw te calibreren maar dat heef tot nu toe nog niet veel zin gehad.
Opzich kan ik overstappen naar een S4 (of S4 mini) maar wilde m'n telefoon dan verkopen en dan moet ie het wel een beetje goed doen.
Stock rom van Samsungquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgens mij meet je phone gewoon de spanning die uit de batterij komt en berekent zo hoeveel er nog "inzit". Het zou ook iets software matigs kunnen zijn. Draai je de originele Stock Rom van Samsung? Of heb je als je je phone aanzet een provider plaatje?
Al een factory reset gedaan?
Waarom een duur abbo als je een sim only hebtquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Retarded het volgende:
ik mag nu al een nieuw toestel uitzoeken, heb nu sim only. Neig ook naar de S4, maar wil misschien even wachten tot de S5 uit is. Dan zal de S4 misschien goedkoper worden. Ik zou nu 36 euro per maand betalen icm mijn abbo, maar als dat straks 30 is bijvoorbeeld ... dan is dat mooi meegenomen.
gewoon bij de instellingen van je cameraapp toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb een vraag. ik heb een sd-kaart in mijn telefoon. Hoe kan ik instellen dat de foto's naar de sd-kaart worden geschreven? En blijft mijn Dropbox account dan werken?
ik had het inmiddels idd gevonden. thx.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gewoon bij de instellingen van je cameraapp toch?
Jezelf even lief aankijken en een nieuwe accu bestellen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:12 schreef SiGNe het volgende:
Hoe kan ik mijn telefoon ook alweer zo leeg mogelijk maken? En dan leger dan met de factory reset..
Of kan ik dan meter gewoon m'n telefoon opnieuw flashen?
Nog even en ik kan overstappen, dan gaat m'n S2 naar m'n ouders in principe (hebben die ook eindelijk eens een smartphone) maar er zijn wat probleempjes met de batterij die ik nog hoop te kunnen verhelpen.
Factory reset hielp daarbij niet (telefoon gaat uit als het scherm even aanstaat en geeft aan dat de batterij leeg is bij het opstarten, als je er dan een lader aan hangt is de batterij vaak nog minsten 50% vol)
Factory reset is meer alle instellingen resetten, niet de telefoon formateren.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jezelf even lief aankijken en een nieuwe accu bestellen.
Heb je een custom ROM? In de bepaalde versies zit een soort geheugenlek waardoor er een overvloed aan logbestanden wordt weggeschreven, waardoor de systeempartitie snel volraakt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef daniela_007 het volgende:
Maar dan wil ik alsnog m'n telefoon leeg hebben voor ik 'm weg doe..quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jezelf even lief aankijken en een nieuwe accu bestellen.
serieusquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je een custom ROM? In de bepaalde versies zit een soort geheugenlek waardoor er een overvloed aan logbestanden wordt weggeschreven, waardoor de systeempartitie snel volraakt.
Kijk even hoeveel er in deze map zit:
/data/log
Bij mij zat er wel een gig aan dumpstate***.txt-bestanden in.
Schone stock rom installatie lijkt me.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dan wil ik alsnog m'n telefoon leeg hebben voor ik 'm weg doe..
Dat heb ik voor m'n ouders zeker over, zo moeilijk is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Schone stock rom installatie lijkt me.
En voor pa en moe heb je dat wel over toch
Bedankt voor je reactie. Die heb ik nu verwijderd maar het beschikbare ruimte op de telefoon is nog altijd maar 0,8%.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je een custom ROM? In de bepaalde versies zit een soort geheugenlek waardoor er een overvloed aan logbestanden wordt weggeschreven, waardoor de systeempartitie snel volraakt.
Kijk even hoeveel er in deze map zit:
/data/log
Bij mij zat er wel een gig aan dumpstate***.txt-bestanden in.
Dan moet het dus ergens anders zitten...quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Die heb ik nu verwijderd maar het beschikbare ruimte op de telefoon is nog altijd maar 0,8%.
Nog tips?
Er zat dus wel wat in die map?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Die heb ik nu verwijderd maar het beschikbare ruimte op de telefoon is nog altijd maar 0,8%.
Nog tips?
Ik heb gewoon de volledige whatsapp map overgeplaatst en dat werktequote:Op woensdag 9 april 2014 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft iemand die (ook) in het bezit is van de S2, de Whatsapp geschiedenis al eens over proberen te zetten.
Heb van de baas een S4 gekregen ter vervanging van, maar enige wat Whatsapp terugzet zijn 2 lege groepsgesprekken
Gewoon via de datakabel? Heb ik ook al proberen te doenquote:Op woensdag 9 april 2014 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de volledige whatsapp map overgeplaatst en dat werkte
Jup, ging prima. Je moet wel whatsapp opnieuw installeren, als het goed is krijg je dan de vraag of je het x aantal berichten wilt herstellen.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon via de datakabel? Heb ik ook al proberen te doen
Klopt, die melding krijg ik ook, enkel zie ik niet of het goed gaat; de verificatie gaat (te) snel naar mijn gevoel.. Wellicht is dat het probleem?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup, ging prima. Je moet wel whatsapp opnieuw installeren, als het goed is krijg je dan de vraag of je het x aantal berichten wilt herstellen.
Volgens mij is het trouwens na afloop dat hij zegt hoeveel berichten het zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt, die melding krijg ik ook, enkel zie ik niet of het goed gaat; de verificatie gaat (te) snel naar mijn gevoel.. Wellicht is dat het probleem?
Heb het wel vaker gedaan, maar nooit grote problemen gehad zoals deze nu
Nee, en dat vind ik zo vreemdquote:Op woensdag 9 april 2014 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij is het trouwens na afloop dat hij zegt hoeveel berichten het zijn.Kreeg je dat niet te zien?
Een dag voordat de S5 uitkomtquote:Op donderdag 10 april 2014 18:11 schreef SiGNe het volgende:
Deze pauper heeft sinds vandaag een S4 Black Edition...
Abonnement was afgelopen dus ik kon weer een nieuw toestel uitkiezen en dat kwam mooit uit want Samsung heeft net een ¤100,- cashback actie
De S2 is tot nu toe toch echt wel m'n fijnste toestel geweest en heb ook wel even zitten twijffelen of ik wel een nieuw toestel zou nemen.
Mar goed, m'n ouders hebben nog m'n oude Omnia 2 dus die kunnen ook een upgrade gebruiken en die ¤100 terug en m'n nieuwe abonnement is ook nog ietsjes goedkoper ook, win-win-win-win situatie wat mij betreft.
Komende week nog even de S2 van een geheel verse ROM voorzien en dan is het bye bye voor dit topic..
tering, dat is duurquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Een dag voordat de S5 uitkomtvoor 44 per maand heb je ene vodafone abo met s5 en een galaxyfitgearding
2gig+ onbeperkt bel/sms
Ik vind dat best prijzig, ¤44 per maand en 2GB per maand krijg ik toch niet op (zit toch het meeste op wifi)quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Een dag voordat de S5 uitkomtvoor 44 per maand heb je ene vodafone abo met s5 en een galaxyfitgearding
2gig+ onbeperkt bel/sms
Topicreeks: Samsung Galaxy S4 - Waar de meningen verdeeld zijn!quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Is er ook een apart S4 topic?Kan het niet vinden.
Heb er sinds deze week 1 en kan er op zich wel aan wennen, gaat vlotjes en alles wijst zich redelijk vanzelf. Ben overgestapt van een HTC Sensation en dan is dit tot nu toe wel een verademing. Het enige waar ik me nu al kapot aan erger is het sluitergeluid dat niet uit kan.Heeft iemand hier ervaring met het uitzetten daarvan zonder te rooten? Heb niet zo'n zin om dat meteen in week 1 te doen
'een andere camera-app downloaden' vind ik niet echt een oplossing.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef µ het volgende:
[..]
Topicreeks: Samsung Galaxy S4 - Waar de meningen verdeeld zijn!
Ik heb er sinds donderdag een.. heb jij al een gewone beltoon gevonden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Is er ook een apart S4 topic?Kan het niet vinden.
Heb er sinds deze week 1 en kan er op zich wel aan wennen, gaat vlotjes en alles wijst zich redelijk vanzelf. Ben overgestapt van een HTC Sensation en dan is dit tot nu toe wel een verademing. Het enige waar ik me nu al kapot aan erger is het sluitergeluid dat niet uit kan.Heeft iemand hier ervaring met het uitzetten daarvan zonder te rooten? Heb niet zo'n zin om dat meteen in week 1 te doen
'een andere camera-app downloaden' vind ik niet echt een oplossing.
Gebruik ik nooit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb er sinds donderdag een.. heb jij al een gewone beltoon gevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |