Yay!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know
He voel me wel een stuk beter nu, dankzij jullie. Door hier te posten en met mijn vader gepraat te hebben ook besloten dus nu niet op mijn knietjes terug te gaan. Wat mijn ader ook zei trouwens: als ze je wel terug nemen dan wordt dat toch ook vreselijk ongemakkelijk. En fok dat uur rijden.
Juist! De relatie is zodanig verpest dat dat niets meer wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know
He voel me wel een stuk beter nu, dankzij jullie. Door hier te posten en met mijn vader gepraat te hebben ook besloten dus nu niet op mijn knietjes terug te gaan. Wat mijn ader ook zei trouwens: als ze je wel terug nemen dan wordt dat toch ook vreselijk ongemakkelijk. En fok dat uur rijden.
Kies lekker voor jezelf. Hoofdvraag: wat maakt jou gelukkig? Wat geeft jou energie? Wat zie je jezelf jarenlang met veel liefde doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:26 schreef Nico_S. het volgende:
Juist! De relatie is zodanig verpest dat dat niets meer wordt.
mijn antwoorden leveren geen geld opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kies lekker voor jezelf. Hoofdvraag: wat maakt jou gelukkig? Wat geeft jou energie? Wat zie je jezelf jarenlang met veel liefde doen?
samequote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know
die is niet zwart, dus dit mag gewoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Willen wij dit missen voortaan?
Nee toch?
Insert bright side of life, van Monty Pythonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
on the bright side... heb ik nu meer tijd voor mijn eigen fotografie dan
Nee, kleurtje is kleurtje, manniemeer straks...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die is niet zwart, dus dit mag gewoon.
Niet werken in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zijn jouw antwoorden dan?
Ik kan een heleboel dingen bedenken die ik leuker vind dan mijn werk.quote:
Getekendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor.
http://pietitie.nl/
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel dingen bedenken die ik leuker vind dan mijn werk.
Maar je werk is wel leuk? Kijk, ruimtereizen maken, een medische doorbraak bedenken en meer van dit soort geweldige dromen hebben we allemaal vast, maar als je de loterij zou winnen, geef je dan deze baan op? Ik twijfel oprecht - misschien zou ik minder gaan werken, meer tijd voor het gezin. Maar stoppen en niks doen? Zeker niet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel dingen bedenken die ik leuker vind dan mijn werk.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar als je de loterij zou winnen, geef je dan deze baan op?
Nee, maar dan zou ik me bezig gaan houden met het opzetten van een zorgboerderij of zo.quote:Maar stoppen en niks doen? Zeker niet!
Als ik de loterij win neem ik zeker ontslag. Eerst wat van de wereld zien, misschien een studie volgen, wat voor mezelf beginnen, geen idee. Maar zeker niet doorgaan met wat ik nu doe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar je werk is wel leuk? Kijk, ruimtereizen maken, een medische doorbraak bedenken en meer van dit soort geweldige dromen hebben we allemaal vast, maar als je de loterij zou winnen, geef je dan deze baan op? Ik twijfel oprecht - misschien zou ik minder gaan werken, meer tijd voor het gezin. Maar stoppen en niks doen? Zeker niet!
Stichting Zonnebloem!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Nee, maar dan zou ik me bezig gaan houden met het opzetten van een zorgboerderij of zo.
Heb ooit als dienstplichtig militair voor het Rode Kruis mensen die er anders bijna nooit uit zouden komen van huis opgehaald en begeleidt tijdens tochtjes met het schip 'Henri Dunant' en zoiets wil ik altijd nog eens weer gaan doen...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik maak zo de groep aan, nog geen mails verzonden en dergelijke. Tot laat aan het werk geweest gisteren en vandaag.
Mail verstuurd. Mocht je nog niks hebben binnengekregen, laat het me weten (maar kan er morgenavond pas naar kijken).
Lotusss, ik voeg jou en evt. ER morgen nog wel toe als je me je e-mailadres PM''t.
Hatsjee!quote:Je verlanglijstje is opgeslagen
Wat er nu gaat gebeuren:
De lootjes worden getrokken als iedereen zijn lootje heeft ingeleverd.
Iedereen krijgt een mail met de naam van degene die hij heeft getrokken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 05:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik heb al 3 interviews met potentiele oppas baantjes (om het gat te vullen tot ik wat heb zeg maar)
En nu ik tijd had... ben mijn vriend in coma wezen opzoeken. Ging erg goed met hem, maar wat raar hoor... hij is heel beweeglijk, opent zijn oog (één keer zelfs beiden), maakt wat geluiden, maar nog altijd coma. Had wel het idee dat hij wist dat we er waren.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik laat me niet tegenhouden hoor. Ik word waanzinnig succesvol. Ooit.
Uitslapen!.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 05:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ga nu héél fijn mijn wekker uitzetten. ha.
Anders heb je een bon?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 05:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat is voor mij ook om 8 uur wakker maar okeeIs wel goed want ik moet toch voor 8en mijn auto verplaatsen.
Toch maar je wekker zetten dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 05:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
si. Maar er was geen andere parkeerplek
Mogguh.quote:
Done. ErwinRommel doet trouwens niet mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik maak zo de groep aan, nog geen mails verzonden en dergelijke. Tot laat aan het werk geweest gisteren en vandaag.
Mail verstuurd. Mocht je nog niks hebben binnengekregen, laat het me weten (maar kan er morgenavond pas naar kijken).
Lotusss, ik voeg jou en evt. ER morgen nog wel toe als je me je e-mailadres PM''t.
quote:
Goed zo.quote:
Waarom sta jij niet op de lijst?quote:
Ik heb hier een Surinaamse collega waarvan ik het niet verwachtte, maar die gaf tijdens een discussie gisteren over dit onderwerp aan ook niet zo blij te zijn met de personage Zwarte Piet. Ze schijnt regelmatig door kinderen aangesproken te worden als Zwarte Piet en dat vindt ze niet prettig, wat ik me op zich ook wel weer kan voorstellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Net aan een collega gevraagd (getinte huid) wat ze van de Zwarte Pieten discussie vind. 'Ach, dikke onzin'
Nee, die VN-muts roept maar wat, wat misschien nog wel erger is dan Zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat snap ik inderdaad wel dat dat niet leuk is.
Het meest erge aan de discussie vind ik misschien wel dat die muts van de VN een oordeel klaar heeft over iets waar ze duidelijk de geschiedenis niet van weet (want dan had ze vast niet gezegd dat we Sinterklaas maar moeten inruilen voor de Kerstman, terwijl de Kerstman op Sinterklaas gebaseerd is)
Dat mag. Maar ik vind het wel jammerquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand kan je verplichten, maar ik vind deze beslissing niks voor jou...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik las vanochtend op Twitter dat er ergens een keer een zwarte Sint was. Ook niet wit geschminkt, gewoon gaan met die banaan. Geen haan die er naar kraaide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef B.ertha het volgende:
Godver, zit je gewoon nieuws te lezen op NU.nl, krijg je ineens een dikke Breaking Bad spoiler voor je kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar TV, denk ik dan, fictie en het meeste kan je zelf vaak wel al bedenken...
Ik til er niet zo heel zwaar aan maar echt handig is het niet. Neemt wel een deel van de pret weg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.
Het is maar TV, denk ik dan, fictie en het meeste kan je zelf vaak wel al bedenken...
Ligt aan het soort boek, denk ik, maar ik kan me er niet druk om maken als ik een keer iets eerder hoor/zie dan dat ik het boek gelezen heb. Ik lees sommige boeken ook vaker dan één keer en dan ken ik het plot ook al.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik til er niet zo heel zwaar aan maar echt handig is het niet. Neemt wel een deel van de pret weg.
Lees jij graag boeken? Hoe zou jij het vinden als ik het einde daarvan vast zou verklappen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, bijgelezen.
Mooi klote (en hopelijk goed) PS en verder wat de rest hier al gezegd heeft![]()
Zwarte piet discussie vind ik nog steeds vergezocht
Het Ierse bier smaakte weer prima gisteravond
Goedemorgen vanuit een zonnig Ierland
En, hoe rijdt de auto?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]Veel plezier!!
en Cobra welterusten
Idee. Of een matras verticaal zetten en compleet in elkaar meppen en trappen.quote:
Gisteren gedaan. Huis is schoon maar werkt niet. Is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
Tot je er moe van bent en moet huilen?
Als een idioot het huis poetsen werkt hier vaak prima en dan heb je er ook nog wat extra's aan.
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Naar een kringloopwinkel gaan, goedkoop servies halen, vuilniszakken op de grond buiten en alles stukgooien, zou dat helpen?
Lijkt mij best lekker om een keer te doen
Mjah ik heb een achtertuin met een terrasje, moet je wel hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...
En? Hebben ze er een grote puinhoop van gemaakt tijdens je afwezigheid of valt het mee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, bijgelezen.
Mooi klote (en hopelijk goed) PS en verder wat de rest hier al gezegd heeft![]()
Zwarte piet discussie vind ik nog steeds vergezocht
Het Ierse bier smaakte weer prima gisteravond
Goedemorgen vanuit een zonnig Ierland
spannendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Presentatie van Wiebel ging trouwens goed.Ze waren heel positief en als het aan die mensen ligt krijgt hij volgende week een contract aangeboden. Nu eind van de middag alleen nog een gesprek met een wat hogere pief in het buitenland en dan gaan ze beslissen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Naar een kringloopwinkel gaan, goedkoop servies halen, vuilniszakken op de grond buiten en alles stukgooien, zou dat helpen?
Lijkt mij best lekker om een keer te doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Presentatie van Wiebel ging trouwens goed.Ze waren heel positief en als het aan die mensen ligt krijgt hij volgende week een contract aangeboden. Nu eind van de middag alleen nog een gesprek met een wat hogere pief in het buitenland en dan gaan ze beslissen.
Het risico lopende dat ik hier weer voor fanboy uitgemaakt word: Je kan een keertje bij ons komen paintballen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
So far:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop het zo.quote:
de auto verzet?quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het risico lopende dat ik hier weer voor fanboy uitgemaakt word: Je kan een keertje bij ons komen paintballen...
Ik kijk liever naar sportwedstrijden als ik de uitslag nog niet weet, om zo te kunnen zien hoe alles zich ontvouwt. Dat je het redelijk kan voorspellen maakt daarbij voor mij weinig uit. In 2004 won Schumacher 13 van de 18 Grands Prix die er toen waren, dus je kon er redelijk vanuit gaan dat hij zou winnen. Toch mocht ik daar graag naar kijken, net zoals ik nu nog steeds Formule 1 kijk ook al heeft Vettel de afgelopen vijf races allemaal gewonnen (en gaat hij waarschijnlijk de volgende ook weer winnen). Ik denk dat je het daar wel mee kunt vergelijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.
Knap!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor paal staan boeit me minder, doe ik ook als ik hardloop
Goed punt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar sportwedstrijden als ik de uitslag nog niet weet, om zo te kunnen zien hoe alles zich ontvouwt.
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kom voor een Amerikaans bedrijf te werken als vanmiddag zo goed ging als ik het ingeschat heb.
Krijg ik dan ook PS-praktijken als ik internet op mijn werk laptop?
quote:
quote:
Neequote:
Jip & Janneke bubbelsap denk ik, anders mag Soempie niet meedrinkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay!! Gefeliciteerd! Wat fijn! Wat snel nieuws!!
[ afbeelding ]
Mja, het is nu natuurlijk even rot, maar aan de andere kant ergens wel goed dat je van dat stel af bent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NeeEcht wat een stelletje..
absoluut. Beiden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, het is nu natuurlijk even rot, maar aan de andere kant ergens wel goed dat je van dat stel af bent.
2.07u Nederlandse tijd...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
MM? Rond welke tijd begint komende nacht de wedstrijd?
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:
merci.quote:
Kan/ga je het bekijken?quote:
Ik gun het jou/jullie van harte!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
Dank! Ik ben straks officieel Presales System Engineer bij EMC
.
Tot de kerst ben ik waarschijnlijk nog lekker thuis om voor Soemp te zorgen!
Wat ontzettend fijn en verdiend Wiebelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
ik ga zeker kijken of ik ergens een stream kan vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan/ga je het bekijken?
Niks bekend maken dan hier svp, weet niet of ik het af kan kijken vannacht. B.ertha heeft gelijk als het om sport gaat...
feli wiebel!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
Bijna, tranen weggelachen en daarna toch nog he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun het jou/jullie van harte!
En perfect getimed zo. Denk dat Soempie van blijdschap en hormoonspiegel in janken is uitgebarsten na dit fantastische nieuws en ik geef 'r dan nog gelijk ook...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik ga zeker kijken of ik ergens een stream kan vinden.
En ik zal niks verklappen.
Ik ken je inmiddels een beetje...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna, tranen weggelachen en daarna toch nog he.![]()
Thanks allemaal.
kun je daar wedstrijden op kijken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
I love this app...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
Ja, mits je er een MLB-abonnement bij neemt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
kun je daar wedstrijden op kijken?
Echt he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NeeEcht wat een stelletje..
Hmmm, een stream zoeken dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mits je er een MLB-abonnement bij neemt.
Anders alleen de samenvattingen...
Heb vlak voor het postseason een abo genomen voor $28.quote:
dat valt wel mee inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vlak voor het postseason een abo genomen voor $28.
Dat vond ik nog wel te doen voor al die wedstrijden...
Top! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
rogerquote:
Ik wist dat ik dat anders had moeten formulerenquote:
quote:
Van hartequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
Da's wat voor Red, onze lumberjack...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Bart het volgende:
GC / Texas Chainsaw 3D, win een kettingzaag! (en een 3D blu-ray)
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wat voor Red, onze lumberjack...
Gelukkig ben ik er vanaf! Nu lekker babysitten tot wat beters langs komt. Al zo veel leuke banen gezien. komt wel goed! Ik zit er momenteel echt een niet meequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Wiebelkont het volgende:
.
Soemp, Wiebel, wat een ontzettend tof nieuws!quote:
Voor mij werkt lopen altijd goed, gewoon lopen, anywhere. En bij dikke stress is het nog goed voor de lijn ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je de andere arbeidsvoorwaarden van mijn contract bekijkt zie je wel wat dingetjes door de vingers hoor. Net als met de hele discussie omtrent zwarte pieten, burka's en wiet is dit ook een cultureel iets en ik moet dan accepteren dat ik willens en wetens voor een bedrijf uit een andere cultuur kom te werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Bart het volgende:
Werkgevers die zeuren over privé websites bezoeken, daar wil ik niet eens werken.
Mja, het is niet dat het een werkgever geld kost of zo, of dat je laptop van de zaak sneller slijt als je er privé sites mee bezoekt. Dat is heel wat anders dan je eigen auto of telefoon inzetten voor je werk. Als ik thuis werk doe ik dat ook gewoon op mijn privé PC waar mogelijk. Die is immers een factor 863 snellerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je de andere arbeidsvoorwaarden van mijn contract bekijkt zie je wel wat dingetjes door de vingers hoor. Net als met de hele discussie omtrent zwarte pieten, burka's en wiet is dit ook een cultureel iets en ik moet dan accepteren dat ik willens en wetens voor een bedrijf uit een andere cultuur kom te werken.
Daart hoort dan wellicht bij dat ik zakelijk en prive strict gescheiden hou, en dat vind ik echt geen absurde eis. Ik verwacht immers ook niet dat ik mijn privespullen voor de zaak moet gaan inzetten.
Tuurlijk, maar het is, zoals ik ook aangeef, vooral ook een cultureel iets. Als zij daar iets op tegen hebben en dat ook netjes aangeven heb ik daar totaal geen problemen mee. Nee natuurlijk niet, de laptop slijt er niet harder van (sterker nog, ik denk dat mensen ook zuiniger zijn op iets wat ze deels als hun eigendom gaan beschouwen) maar het is niet aan mij om dat te bepalen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat het een werkgever geld kost of zo, of dat je laptop van de zaak sneller slijt als je er privé sites mee bezoekt. Dat is heel wat anders dan je eigen auto of telefoon inzetten voor je werk. Als ik thuis werk doe ik dat ook gewoon op mijn privé PC waar mogelijk. Die is immers een factor 863 sneller.
Dat kan ik zelfs nog beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan nu ook fijn haten op mijn oude werkgever; ze hebben dit net uitgestuurd en het zit vol met spel- en grammatica fouten. Lekkerprofessioneelhet design van de foto kaarten is van mij, maar dat de achterkant zo lelijk samengesteld is, is het werk van mijn bazin.Ik maakte die kaarten (voorkant met naam en foto, achterkant verschillende foto's en statistieken). Ik deed het retouchen ook. Whoop.
Tja, dat is dan een keuzequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is, zoals ik ook aangeef, vooral ook een cultureel iets. Als zij daar iets op tegen hebben en dat ook netjes aangeven heb ik daar totaal geen problemen mee. Nee natuurlijk niet, de laptop slijt er niet harder van (sterker nog, ik denk dat mensen ook zuiniger zijn op iets wat ze deels als hun eigendom gaan beschouwen) maar het is niet aan mij om dat te bepalen.
Ik krijg een riant salaris, auto, telefoon en vooral een hele prettige en uitdagende werkomgeving, en dat is waar ik voor ga, niet of ik al dan niet mag fokken op hun laptop.
Done. En wie is eiccyw ? Is dat jouw partner?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef wyccie het volgende:
Wiebel, Lotusss en Tinuviel, jullie moeten nog een lootje inleveren.
MaJo ook, maar die zit natuurlijk lekker in Portugal. Kan iemand haar e-mail hacken en het lootje inleveren?
Lees die naam eens achterstevoren..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Done. En wie is eiccyw ? Is dat jouw partner?
Ja dat weet ik, maar bij het lootjes trekken stond de naam wyccie al vermeld, en dus ook eiccyw. Daarom de vraagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees die naam eens achterstevoren..
Slim van jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
En eiccyw moet ook nog, maar dat is een nepperd. (Mijn lootje als organisator wordt automatisch ingeleverd.) Daarmee houd ik het lootjes trekken tegen, totdat ik zeker weet dat iedereen die mee wil doen is toegevoegd.
Truste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Duidelijk
Anyway.. ik ben slapen. Hopelijk is die hoofdpijn morgen weg.
Slijmen, ellenbogenwerk, jezelf aanbieden, whatever.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay ik heb echt mijn droombaan gevonden online. Hoe zorg ik er nu voor dat ik hem krijg?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, het is te hopen dat mevrouw Shepherd hier niet shopt...
fotograaf op een cruiseschip?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay ik heb echt mijn droombaan gevonden online. Hoe zorg ik er nu voor dat ik hem krijg?
Moeten wij nu vragen 'Maar wat is dan die droomjob?' of vertel je het voor de afwisseling eens spontaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil niet meer in de fotografie werken. Het verpest mijn hobby.
Ik moet lachen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nou wil het niet jynxen
Maar een baan in de PR, crisis management
Ja, self created crises.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja goed heMaar ik ben tot noch toe altijd vrij behoorlijk uit mijn crises gekomen...
Iedereen is er stil van.quote:
Sorry. Ik zat koffie te drinken.quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yess!van harte gefeliciteerd!
En dat betekent dat je in Nederland blijft!![]()
Of je stuurt het naar je ouders en vraagt hen het verder te sturen. (In een nieuw papiertje, natuurlijk.)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn lootjeGa ik leuk werk van maken... wellicht pas sturen als in NL, want dan blijft het mooi geheim.
meh, geen zin om dat uit te leggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Of je stuurt het naar je ouders en vraagt hen het verder te sturen. (In een nieuw papiertje, natuurlijk.)
Ik heb een Poiesz in de buurt. Als het toevallig zo uitkomt ga ik eens kijken of het bord daar ook zo staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, het is te hopen dat mevrouw Shepherd hier niet shopt...
Hier ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef Nico_S. het volgende:
Yep, heb een lootje.Het grote peinzen kan beginnen.
ik heb geen kabelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
Anders moet jij zo maar live verslag doen PS.
Jammer.quote:
Wil je de stand weten?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo, game 1 van de World Series Baseball zit er op.
Uurtje slapen nog en dan er weer uit...
Uitgekeken?quote:
Ja, uitgekeken en zeker een leuke pot.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgekeken?
Ben halverwege wel even ingedommeld, maar verder zeer vermakelijk.
Waar heb je die stream gevonden?
OK, streams schijnen lastig te zijn ivm aanklachten wegens illegaal doorgeven e.d. met niet malse boetes/straffen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, uitgekeken en zeker een leuke pot.![]()
zie dm.
Doe maar. Lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:43 schreef MadMaster het volgende:
Ga niet meer slapen, ben bang dat ik niet op tijd weer wakker ben straks.
Espresso staat klaar, ook één?
Komt goed uit. Dat is de schoonmaakster nu toch voor mij aan het halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen plaatje van ons apparaat met espresso vinden, dus het is cappuccino geworden...
quote:
Schop in het kruis en klaar is PS...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klaar. Mijn Oost-Europese trainer heeft me alle hoeken van de gym laten zien.
Prettig zo laat op de avond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klaar. Mijn Oost-Europese trainer heeft me alle hoeken van de gym laten zien.
Doe maar luxe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn sessie was om half negen. Daarna nog twintig minuten gezwommen, bubbelbad, sauna en stoombad
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:30 schreef iamredleader het volgende:
Lootje binnen, hele nacht zitten nadenken over een leuk cadeau+gedichtje
Als je wat binnen hebt gekregen, hier foto's plaatsen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:52 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje mbt de Secret Santa: Hoe gaan we dat straks doen op 6 december?
Gaan we dan gezellig om een virtueel kampvuur zitten met virtuele chocolademelk en pakken we dan om en om onze pakketjes uit of...?
Ik ka me er eigenlijk geen beeld bij vormen...
Red's voorstel lijkt me beter, anders wordt het wel een erge los zand gebeurtenis...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je wat binnen hebt gekregen, hier foto's plaatsen?
Iedereen krijgt zijn cadeautje op een andere dag binnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Red's voorstel lijkt me beter, anders wordt het wel een erge los zand gebeurtenis...
Dat besef ik me, dus een eventuele pakjesavond moet niet te dicht op 6 december zitten, eerder richting de Kerst op, pak 'm beet, 20 december of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen krijgt zijn cadeautje op een andere dag binnen.
Gewoon een topic openen, wanneer iemand zijn cadeau binnen heeft plaatst ie daar wat foto's van het pakket en het uitpakken en het gedicht en zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat besef ik me, dus een eventuele pakjesavond moet niet te dicht op 6 december zitten, eerder richting de Kerst op, pak 'm beet, 20 december of zo.
Geen idee of we dat kunnen organiseren...
Want jij weet nu al dat iedereen dan zijn cadeau binnen heeft?quote:
Ik ook niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:04 schreef iamredleader het volgende:
21e kan ik niet. Tinu ook niet. En Bart al helemaal niet
Instorten in betonquote:
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:52 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje mbt de Secret Santa: Hoe gaan we dat straks doen na 6 december?
Gaan we dan gezellig een avond om een virtueel kampvuur zitten met virtuele chocolademelk en pakken we dan om en om onze pakketjes uit of...?
Ik kan me er eigenlijk geen beeld bij vormen...
En daar een stalen box omheen lassenquote:
Precies. Moet allemaal niet te makkelijk zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daar een stalen box omheen lassen
Farfalle met broccoli, spekjes, ui en knoflook hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:46 schreef Etcetera het volgende:
NCIS (LA) kijken vanavond denk ik![]()
En wat zal ik gaan etenik eet alleen
geen zin in koken. Misschien een keer een maaltijdsalade proberen
Bedoel je mij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:01 schreef P.iet het volgende:
Beste B, ik ben P
Ik dacht ik post hier even mee
Ik geef jouw schoorsteen graag een veeg
maar je lijstje is helaas nog leeg
als jij wilt dat deze SC-Piet
jouw schoentje van wat lekkers voorziet
zorg dan dat je snel vertelt
waar jouw hartje rap van smelt
maakt toch niet zoveel uit lijkt me, het gaat wat mij betreft vooral om het ideequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:15 schreef Etcetera het volgende:
In eerst instantie niet, maar kan me voorstellen dat iemand moeite heeft met een cadeau verzinnen![]()
Ik heb wel ideeen maar ik weet niet of het leuk genoeg is. Of in de smaak valt. Of gewaardeerd wordt. Ik ga bijna vóór lijstjes zijngelukkig hebben we nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |