Slim van jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
En eiccyw moet ook nog, maar dat is een nepperd. (Mijn lootje als organisator wordt automatisch ingeleverd.) Daarmee houd ik het lootjes trekken tegen, totdat ik zeker weet dat iedereen die mee wil doen is toegevoegd.
Truste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Duidelijk
Anyway.. ik ben slapen. Hopelijk is die hoofdpijn morgen weg.
Slijmen, ellenbogenwerk, jezelf aanbieden, whatever.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay ik heb echt mijn droombaan gevonden online. Hoe zorg ik er nu voor dat ik hem krijg?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, het is te hopen dat mevrouw Shepherd hier niet shopt...
fotograaf op een cruiseschip?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay ik heb echt mijn droombaan gevonden online. Hoe zorg ik er nu voor dat ik hem krijg?
Moeten wij nu vragen 'Maar wat is dan die droomjob?' of vertel je het voor de afwisseling eens spontaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil niet meer in de fotografie werken. Het verpest mijn hobby.
Ik moet lachen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nou wil het niet jynxen
Maar een baan in de PR, crisis management
Ja, self created crises.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja goed heMaar ik ben tot noch toe altijd vrij behoorlijk uit mijn crises gekomen...
Iedereen is er stil van.quote:
Sorry. Ik zat koffie te drinken.quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yess!van harte gefeliciteerd!
En dat betekent dat je in Nederland blijft!![]()
Of je stuurt het naar je ouders en vraagt hen het verder te sturen. (In een nieuw papiertje, natuurlijk.)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn lootjeGa ik leuk werk van maken... wellicht pas sturen als in NL, want dan blijft het mooi geheim.
meh, geen zin om dat uit te leggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Of je stuurt het naar je ouders en vraagt hen het verder te sturen. (In een nieuw papiertje, natuurlijk.)
Ik heb een Poiesz in de buurt. Als het toevallig zo uitkomt ga ik eens kijken of het bord daar ook zo staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, het is te hopen dat mevrouw Shepherd hier niet shopt...
Hier ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef Nico_S. het volgende:
Yep, heb een lootje.Het grote peinzen kan beginnen.
ik heb geen kabelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
Anders moet jij zo maar live verslag doen PS.
Jammer.quote:
Wil je de stand weten?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo, game 1 van de World Series Baseball zit er op.
Uurtje slapen nog en dan er weer uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |