Truste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Duidelijk
Anyway.. ik ben slapen. Hopelijk is die hoofdpijn morgen weg.
Slijmen, ellenbogenwerk, jezelf aanbieden, whatever.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay ik heb echt mijn droombaan gevonden online. Hoe zorg ik er nu voor dat ik hem krijg?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, het is te hopen dat mevrouw Shepherd hier niet shopt...
fotograaf op een cruiseschip?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay ik heb echt mijn droombaan gevonden online. Hoe zorg ik er nu voor dat ik hem krijg?
Moeten wij nu vragen 'Maar wat is dan die droomjob?' of vertel je het voor de afwisseling eens spontaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil niet meer in de fotografie werken. Het verpest mijn hobby.
Ik moet lachen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nou wil het niet jynxen
Maar een baan in de PR, crisis management
Ja, self created crises.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja goed heMaar ik ben tot noch toe altijd vrij behoorlijk uit mijn crises gekomen...
Iedereen is er stil van.quote:
Sorry. Ik zat koffie te drinken.quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yess!van harte gefeliciteerd!
En dat betekent dat je in Nederland blijft!![]()
Of je stuurt het naar je ouders en vraagt hen het verder te sturen. (In een nieuw papiertje, natuurlijk.)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn lootjeGa ik leuk werk van maken... wellicht pas sturen als in NL, want dan blijft het mooi geheim.
meh, geen zin om dat uit te leggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Of je stuurt het naar je ouders en vraagt hen het verder te sturen. (In een nieuw papiertje, natuurlijk.)
Ik heb een Poiesz in de buurt. Als het toevallig zo uitkomt ga ik eens kijken of het bord daar ook zo staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, het is te hopen dat mevrouw Shepherd hier niet shopt...
Hier ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef Nico_S. het volgende:
Yep, heb een lootje.Het grote peinzen kan beginnen.
ik heb geen kabelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
Anders moet jij zo maar live verslag doen PS.
Jammer.quote:
Wil je de stand weten?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo, game 1 van de World Series Baseball zit er op.
Uurtje slapen nog en dan er weer uit...
Uitgekeken?quote:
Ja, uitgekeken en zeker een leuke pot.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgekeken?
Ben halverwege wel even ingedommeld, maar verder zeer vermakelijk.
Waar heb je die stream gevonden?
OK, streams schijnen lastig te zijn ivm aanklachten wegens illegaal doorgeven e.d. met niet malse boetes/straffen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, uitgekeken en zeker een leuke pot.![]()
zie dm.
Doe maar. Lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:43 schreef MadMaster het volgende:
Ga niet meer slapen, ben bang dat ik niet op tijd weer wakker ben straks.
Espresso staat klaar, ook één?
Komt goed uit. Dat is de schoonmaakster nu toch voor mij aan het halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen plaatje van ons apparaat met espresso vinden, dus het is cappuccino geworden...
quote:
Schop in het kruis en klaar is PS...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klaar. Mijn Oost-Europese trainer heeft me alle hoeken van de gym laten zien.
Prettig zo laat op de avond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klaar. Mijn Oost-Europese trainer heeft me alle hoeken van de gym laten zien.
Doe maar luxe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn sessie was om half negen. Daarna nog twintig minuten gezwommen, bubbelbad, sauna en stoombad
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:30 schreef iamredleader het volgende:
Lootje binnen, hele nacht zitten nadenken over een leuk cadeau+gedichtje
Als je wat binnen hebt gekregen, hier foto's plaatsen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:52 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje mbt de Secret Santa: Hoe gaan we dat straks doen op 6 december?
Gaan we dan gezellig om een virtueel kampvuur zitten met virtuele chocolademelk en pakken we dan om en om onze pakketjes uit of...?
Ik ka me er eigenlijk geen beeld bij vormen...
Red's voorstel lijkt me beter, anders wordt het wel een erge los zand gebeurtenis...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je wat binnen hebt gekregen, hier foto's plaatsen?
Iedereen krijgt zijn cadeautje op een andere dag binnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Red's voorstel lijkt me beter, anders wordt het wel een erge los zand gebeurtenis...
Dat besef ik me, dus een eventuele pakjesavond moet niet te dicht op 6 december zitten, eerder richting de Kerst op, pak 'm beet, 20 december of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen krijgt zijn cadeautje op een andere dag binnen.
Gewoon een topic openen, wanneer iemand zijn cadeau binnen heeft plaatst ie daar wat foto's van het pakket en het uitpakken en het gedicht en zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat besef ik me, dus een eventuele pakjesavond moet niet te dicht op 6 december zitten, eerder richting de Kerst op, pak 'm beet, 20 december of zo.
Geen idee of we dat kunnen organiseren...
Want jij weet nu al dat iedereen dan zijn cadeau binnen heeft?quote:
Ik ook niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:04 schreef iamredleader het volgende:
21e kan ik niet. Tinu ook niet. En Bart al helemaal niet
Instorten in betonquote:
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:52 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje mbt de Secret Santa: Hoe gaan we dat straks doen na 6 december?
Gaan we dan gezellig een avond om een virtueel kampvuur zitten met virtuele chocolademelk en pakken we dan om en om onze pakketjes uit of...?
Ik kan me er eigenlijk geen beeld bij vormen...
En daar een stalen box omheen lassenquote:
Precies. Moet allemaal niet te makkelijk zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daar een stalen box omheen lassen
Farfalle met broccoli, spekjes, ui en knoflook hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:46 schreef Etcetera het volgende:
NCIS (LA) kijken vanavond denk ik![]()
En wat zal ik gaan etenik eet alleen
geen zin in koken. Misschien een keer een maaltijdsalade proberen
Bedoel je mij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:01 schreef P.iet het volgende:
Beste B, ik ben P
Ik dacht ik post hier even mee
Ik geef jouw schoorsteen graag een veeg
maar je lijstje is helaas nog leeg
als jij wilt dat deze SC-Piet
jouw schoentje van wat lekkers voorziet
zorg dan dat je snel vertelt
waar jouw hartje rap van smelt
maakt toch niet zoveel uit lijkt me, het gaat wat mij betreft vooral om het ideequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:15 schreef Etcetera het volgende:
In eerst instantie niet, maar kan me voorstellen dat iemand moeite heeft met een cadeau verzinnen![]()
Ik heb wel ideeen maar ik weet niet of het leuk genoeg is. Of in de smaak valt. Of gewaardeerd wordt. Ik ga bijna vóór lijstjes zijngelukkig hebben we nog even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |