Ja, uitgekeken en zeker een leuke pot.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgekeken?
Ben halverwege wel even ingedommeld, maar verder zeer vermakelijk.
Waar heb je die stream gevonden?
OK, streams schijnen lastig te zijn ivm aanklachten wegens illegaal doorgeven e.d. met niet malse boetes/straffen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, uitgekeken en zeker een leuke pot.![]()
zie dm.
Doe maar. Lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:43 schreef MadMaster het volgende:
Ga niet meer slapen, ben bang dat ik niet op tijd weer wakker ben straks.
Espresso staat klaar, ook één?
Komt goed uit. Dat is de schoonmaakster nu toch voor mij aan het halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen plaatje van ons apparaat met espresso vinden, dus het is cappuccino geworden...
quote:
Schop in het kruis en klaar is PS...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klaar. Mijn Oost-Europese trainer heeft me alle hoeken van de gym laten zien.
Prettig zo laat op de avond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klaar. Mijn Oost-Europese trainer heeft me alle hoeken van de gym laten zien.
Doe maar luxe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn sessie was om half negen. Daarna nog twintig minuten gezwommen, bubbelbad, sauna en stoombad
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:30 schreef iamredleader het volgende:
Lootje binnen, hele nacht zitten nadenken over een leuk cadeau+gedichtje
Als je wat binnen hebt gekregen, hier foto's plaatsen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:52 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje mbt de Secret Santa: Hoe gaan we dat straks doen op 6 december?
Gaan we dan gezellig om een virtueel kampvuur zitten met virtuele chocolademelk en pakken we dan om en om onze pakketjes uit of...?
Ik ka me er eigenlijk geen beeld bij vormen...
Red's voorstel lijkt me beter, anders wordt het wel een erge los zand gebeurtenis...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je wat binnen hebt gekregen, hier foto's plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |