Ik kijk liever naar sportwedstrijden als ik de uitslag nog niet weet, om zo te kunnen zien hoe alles zich ontvouwt. Dat je het redelijk kan voorspellen maakt daarbij voor mij weinig uit. In 2004 won Schumacher 13 van de 18 Grands Prix die er toen waren, dus je kon er redelijk vanuit gaan dat hij zou winnen. Toch mocht ik daar graag naar kijken, net zoals ik nu nog steeds Formule 1 kijk ook al heeft Vettel de afgelopen vijf races allemaal gewonnen (en gaat hij waarschijnlijk de volgende ook weer winnen). Ik denk dat je het daar wel mee kunt vergelijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.
Het is maar TV, denk ik dan, fictie en het meeste kan je zelf vaak wel al bedenken...
Knap!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor paal staan boeit me minder, doe ik ook als ik hardloop
Goed punt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar sportwedstrijden als ik de uitslag nog niet weet, om zo te kunnen zien hoe alles zich ontvouwt.
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kom voor een Amerikaans bedrijf te werken als vanmiddag zo goed ging als ik het ingeschat heb.
Krijg ik dan ook PS-praktijken als ik internet op mijn werk laptop?
quote:
quote:
Neequote:
Jip & Janneke bubbelsap denk ik, anders mag Soempie niet meedrinkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay!! Gefeliciteerd! Wat fijn! Wat snel nieuws!!
[ afbeelding ]
Mja, het is nu natuurlijk even rot, maar aan de andere kant ergens wel goed dat je van dat stel af bent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NeeEcht wat een stelletje..
absoluut. Beiden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, het is nu natuurlijk even rot, maar aan de andere kant ergens wel goed dat je van dat stel af bent.
2.07u Nederlandse tijd...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
MM? Rond welke tijd begint komende nacht de wedstrijd?
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:
merci.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |