Nee, die VN-muts roept maar wat, wat misschien nog wel erger is dan Zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat snap ik inderdaad wel dat dat niet leuk is.
Het meest erge aan de discussie vind ik misschien wel dat die muts van de VN een oordeel klaar heeft over iets waar ze duidelijk de geschiedenis niet van weet (want dan had ze vast niet gezegd dat we Sinterklaas maar moeten inruilen voor de Kerstman, terwijl de Kerstman op Sinterklaas gebaseerd is)
Dat mag. Maar ik vind het wel jammerquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand kan je verplichten, maar ik vind deze beslissing niks voor jou...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik las vanochtend op Twitter dat er ergens een keer een zwarte Sint was. Ook niet wit geschminkt, gewoon gaan met die banaan. Geen haan die er naar kraaide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef B.ertha het volgende:
Godver, zit je gewoon nieuws te lezen op NU.nl, krijg je ineens een dikke Breaking Bad spoiler voor je kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar TV, denk ik dan, fictie en het meeste kan je zelf vaak wel al bedenken...
Ik til er niet zo heel zwaar aan maar echt handig is het niet. Neemt wel een deel van de pret weg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.
Het is maar TV, denk ik dan, fictie en het meeste kan je zelf vaak wel al bedenken...
Ligt aan het soort boek, denk ik, maar ik kan me er niet druk om maken als ik een keer iets eerder hoor/zie dan dat ik het boek gelezen heb. Ik lees sommige boeken ook vaker dan één keer en dan ken ik het plot ook al.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik til er niet zo heel zwaar aan maar echt handig is het niet. Neemt wel een deel van de pret weg.
Lees jij graag boeken? Hoe zou jij het vinden als ik het einde daarvan vast zou verklappen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, bijgelezen.
Mooi klote (en hopelijk goed) PS en verder wat de rest hier al gezegd heeft![]()
Zwarte piet discussie vind ik nog steeds vergezocht
Het Ierse bier smaakte weer prima gisteravond
Goedemorgen vanuit een zonnig Ierland
En, hoe rijdt de auto?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]Veel plezier!!
en Cobra welterusten
Idee. Of een matras verticaal zetten en compleet in elkaar meppen en trappen.quote:
Gisteren gedaan. Huis is schoon maar werkt niet. Is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
Tot je er moe van bent en moet huilen?
Als een idioot het huis poetsen werkt hier vaak prima en dan heb je er ook nog wat extra's aan.
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Naar een kringloopwinkel gaan, goedkoop servies halen, vuilniszakken op de grond buiten en alles stukgooien, zou dat helpen?
Lijkt mij best lekker om een keer te doen
Mjah ik heb een achtertuin met een terrasje, moet je wel hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...
En? Hebben ze er een grote puinhoop van gemaakt tijdens je afwezigheid of valt het mee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, bijgelezen.
Mooi klote (en hopelijk goed) PS en verder wat de rest hier al gezegd heeft![]()
Zwarte piet discussie vind ik nog steeds vergezocht
Het Ierse bier smaakte weer prima gisteravond
Goedemorgen vanuit een zonnig Ierland
spannendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Presentatie van Wiebel ging trouwens goed.Ze waren heel positief en als het aan die mensen ligt krijgt hij volgende week een contract aangeboden. Nu eind van de middag alleen nog een gesprek met een wat hogere pief in het buitenland en dan gaan ze beslissen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Naar een kringloopwinkel gaan, goedkoop servies halen, vuilniszakken op de grond buiten en alles stukgooien, zou dat helpen?
Lijkt mij best lekker om een keer te doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Presentatie van Wiebel ging trouwens goed.Ze waren heel positief en als het aan die mensen ligt krijgt hij volgende week een contract aangeboden. Nu eind van de middag alleen nog een gesprek met een wat hogere pief in het buitenland en dan gaan ze beslissen.
Het risico lopende dat ik hier weer voor fanboy uitgemaakt word: Je kan een keertje bij ons komen paintballen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...
So far:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop het zo.quote:
de auto verzet?quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het risico lopende dat ik hier weer voor fanboy uitgemaakt word: Je kan een keertje bij ons komen paintballen...
Ik kijk liever naar sportwedstrijden als ik de uitslag nog niet weet, om zo te kunnen zien hoe alles zich ontvouwt. Dat je het redelijk kan voorspellen maakt daarbij voor mij weinig uit. In 2004 won Schumacher 13 van de 18 Grands Prix die er toen waren, dus je kon er redelijk vanuit gaan dat hij zou winnen. Toch mocht ik daar graag naar kijken, net zoals ik nu nog steeds Formule 1 kijk ook al heeft Vettel de afgelopen vijf races allemaal gewonnen (en gaat hij waarschijnlijk de volgende ook weer winnen). Ik denk dat je het daar wel mee kunt vergelijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, grappig dat je (en je bent volgens mij niet de enige...) daar zo zwaar aan kan tillen.
Knap!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor paal staan boeit me minder, doe ik ook als ik hardloop
Goed punt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar sportwedstrijden als ik de uitslag nog niet weet, om zo te kunnen zien hoe alles zich ontvouwt.
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kom voor een Amerikaans bedrijf te werken als vanmiddag zo goed ging als ik het ingeschat heb.
Krijg ik dan ook PS-praktijken als ik internet op mijn werk laptop?
quote:
quote:
Neequote:
Jip & Janneke bubbelsap denk ik, anders mag Soempie niet meedrinkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay!! Gefeliciteerd! Wat fijn! Wat snel nieuws!!
[ afbeelding ]
Mja, het is nu natuurlijk even rot, maar aan de andere kant ergens wel goed dat je van dat stel af bent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NeeEcht wat een stelletje..
absoluut. Beiden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, het is nu natuurlijk even rot, maar aan de andere kant ergens wel goed dat je van dat stel af bent.
2.07u Nederlandse tijd...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
MM? Rond welke tijd begint komende nacht de wedstrijd?
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:
merci.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |