Idee. Of een matras verticaal zetten en compleet in elkaar meppen en trappen.quote:
Gisteren gedaan. Huis is schoon maar werkt niet. Is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
Tot je er moe van bent en moet huilen?
Als een idioot het huis poetsen werkt hier vaak prima en dan heb je er ook nog wat extra's aan.
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Naar een kringloopwinkel gaan, goedkoop servies halen, vuilniszakken op de grond buiten en alles stukgooien, zou dat helpen?
Lijkt mij best lekker om een keer te doen
Mjah ik heb een achtertuin met een terrasje, moet je wel hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...
En? Hebben ze er een grote puinhoop van gemaakt tijdens je afwezigheid of valt het mee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, bijgelezen.
Mooi klote (en hopelijk goed) PS en verder wat de rest hier al gezegd heeft![]()
Zwarte piet discussie vind ik nog steeds vergezocht
Het Ierse bier smaakte weer prima gisteravond
Goedemorgen vanuit een zonnig Ierland
spannendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Presentatie van Wiebel ging trouwens goed.Ze waren heel positief en als het aan die mensen ligt krijgt hij volgende week een contract aangeboden. Nu eind van de middag alleen nog een gesprek met een wat hogere pief in het buitenland en dan gaan ze beslissen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Naar een kringloopwinkel gaan, goedkoop servies halen, vuilniszakken op de grond buiten en alles stukgooien, zou dat helpen?
Lijkt mij best lekker om een keer te doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Presentatie van Wiebel ging trouwens goed.Ze waren heel positief en als het aan die mensen ligt krijgt hij volgende week een contract aangeboden. Nu eind van de middag alleen nog een gesprek met een wat hogere pief in het buitenland en dan gaan ze beslissen.
Het risico lopende dat ik hier weer voor fanboy uitgemaakt word: Je kan een keertje bij ons komen paintballen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je het ook weer opruimen. En je staat een beetje voor paal ook...
So far:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop het zo.quote:
de auto verzet?quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het risico lopende dat ik hier weer voor fanboy uitgemaakt word: Je kan een keertje bij ons komen paintballen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |