SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 21-10-2013 14:58:09 ]![]()
..iemand ooit Doutzen nog gespot trouwens? (zie challenge)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Offtopic: facebook is stukVolgens mij kan niemand meer iets posten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
As zaterdag de VU gebouwenloop. Ik neem de komende dagen alleen maar de trap op werk. 12 trappen op en af.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker rustigquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een dode hond op m'n timeline. Daar ben ik dus echt niet van gediend.
![]()
Is dat voornl. de trap oplopen dan? Wat een ellendequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:55 schreef slacker_nl het volgende:
As zaterdag de VU gebouwenloop. Ik neem de komende dagen alleen maar de trap op werk. 12 trappen op en af.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #65 Haten op stelletjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker rustigIk kreeg vanmorgen een dode hond op m'n timeline. Daar ben ik dus echt niet van gediend.
ah. ik ben dus (gelukkig) niet de enige die er last van heeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij de 7^^ hebben ze er wel goed over nagedacht. Er staat voor de startlijn een fuik, waarmee het aantal mensen dat per minuut het parcours op gaat wordt gedoseerd. Dit aantal is afgestemd op het smalste stuk van het parcours. Dus je hebt er tijdens de loop (als het goed is) geen last van opstoppingen. Alleen bij de start, maar dat is nog voor je over de start-lijn (en dus de chip-lees-matten) heen gaat, dus dat kost je geen tijd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand hier had trouwens iets gepost over de drukte van de Marathon Amsterdam (of meerdere). Ik vrees dat dat bij de Zevenheuvelenloop ook wel zo gaat zijn (vorig jaar ook al). Volgens mij doet daar een vergelijkbaar aantal mensen mee en worden die allemaal in startvakken gepropt in wat zijstraatjes n het centrum van Nijmegen. Echter trok het toffe shirt en het aantal fokkers wat meedoet, me toch weer over de streep. Ik heb pas dit jaar gemerkt hoe fijn kleine loopjes zijn door er met een aantal hier in de buurt mee te doen.
Ja, het is een groot en druk evenement. Maar dat weet je natuurlijk wel als je je inschijft. Hoewel ik zelf ook meer van de kleinere events ben, denk ik dat ze het op de 7^^ wel goed voor elkaar hebben.
Maar opstoppingen tijdens het lopen zijn wel erg vervelend. Maar dat kan zowel met groot als klein gebeuren. Zowel bij een groot evenement als de CPC (5km, ergens in 2008 ofzo) als tijdens de Bradelierloop (5km, onlangs, man of 500 in totaal) zaten opstoppingen. En in beide gevallen omdat de start-doorloop veel groter was dan het smalste stuk op het parcours aan kon. En bij de bradelierloop was dat al 50 meter na de start (sta je net over de startlijn stil...) en bij de cpc was het na nog geen kilometer, waar het nog steeds erg druk was.
Als er toch chip-timing is, is een wat meer gedoseerde start erg fijn. Daar kunnen sommige enementen nog wel wat aan bijschaven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goede organisaties zorgen er idd voor dat het smalste stuk op het parcours voor de start ligt.
Doet men bij de Tilburg Ten Miles ook, nergens last van opstopping gehad na de start (al deed ik aan de 10 km mee, en dat was beduidend minder druk dan de Ten Miles).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ligt natuurlijk ook aan het aantal deelnemers. Ik deed dit jaar mee aan de Flow ladiesrun, de allereerste ooit. Die hadden ook al chiptiming, er deden echter zo weinig vrouwen mee dat we prima tegelijk van start konden gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Wolve000 het volgende:
Als er toch chip-timing is, is een wat meer gedoseerde start erg fijn. Daar kunnen sommige enementen nog wel wat aan bijschaven.
Ik doe zaterdag tr. mee aan het kleinste loopje waar ik ooit aan meegedaan heb (150 deelnemers). Echt benieuwd...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaaf dat mossel tussen de sfeerfoto's zit van Molenhoeks Makkie!
Mijn spierpijn valt trouwens best mee, ik hoop dat het morgen niet erger is![]()
Gogo toffe foto!!! Waar heb je die gevonden? Ik zie bij die fotograaf nog geen map van gisteren staan op oypo.![]()
http://www.viagladiola.tk/quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:04 schreef Serinde het volgende:
Mijn spierpijn valt trouwens best mee, ik hoop dat het morgen niet erger is![]()
Gogo toffe foto!!! Waar heb je die gevonden? Ik zie bij die fotograaf nog geen map van gisteren staan op oypo.
Heb jou ook gespot.![]()
![]()
Ja, tuurlijk. Kleinere loopjes hebben wel een kleinere kans op opstoppingen. Maar zelfs dan kan je het nog krijgen als er een versmalling vlak na de start zit. Maar bij de hele kleine loopjes staan mensen toch wel vaak al wat minder opgepropt, wat ook wel helpt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan het aantal deelnemers. Ik deed dit jaar mee aan de Flow ladiesrun, de allereerste ooit. Die hadden ook al chiptiming, er deden echter zo weinig vrouwen mee dat we prima tegelijk van start konden gaan.
Ik doe zaterdag tr. mee aan het kleinste loopje waar ik ooit aan meegedaan heb (150 deelnemers). Echt benieuwd...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Als ik met de fiets kom: 14 trappen omhoog, lunch: 12 trappen op en 12 af, naar huis 14 trappen af.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat voornl. de trap oplopen dan? Wat een ellendeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wie doet er mee! Vanavond om 21.10 een HM in 2.11.00 lopen. Dus, ik trouwens niet, morgen weer veel te vroeg
.
Leuke foto's allemaal!Die van viagladiola zijn altijd wel erg leuk ja, heb ik er ook een paar van.
![]()
Over 97 jaar wellicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Wie doet er mee! Vanavond om 21.10 een HM in 2.11.00 lopen. Dus, ik trouwens niet, morgen weer veel te vroeg
.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
tempting! Zou moeten lukkken, in theorie!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
.
Leuke foto's allemaal!Die van viagladiola zijn altijd wel erg leuk ja, heb ik er ook een paar van.
Maar ik ga wel voor 'n gewone club run
Ja doei.![]()
een smalle start vind ik niet zo heel erg, bij de DTD ladiesrun dit jaar was het finishgebied compleet overstroomd. Niet zo gek ook als je een fietspad net na een tunnel uitkiest als finishquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Kleinere loopjes hebben wel een kleinere kans op opstoppingen. Maar zelfs dan kan je het nog krijgen als er een versmalling vlak na de start zit. Maar bij de hele kleine loopjes staan mensen toch wel vaak al wat minder opgepropt, wat ook wel helpt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
had ik het warm en zwaar!
ehhh ja een beetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is nog wel de meest charmante ahum!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wil/wilde mij er ook voor inschrijven. Lijkt mij wel een apart loopje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:55 schreef slacker_nl het volgende:
As zaterdag de VU gebouwenloop. Ik neem de komende dagen alleen maar de trap op werk. 12 trappen op en af."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef winterstorm666 het volgende:
ehhh ja een beetje!Ik vind 't een toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is nog wel de meest charmante ahum!Ja doei.![]()
Balen zeg, tijdje uit de running met een hamstringblessure. Nota bene opgelopen tijdens een wandeling met de hond.![]()
![]()
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Lastpost het volgende:
Balen zeg, tijdje uit de running met een hamstringblessure. Nota bene opgelopen tijdens een wandeling met de hond.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gogo zit ook tussen de sfeerfoto's! Goed zoekenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:04 schreef Serinde het volgende:
Gogo toffe foto!!! Waar heb je die gevonden? Ik zie bij die fotograaf nog geen map van gisteren staan op oypo.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en weer een blij ei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nah, m'n PR op de HM moet verbeterd worden in een wedstrijd zodat ik officieel sneller loop dan Hats op die afstand. /gangstaquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Blijkbaar heeft Sander Lantinga ook de halve gedaan in A'dam gisteren. Niet eens onverdienstelijk onder de twee uur: http://evenementen.uitsla(...)php?t=nl&s=30195&o=2NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat van Sander had ik idd gehoord op de radio![]()
Net ook weer een rondje gedaan. Ging best goed, op mn kuiten en schenen na![]()
Ook nog een stukje met een vriend in de auto meegerend. Hij was verbaasd dat ik nog kon praten(ik eigenlijk ook wel).
Iemand nog tips voor kramp in de schenen? Kuitkramp kan ik wel aan en redelijk eruit strekken, maar die schenen is een ander verhaal....![]()
En speciaal voor MoBlo mijn challenge bijgewerkt en totaal omlaag geschroefd. Van 550 naar 250. Hopelijk red ik dat wel![]()
http://www.endomondo.com/workouts/260666208/7208949![]()
heb je hier wat aan? http://www.sportzorg.nl/s(...)e-abc/onderbeen.htmlquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Iemand nog tips voor kramp in de schenen? Kuitkramp kan ik wel aan en redelijk eruit strekken, maar die schenen is een ander verhaal....
Heb het even gelezen....en ik heb geen idee. het klinkt een beetje als dat logesyndroom. ik voel het echt op mijn scheenbeen en richting de buitenkant (dus niet de binnenkant zoals vaak bij een shin splint) en na het rennen is het zo over en blijft het niet stijf ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je hier wat aan? http://www.sportzorg.nl/s(...)e-abc/onderbeen.html
Maar of het dat nu echt is...![]()
![]()
Niet gaan zelfdiagnosticeren. Eventueel wel zelf bepalen of je iets aankijkt of niet, maar zodra je denkt dat er meer aan de hand is dan wat rust op kan lossen naar een professional gaan en niet gaan lopen googlen, want dan vind je altijd wel iets dat zegt dat je dood gaat of dat binnen 2 dagen je been geamputeerd moet worden om dit te voorkomen.Ja doei.![]()
mss even een fysio raadplegen anders?? en ik lees hier veel goeie verhalen over magnesium tegen (spier)krampen .. mss ook nog een optie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Heb het even gelezen....en ik heb geen idee. het klinkt een beetje als dat logesyndroom. ik voel het echt op mijn scheenbeen en richting de buitenkant (dus niet de binnenkant zoals vaak bij een shin splint) en na het rennen is het zo over en blijft het niet stijf ofzo.
Maar of het dat nu echt is...Ik heb er één en ik ben er trots op
zelfdiagnose is natuurlijk niet de beste optie, maar ik kan me met de huidige zorgkosten goed voorstellen dat mensen juist eerst gaan googlen naar grootmoeders oplossingen voor ze naar een arts rennen. ieder zijn ding natuurlijk, ik google ook eerst liever zelf voor ik naar een fysio ga, aangezien ik de eerste twintig behandelingen zelf mag dokken, ondanks dat ik al ruimschoots over m'n eigen bijdrage heenzit met een aantal operaties het afgelopen jaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Niet gaan zelfdiagnosticeren. Eventueel wel zelf bepalen of je iets aankijkt of niet, maar zodra je denkt dat er meer aan de hand is dan wat rust op kan lossen naar een professional gaan en niet gaan lopen googlen, want dan vind je altijd wel iets dat zegt dat je dood gaat of dat binnen 2 dagen je been geamputeerd moet worden om dit te voorkomen.Ik heb er één en ik ben er trots op
M'n 55 kilo wegende haarbal zag ineens iets waar ze op af wilde en nam ineens een spurt de andere kant op, moest meedraaien en ineens knapte er iets.quote:![]()
Flink klote, morgen naar m'n sportfysio en maar hopen dat het meevalt allemaal.![]()
de riem loslaten was geen optie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
M'n 55 kilo wegende haarbal zag ineens iets waar ze op af wilde en nam ineens een spurt de andere kant op, moest meedraaien en ineens knapte er iets.![]()
Flink klote, morgen naar m'n sportfysio en maar hopen dat het meevalt allemaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
26 extreme, als in 26 miles aka 42km?quote:
Die toko organiseert ook de Causeway CoastDe 26 refereert wel naar de marathonafstand, maar ze doen ook veel andere toffe events, including ultras!
Ja doei.![]()
Pfft, mijn loopje van vanavond kan me gestolen worden, slechte nachtrust gehad, en de hele dag lopen sjouwen op het werk door een verhuizing. Heel misschien nog een min of 20 core werk maar zelfs dat betwijfel ik.
Morgen maar een soort van interval/heuvel training (viaduct in tempo op, af in wandelpas, herhalen totdat het gaat vervelen). Daarna maar 'taperen' tot zaterdag en dan lekker trailen met streamnl in de Belgische voerstreek, zin in
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ken je deze al?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Die toko organiseert ook de Causeway CoastDe 26 refereert wel naar de marathonafstand, maar ze doen ook veel andere toffe events, including ultras!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nee, en da's niet zo vreemd, want het klinkt niet echt als mijn dingEn het is nogal 'uit de buurt'
Ja doei.![]()
nee ik ga zeker niet zelfdiagnostiseren. Ik kijk het even aan en anders idd even naar de fysio. Het kan natuurlijk zo zijn dat mijn benen weer moeten wennen aan de belasting, maar hoop niet dat het aanhoudt.![]()
ehhh ja een beetje!HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is nog wel de meest charmante ahum!Zulke bekkies trek ik ook altijd. Helemaal gefocust en je niet bewust van dingen om je heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De meeste mensen waarderen het wel als je een hond van 55kg niet zomaar los laat. Lijkt me dus dat je geen rare keuze hebt gemaakt. Alleen bleek je blijkbaar zo te staan dat je hamstring de klap op ving. Meestal gaat het goed, dit keer had je pech.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk praten natuurlijk. Die dingen gaan in een split second.
Hopelijk valt de schade mee en herstelt het vlot.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hopelijk valt het mee, Lastpost, balen!
Ik had een brainwave op de fiets. Ik vond die tussentijd van 25 min nog wat bij 5 km en die eindtijd van 44 min nog wat nog steeds zo gek. "Je bent een beetje ingezakt", zei Hats nog![]()
![]()
Ik kon me dat niet voorstellen, aangezien ik zo constant en lekker had gelopen!
Toen herinnerde ik me de tussentijden van de HM bij Hats en MrQ, die klopten niet qua afstand. En ik kon me geen mat herinneren bij de 5 km![]()
En ja hoor, bij het uitlezen van mijn loopje zie ik dat het niet klopt. Tussentijd van 25 min was bij 4,5km. Ik heb uberconstant 5:30 min/km gelopen, met een uitschietertje naar 5:39 min/km en een snelle eerste en laatste km. Niks niet ingezakt![]()
wil wel zeggen dat het geen PR op mijn 5km tijd was![]()
![]()
Je moet je 5k PR ook gewoon op een 5k wedstrijdje lopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:21 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wel mooi constant trouwens, als je dat al een uitschieter noemt...
Ik vond het ook al zo vreemd. Maar goed, Garmin logs liegen niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eens!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je moet je 5k PR ook gewoon op een 5k wedstrijdje lopen.![]()
Wel mooi constant trouwens, als je dat al een uitschieter noemt...
Slacker: ja hé? mysterie opgelost! Jij nog fijn tasjes uitgegeven?![]()
Mijn mams loopt ook nog steeds trouw! Vandaag gaat ze weer! Ze bouwt héél langzaam op, maar ze loopt! En ze vindt 't nog leuk ook, en da's het belangrijkste. Ze heeft ook nog geen les geskipped!
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn mams loopt ook nog steeds trouw! Vandaag gaat ze weer! Ze bouwt héél langzaam op, maar ze loopt! En ze vindt 't nog leuk ook, en da's het belangrijkste. Ze heeft ook nog geen les geskipped!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat verklaart wel het een en ander dan! Ondanks dat het dan geen PR betekent, heb je wel onwijs netjes gelopen! Nu nog 2km op dit tempo eraan plakkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:21 schreef Quoi het volgende:
Hopelijk valt het mee, Lastpost, balen!
Ik had een brainwave op de fiets. Ik vond die tussentijd van 25 min nog wat bij 5 km en die eindtijd van 44 min nog wat nog steeds zo gek. "Je bent een beetje ingezakt", zei Hats nog![]()
![]()
Ik kon me dat niet voorstellen, aangezien ik zo constant en lekker had gelopen!
Toen herinnerde ik me de tussentijden van de HM bij Hats en MrQ, die klopten niet qua afstand. En ik kon me geen mat herinneren bij de 5 km![]()
En ja hoor, bij het uitlezen van mijn loopje zie ik dat het niet klopt. Tussentijd van 25 min was bij 4,5km. Ik heb uberconstant 5:30 min/km gelopen, met een uitschietertje naar 5:39 min/km en een snelle eerste en laatste km. Niks niet ingezakt![]()
![]()
![]()
Heeft gezegd dat ze in 't voorjaar ergens 5km wil kunnen lopen. Dus tegen die tijd een leuk loopje uitzoeken maar, óf, als ze echt heel goed gaat, misschien wel de CPC! Dát zou tof zijnquote:![]()
Ja doei.![]()
Ik mocht weer op de foto!SPOILER: blije mossel on the runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
echt helemaal geweldige foto`s
hosselmossel on the run!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
altijd gaaf om iemand gemotiveerd te krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat ze in 't voorjaar ergens 5km wil kunnen lopen. Dus tegen die tijd een leuk loopje uitzoeken maar, óf, als ze echt heel goed gaat, misschien wel de CPC! Dát zou tof zijn
Ja was leuk. Mensen zijn zo blij als je bij de tent komen en hun tas al zowat klaar staat. Daar doe je het voor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Eens!
Slacker: ja hé? mysterie opgelost! Jij nog fijn tasjes uitgegeven?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanmiddag ook weer gelopen. Op het begin wel erg warm en benauwd dus was beetje bang dat mijn doel om ruim 12km op 6min/km niet zou lukken. Gek genoeg leek ik er steeds meer in te komen en had ik het idee dat ik een lekker regelmatig tempo aanhield. De laatste paar km nog beetje kunnen versnellen om uiteindelijk weer een prima tijd neer te zetten. Als ik kijk naar de snelheid heb ik inderdaad wel behoorlijk veel zelfde snelheid gelopen en nog een uurrecord neer kunnen zetten ook:
http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573![]()
vervelender is als je keel dicht zou zitten. ..quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef Quoi het volgende:
Mooi.
Duimen jongens, ik heb een bierexamen vanavond. En mijn neus zit dicht![]()
Die prestatiedrang héInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zo hee, het was warmer dan verwacht, had wel een laagje minder aan kunnen doe.Desalniettemin lekker gelopen, 5,7 km in 32 minuten dacht ik. Vrij steady tempo gehouden.
Wat tof is dat!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
Ik mocht weer op de foto!Leuke actiefoto's!SPOILER: blije mossel on the runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ik zou de persoon in kwestie inderdaad de huid hebben vol gescholden. Tot op het fysiek bedreigende af.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De meeste mensen waarderen het wel als je een hond van 55kg niet zomaar los laat. Lijkt me dus dat je geen rare keuze hebt gemaakt. Alleen bleek je blijkbaar zo te staan dat je hamstring de klap op ving. Meestal gaat het goed, dit keer had je pech.
Hopelijk valt de schade mee en herstelt het vlot.
Respect dus dat hij zn hond niet liet gaan
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Het lijkt me bovendien dat een hond zoiets wel vaker doet, maar dat je er 99 vd 100 keer geen blessure aan overhoudt. Gewoon dikke pech helaas..quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik zou de persoon in kwestie inderdaad de huid hebben vol gescholden. Tot op het fysiek bedreigende af.
Respect dus dat hij zn hond niet liet gaanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pff, het duurde vanochtend langer om de trap af te komen dan die hele halve marathon gister. Morgen is een dag om naar uit te kijken, gezien het feit dat de tweede dag spierpijn altijd erger is.![]()
Ik heb tijdens het hardlopen wel eens gehad dat er zo'n mega enge hond (sorry, ben geen raskenner, maar zo'n eentje die je vaak met muilkorf ziet) op me af kwam rennen. Was echt doodsbenauwd en dat baasje maar aan komen sjokken en zeggen "hij doet niets hoor". Ja zal wel, maar dat zie ik niet aan de buitenkant en ik was mooi uit m'n ritme.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Op de 5k zaterdag was er een man met een riem om zijn middel en daaraan een soort elastisch koord waar de hond aan vast zat, en ze renden samen. Hij zei dat hun PR samen 21 minuut nog wat was, echt cool! Als ik een hond neem, wil ik ook een grote sportieve hond die met mij gaat rennen zodat ik ook in het donker overal naar toe durf
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat houd onze Yuno niet vol. die moet af en toe in de ankers om een grassprietje intens te besnuffelen.
is wel goed voor je reactievermogen.
Haha, dat ken ik inderdaad van onze Bobby. Hebbhem een keer of 2-3 ook pas meegenomen met een stukje hardlopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef winterstorm666 het volgende:
dat houd onze Yuno niet vol. die moet af en toe in de ankers om een grassprietje intens te besnuffelen.
is wel goed voor je reactievermogen.All management is Strategic Management.![]()
Misschien moet er een evy voor honden komen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.doggo.nl/artik(...)open-met-je-hond.phpquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien moet er een evy voor honden komenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat had die man dus, zo'n tuigje!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.doggo.nl/artik(...)open-met-je-hond.phpIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef winterstorm666 het volgende:
is wel goed voor je reactievermogen.
ehhh ja een beetje!bij die andere heb je juist zo'n charmante blik in je ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is nog wel de meest charmante ahum!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
it will scare you for life all right...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, en da's niet zo vreemd, want het klinkt niet echt als mijn dingEn het is nogal 'uit de buurt'
hehe alvast de duivelse blik aan het oefenen voor de devils trail.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij die andere heb je juist zo'n charmante blik in je ogen
zit de foto's even verder te bekijken maar aan de blik inde ogen zou het voor een hoop mensen niet verkeerd zijn om voor volgend jaar even wat heuveltraining in te lassen
Zou voor mij ook niet slecht zijn, met de 7H op de agendaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit de foto's even verder te bekijken maar aan de blik inde ogen zou het voor een hoop mensen niet verkeerd zijn om voor volgend jaar even wat heuveltraining in te lassen
Oh ja, als ik nog een kooptip mag geven: http://therunningoutlet.co.uk/
Misschien ook leuk voor Moblo en Wolve000.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iemand bij ons op de club heeft twee Jack Russels. De ene kan het geen reet boeien, maar de ander wordt helemaal leip als hij mee mag rennen. En de hardloper zelf is ook erg snel. Hij is rustig met hem aan het opbouwen. Dit jaar gingen ze voor de halve marathon. Baasje hoefde niet zo snel (kort daarvoor een marathon PB gelopen van onder de 2:45). Dus hebben ze met z'n tween even een halve gelopen in 1:22:49.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Op de 5k zaterdag was er een man met een riem om zijn middel en daaraan een soort elastisch koord waar de hond aan vast zat, en ze renden samen. Hij zei dat hun PR samen 21 minuut nog wat was, echt cool! Als ik een hond neem, wil ik ook een grote sportieve hond die met mij gaat rennen zodat ik ook in het donker overal naar toe durf![]()
Als hij zou mogen, zou hij een stuk sneller kunnen. Maar loopt gewoon lekker aan de lijn mee (als het door de loop wordt toegestaan, anders mag hij gezellig thuis blijven)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jij doet genoeg krachttraining om een heuveltje aan te kunnen (maar tis wel leuk om dat in je trainingen te doen, loopt heel anders).quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet slecht zijn, met de 7H op de agendaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zit er aan te denken mezelf een Garmin cadeau te doen met de feestdagen. Iemand die me kan adviseren? Ik wil sowieso een waterdichte.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Iemand bij ons op de club heeft twee Jack Russels. De ene kan het geen reet boeien, maar de ander wordt helemaal leip als hij mee mag rennen. En de hardloper zelf is ook erg snel. Hij is rustig met hem aan het opbouwen. Dit jaar gingen ze voor de halve marathon. Baasje hoefde niet zo snel (kort daarvoor een marathon PB gelopen van onder de 2:45). Dus hebben ze met z'n tween even een halve gelopen in 1:22:49.![]()
Als hij zou mogen, zou hij een stuk sneller kunnen. Maar loopt gewoon lekker aan de lijn mee (als het door de loop wordt toegestaan, anders mag hij gezellig thuis blijven)!Vet cool als je zo'n goede verstandhouding met je hond hebt dat hij ook begrijpt hoe hard jij wilt rennen. En volgens mij kun je elkaar echt oppeppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel mag die kosten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit er aan te denken mezelf een Garmin cadeau te doen met de feestdagen. Iemand die me kan adviseren? Ik wil sowieso een waterdichte.![]()
Die vraag moet je niet stellen.quote:
Wat wil je ermee doen? Welke functies wil je?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jero, misschien een van je laatste lange duurlopen voor je marathon?
http://www.avcaesar.nl/poortnaarhetheuvelland/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
volgens mij kom je dan bij de 310XT uit, dit is denk ik de enige die waterdicht isquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit er aan te denken mezelf een Garmin cadeau te doen met de feestdagen. Iemand die me kan adviseren? Ik wil sowieso een waterdichte.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
200 euro? Ik weet dat ze prijzig zijn maar dat is wel een beetje mijn limiet.quote:Ik wil simpelweg meer inzicht krijgen in mijn looptechniek. Verder merk ik dat ik me erger aan lopen met mijn telefoon. De apps zijn allesbehalve super en de muziek die ik graag luister kan ik ook via mijn iPod beluisteren. Daarnaast wil ik me de komende tijd meer en meer gaan richten op trail running en mud lopen, waarbij een waterdichte Garmin toch de informatie kan geven die ik graag nodig heb bij een dergelijke run.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die vraag moet je niet stellen.
Wat wil je ermee doen? Welke functies wil je?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
je hebt gelijk!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De nieuwe 620 en 220 zijn volgens mij ook 'waterproof'.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor je looptechniek zou de 620 het meest ideaal zijn alleen die gaat ¤449 kosten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
200 euro? Ik weet dat ze prijzig zijn maar dat is wel een beetje mijn limiet.
[..]
Ik wil simpelweg meer inzicht krijgen in mijn looptechniek. Verder merk ik dat ik me erger aan lopen met mijn telefoon. De apps zijn allesbehalve super en de muziek die ik graag luister kan ik ook via mijn iPod beluisteren. Daarnaast wil ik me de komende tijd meer en meer gaan richten op trail running en mud lopen, waarbij een waterdichte Garmin toch de informatie kan geven die ik graag nodig heb bij een dergelijke run.![]()
Inzicht in je looptechniek krijg je niet door een klokje. Daarvoor heb je een trainer nodig en opnames van jezelf.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil simpelweg meer inzicht krijgen in mijn looptechniek. Verder merk ik dat ik me erger aan lopen met mijn telefoon. De apps zijn allesbehalve super en de muziek die ik graag luister kan ik ook via mijn iPod beluisteren. Daarnaast wil ik me de komende tijd meer en meer gaan richten op trail running en mud lopen, waarbij een waterdichte Garmin toch de informatie kan geven die ik graag nodig heb bij een dergelijke run.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, maar dat gaat 'm niet worden, ik wil kunnen lopen wanneer mij het uitkomt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Inzicht in je looptechniek krijg je niet door een klokje. Daarvoor heb je een trainer nodig en opnames van jezelf.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat bizar, die zou ik hier in Amerika voor 400 dollar (=290 euro) kunnen kopen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voor je looptechniek zou de 620 het meest ideaal zijn alleen die gaat ¤449 kosten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De 620? Die innederland nog niet uit is of bedoel jij de 610?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat bizar, die zou ik hier in Amerika voor 400 dollar (=290 euro) kunnen kopen..![]()
Ik zou bijna zeggen, voor een tientje administratiekosten mogen jullie ze wel hier laten bezorgen en dan stuur ik ze door, maar weet niet of mijn huisbazin daar zo blij mee is
wat kan ik toch intens genieten van die zeldzame momenten dat we het met elkaar eens zijn Slackerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Inzicht in je looptechniek krijg je niet door een klokje. Daarvoor heb je een trainer nodig en opnames van jezelf.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of jij bestelt ze op jouw naam in één bestelling en stuurt ze dan door (na betaling van de ontvanger uiteraardquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou bijna zeggen, voor een tientje administratiekosten mogen jullie ze wel hier laten bezorgen en dan stuur ik ze door, maar weet niet of mijn huisbazin daar zo blij mee is)
Mja dat zou ook nog kunnen, maar dan is er wel een grotere kans dat het bedrijf er wat vragen bij gaat stellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
of jij bestelt ze op jouw naam in één bestelling en stuurt ze dan door (na betaling van de ontvanger uiteraard)
de verklaring dat je samen bestelt om zo kosten te besparen zou je wellicht zelfs nog kwantumkorting kunnen opleveren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja dat zou ook nog kunnen, maar dan is er wel een grotere kans dat het bedrijf er wat vragen bij gaat stellenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik zou het bijna doen, ben alleen erg bang voor de invoerkosten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou bijna zeggen, voor een tientje administratiekosten mogen jullie ze wel hier laten bezorgen en dan stuur ik ze door, maar weet niet of mijn huisbazin daar zo blij mee is![]()
inderdaad, volgens mij maakt het allemaal niet veel uit op het eind... linksom of rechtsom, je zal moeten betalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen, ben alleen erg bang voor de invoerkosten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Minimaal spatwaterdicht ipx7 zijn alle garmins. Echt waterdicht zijn de 620, 220, 10, 910xt en de 310 xt.![]()
Dat kan de verstuurder voorkomen door een beetje creatief om te gaan met de waardebeschrijving (maar dat is dan uiteindelijk weer fraude)quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen, ben alleen erg bang voor de invoerkosten.
Er zijn ook diverse websites die een soort van "american shopping service" aanbieden, maar die zien er doorgaans dodgy uit.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Komt er ook niet nog iets van VAT bij die 400 dollar?
Maar in Amerika is heel veel ook wel gewoon heel veel goedkoper, maar 400 dollar in Amerika en dan 450eu in Nederland is wel een heel schandalig verschil. Meestal komt het uiteindelijk meer op dollar=euro.![]()
Als ze dan je pakketje openmaken en ze geloven het niet rekenen ze vaak met een geschatte waarde. Ik kan me voorstellen dat dat nog wel eens voordelig uit zou kunnen pakken met een plastic horlogequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat kan de verstuurder voorkomen door een beetje creatief om te gaan met de waardebeschrijving (maar dat is dan uiteindelijk weer fraude)
Er zijn ook diverse websites die een soort van "american shopping service" aanbieden, maar die zien er doorgaans dodgy uit.![]()
![]()
Die 400 dollar klopt dan ook niet helemaal dat moet 450 dollar zijn. De goedkopere versie is die zonder hartslagband. In die hartslagband zit een aardig stukje nieuwe techniek die je echt nodig hebt om de 620 te kunnen benutten, anders kan je net zo goed de 220 nemen denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
Komt er ook niet nog iets van VAT bij die 400 dollar?
Maar in Amerika is heel veel ook wel gewoon heel veel goedkoper, maar 400 dollar in Amerika en dan 450eu in Nederland is wel een heel schandalig verschil. Meestal komt het uiteindelijk meer op dollar=euro.![]()
Ik denk dat mijn blaar boos op mij is. Hij is opeens geel geworden...
Ga binnenkort shoppen voor schoenen denk ik. Die gaten worden steeds groterZit nu op zo'n 700km ermee.
![]()
Dat is balen, je zou toch hopen dat ze wel wat langer meegaan..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat mijn blaar boos op mij is. Hij is opeens geel geworden...
Ga binnenkort shoppen voor schoenen denk ik. Die gaten worden steeds groterZit nu op zo'n 700km ermee.
Over dollars gesproken, ik zit ernstig te twijfelen of ik niet toch een tweede paar schoenen hier zal kopen omdat het zo goedkoop is. Maar ik weet niet wat voor schoenen dan, precies hetzelfde paar, wedstrijd-achtige schoenen, meer trailachtige schoenen.. eigenlijk heb ik niks direct nodig maar als ik over een halfjaar meer moet betalen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar een klokje *kijkt* niet naar je techniek. Je kunt nog zo snel zijn, maar je techniek, daar gaan een Garmin/Shuunto/Tomtom/Polar/Pulsar/DinkyToy niet naar kijken. Die kijkt alleen naar aantal km gelopen en hoe snel/langzaam je erover deed. Niet of je hakken genoeg naar je billen gaan, of je knieen hoog de lucht in gaan, of je rechtop loopt, je borst naar voren staat, etc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat 'm niet worden, ik wil kunnen lopen wanneer mij het uitkomt.
Je kan er een intervaltraining op instellen, een tempoloop beter in de gaten houden. Maar techniek. Nee.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Overigens zijn polars ook waterdicht.
De RCX 3 GPS is net onder de 200 euro bij de hartslagmetershop.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kinvara's! Heerlijke schoentjes voor intervaltrainingen en wedstrijdjes tot een km of 10. En sommigen lopen er ook (halve) marathons op. En anders voor mij een paar Kinvara'squote:Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is balen, je zou toch hopen dat ze wel wat langer meegaan..
Over dollars gesproken, ik zit ernstig te twijfelen of ik niet toch een tweede paar schoenen hier zal kopen omdat het zo goedkoop is. Maar ik weet niet wat voor schoenen dan, precies hetzelfde paar, wedstrijd-achtige schoenen, meer trailachtige schoenen.. eigenlijk heb ik niks direct nodig maar als ik over een halfjaar meer moet betalen..Kinvara's
![]()
![]()
Heerlijke én gezellige club run gehad vanavond! Wat een opluchting na de helse loop van gisteren! Fijn!
Rondje van 8km, paar pauze plekjes maar en lekker gekletst!
http://www.endomondo.com/workouts/260831026/881511
Ja doei.![]()
Wh00h0000Met deze club run precies de 900km in m'n challenge! Nog maar 100 en dan heb ik 't gehaald
Dit had ik ook een jaar niet kunnen denken, in oktober op 900 zitten en nog niet eens klaar zijn!
Ja doei.![]()
Tering, wat een helden.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb een lichtgewicht jachtlijntje:
Met zo'n ding om mijn middel:
En een jarenlange jachttraining om het commando VOLG aan te leren doet de rest.
En voor de liefhebbers is er ook de Canicross.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: