SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 21-10-2013 14:58:09 ]![]()
..iemand ooit Doutzen nog gespot trouwens? (zie challenge)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Offtopic: facebook is stukVolgens mij kan niemand meer iets posten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
As zaterdag de VU gebouwenloop. Ik neem de komende dagen alleen maar de trap op werk. 12 trappen op en af.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker rustigquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een dode hond op m'n timeline. Daar ben ik dus echt niet van gediend.
![]()
Is dat voornl. de trap oplopen dan? Wat een ellendequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:55 schreef slacker_nl het volgende:
As zaterdag de VU gebouwenloop. Ik neem de komende dagen alleen maar de trap op werk. 12 trappen op en af.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #65 Haten op stelletjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker rustigIk kreeg vanmorgen een dode hond op m'n timeline. Daar ben ik dus echt niet van gediend.
ah. ik ben dus (gelukkig) niet de enige die er last van heeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij de 7^^ hebben ze er wel goed over nagedacht. Er staat voor de startlijn een fuik, waarmee het aantal mensen dat per minuut het parcours op gaat wordt gedoseerd. Dit aantal is afgestemd op het smalste stuk van het parcours. Dus je hebt er tijdens de loop (als het goed is) geen last van opstoppingen. Alleen bij de start, maar dat is nog voor je over de start-lijn (en dus de chip-lees-matten) heen gaat, dus dat kost je geen tijd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand hier had trouwens iets gepost over de drukte van de Marathon Amsterdam (of meerdere). Ik vrees dat dat bij de Zevenheuvelenloop ook wel zo gaat zijn (vorig jaar ook al). Volgens mij doet daar een vergelijkbaar aantal mensen mee en worden die allemaal in startvakken gepropt in wat zijstraatjes n het centrum van Nijmegen. Echter trok het toffe shirt en het aantal fokkers wat meedoet, me toch weer over de streep. Ik heb pas dit jaar gemerkt hoe fijn kleine loopjes zijn door er met een aantal hier in de buurt mee te doen.
Ja, het is een groot en druk evenement. Maar dat weet je natuurlijk wel als je je inschijft. Hoewel ik zelf ook meer van de kleinere events ben, denk ik dat ze het op de 7^^ wel goed voor elkaar hebben.
Maar opstoppingen tijdens het lopen zijn wel erg vervelend. Maar dat kan zowel met groot als klein gebeuren. Zowel bij een groot evenement als de CPC (5km, ergens in 2008 ofzo) als tijdens de Bradelierloop (5km, onlangs, man of 500 in totaal) zaten opstoppingen. En in beide gevallen omdat de start-doorloop veel groter was dan het smalste stuk op het parcours aan kon. En bij de bradelierloop was dat al 50 meter na de start (sta je net over de startlijn stil...) en bij de cpc was het na nog geen kilometer, waar het nog steeds erg druk was.
Als er toch chip-timing is, is een wat meer gedoseerde start erg fijn. Daar kunnen sommige enementen nog wel wat aan bijschaven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goede organisaties zorgen er idd voor dat het smalste stuk op het parcours voor de start ligt.
Doet men bij de Tilburg Ten Miles ook, nergens last van opstopping gehad na de start (al deed ik aan de 10 km mee, en dat was beduidend minder druk dan de Ten Miles).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ligt natuurlijk ook aan het aantal deelnemers. Ik deed dit jaar mee aan de Flow ladiesrun, de allereerste ooit. Die hadden ook al chiptiming, er deden echter zo weinig vrouwen mee dat we prima tegelijk van start konden gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Wolve000 het volgende:
Als er toch chip-timing is, is een wat meer gedoseerde start erg fijn. Daar kunnen sommige enementen nog wel wat aan bijschaven.
Ik doe zaterdag tr. mee aan het kleinste loopje waar ik ooit aan meegedaan heb (150 deelnemers). Echt benieuwd...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaaf dat mossel tussen de sfeerfoto's zit van Molenhoeks Makkie!
Mijn spierpijn valt trouwens best mee, ik hoop dat het morgen niet erger is![]()
Gogo toffe foto!!! Waar heb je die gevonden? Ik zie bij die fotograaf nog geen map van gisteren staan op oypo.![]()
http://www.viagladiola.tk/quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:04 schreef Serinde het volgende:
Gaaf dat mossel tussen de sfeerfoto's zit van Molenhoeks Makkie!
Mijn spierpijn valt trouwens best mee, ik hoop dat het morgen niet erger is![]()
Gogo toffe foto!!! Waar heb je die gevonden? Ik zie bij die fotograaf nog geen map van gisteren staan op oypo.
Heb jou ook gespot.![]()
![]()
Ja, tuurlijk. Kleinere loopjes hebben wel een kleinere kans op opstoppingen. Maar zelfs dan kan je het nog krijgen als er een versmalling vlak na de start zit. Maar bij de hele kleine loopjes staan mensen toch wel vaak al wat minder opgepropt, wat ook wel helpt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan het aantal deelnemers. Ik deed dit jaar mee aan de Flow ladiesrun, de allereerste ooit. Die hadden ook al chiptiming, er deden echter zo weinig vrouwen mee dat we prima tegelijk van start konden gaan.
Ik doe zaterdag tr. mee aan het kleinste loopje waar ik ooit aan meegedaan heb (150 deelnemers). Echt benieuwd...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Als ik met de fiets kom: 14 trappen omhoog, lunch: 12 trappen op en 12 af, naar huis 14 trappen af.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat voornl. de trap oplopen dan? Wat een ellendeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wie doet er mee! Vanavond om 21.10 een HM in 2.11.00 lopen. Dus, ik trouwens niet, morgen weer veel te vroeg
.
Leuke foto's allemaal!Die van viagladiola zijn altijd wel erg leuk ja, heb ik er ook een paar van.
![]()
Over 97 jaar wellicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Wie doet er mee! Vanavond om 21.10 een HM in 2.11.00 lopen. Dus, ik trouwens niet, morgen weer veel te vroeg
.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
tempting! Zou moeten lukkken, in theorie!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
.
Leuke foto's allemaal!Die van viagladiola zijn altijd wel erg leuk ja, heb ik er ook een paar van.
Maar ik ga wel voor 'n gewone club run
Ja doei.![]()
een smalle start vind ik niet zo heel erg, bij de DTD ladiesrun dit jaar was het finishgebied compleet overstroomd. Niet zo gek ook als je een fietspad net na een tunnel uitkiest als finishquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Kleinere loopjes hebben wel een kleinere kans op opstoppingen. Maar zelfs dan kan je het nog krijgen als er een versmalling vlak na de start zit. Maar bij de hele kleine loopjes staan mensen toch wel vaak al wat minder opgepropt, wat ook wel helpt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
had ik het warm en zwaar!
ehhh ja een beetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is nog wel de meest charmante ahum!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wil/wilde mij er ook voor inschrijven. Lijkt mij wel een apart loopje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:55 schreef slacker_nl het volgende:
As zaterdag de VU gebouwenloop. Ik neem de komende dagen alleen maar de trap op werk. 12 trappen op en af."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef winterstorm666 het volgende:
had ik het warm en zwaar!
ehhh ja een beetje!Ik vind 't een toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is nog wel de meest charmante ahum!Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: