quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
OK ik kom hier alleen maar even om te zeggen dat c-u-t-e echt fucking cute is
quote:
Aaahw schatjes!!quote:
een motivatorquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een hele tijd bij zo'n man gezeten die mensen motiveerde in hun werk/school. Hielp ook maar iets.
Ik adoreer jou ook wel hoorquote:
Bazenreclamequote:
vind het wel mee vallenquote:
Natte bedoelingquote:
Moest lachenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ho eens, nieuwe foto in haar fobo
Ze is best een schatje
Ooohquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
HE ik zei ook dat ik ermee eens was![]()
Ja maar zonder dweilquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahahahaha
Moet ik komen dweilen??
Mother I'd Love to Cook Withquote:
nailed itquote:
I did nazi that comingquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mother I'd Love to Cuddle With
Godse veel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet morgen ook een eindje met de trein. Godse veel werkzaamheden
55quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Iwanius het volgende:
Mensen nog 30 minuten en dan is het weer tijd voor!
[ afbeelding ]
Doe mij die banaan maar alvastquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar maar een uurtje van ....quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je iets te kort of zoquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Doe mij die banaan maar alvast
Sorry
Ik ben net wakker johquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sorry
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sorry
Dat scheelt, meer voor mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je volgensmij een van de enigen hier![]()
Ja jij begon ...quote:
fixquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef c-u-t-e het volgende:
Niveau word steeds lager hoger mensen..
één van de weinigen moet dat zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je volgensmij een van de enigen hier![]()
Grasjes rokenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker ethanol drinken.
Je bent zelf een van de weinigenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
één van de weinigen moet dat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Denken dat alcohol vervangen door ethanol je een hoger niveau geeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker ethanol drinken.
Bah :Squote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je bent zelf een van de weinigenLobi terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Een kwaliteitstopicquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Misschien dat ik vanavond terug ben om het beste KLB topic tot nu toe te schrijven.
Dingen googlen om slimmer te lijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tetrahydrocannabinol door de longen laten opnemen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Misschien dat ik vanavond terug ben om het beste KLB topic tot nu toe te schrijven.
Alsof jij nog nooit hebt geblowd?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Had het over spatie, niet over mezelf
Wij allemaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nu eigenlijk voor school bezig, maar wie is er weer aan het niksen
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit hebt geblowd?
Arrogante meidenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n eentje met alleen maar "terechte klacht" reacties.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Het is weer maandagochtend en Dearest bied weer eens de gelegenheid en redenen tot uitstellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wij allemaalFuck dat het is maandag, je hebt nog 7 dagen de tijd
ow d8 al kreeg gelijk een heel verkeerd beeld van je...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Had het over spatie, niet over mezelf
Ik heb mijzelf zojuist gemotiveerd. Niet goed wat je nu zegt dearest, want de laatste dagen van de vakantie moet je lekker kunnen chillenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja, ik heb 1 keer 1 hijs gehad van iemand, maar daar kreeg ik alleen maar koppijn vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je wilt zeker geen eetkick ofzo.
1 t/m 20 voluit schrijven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vuile junkquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja, ik heb 1 keer 1 hijs gehad van iemand, maar daar kreeg ik alleen maar koppijn van
Wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Was t geen goede wiet..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja, ik heb 1 keer 1 hijs gehad van iemand, maar daar kreeg ik alleen maar koppijn van
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:
[..]Negertien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag op anoniem
GTA Vquote:
quote:
Mijnheer Xeorquote:
Dat is niet gemeen, ik probeer hem te motiveren om af te vallen, want afvallen is goed voor je leven. Ik probeer hem gewoon te helpen.quote:
Die verkiezing slaat toch nergens opquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik vind haar wel FOK!-babe '13/'14 eigenlijk
Wordt die prijs ook nog uitgereikt danquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Teiltje nodigquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Echt hoor, die fotoKill me with cuteness
Kan op zich nog..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:48 schreef Bitterlemon het volgende:
Er was in KLB zo'n kerel van 1,87 en hij had schoenmaat 42. Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Echt hoor, die fotoKill me with cuteness
Zij is echt mooiquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik nomineer OmdatAppelquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik nomineer Yvonne voor FOK!babe '13/'14Go Yvonne
Is dat zo raar danquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:48 schreef Bitterlemon het volgende:
Er was in KLB zo'n kerel van 1,87 en hij had schoenmaat 42. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Terechte nominatie welquote:
Ik ben 1,75 en heb 40-41quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben 1,92 en ik heb 48. Dan lijkt 42 me toch wel erg klein.
Valt wel mee hoor.quote:
ik verwerp deze nominatiequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik nomineer Yvonne voor FOK!babe '13/'14Go Yvonne
1,82 en 43,44quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben 1,92 en ik heb 48. Dan lijkt 42 me toch wel erg klein.
Maak gewoon zelf muziek door op je buik te trommelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil wel gaan hardlopen maar mijn oortjes zijn genakt in de trein toen ik het niet doorhad.
Dus nu gaat die intervaltraining niet door
Maat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb dus gewoon fucking grote voeten.
18647 hoi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb dus gewoon fucking grote voeten.
HAHAHA godverdomme ik moest hardop lachenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maak gewoon zelf muziek door op je buik te trommelen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maak gewoon zelf muziek door op je buik te trommelen.
Of ren naar de winkel om nieuwe oortjes te kopen, je gaat ze op den duur toch wel kopen. Geen geld? Dan ga je vragen of je iemands auto kan wassen voor een 10tje dan krijg je 1. een goed gevoel want je helpt iemand 2. je krijgt 10 euro 3. je verbrand een paar calorieën.
Oh ik heb meestal ook 47-48quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
48.
En da's dan in verhouding enzulks.
Dit.quote:
Je moet ook geen oortjes van 25 kopen maar van 10 of 15 of je besteld ze voor 3 euro uit China.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is weer 25 euro godverdomme
Mensen die niet oordopjes van 5 euroquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is weer 25 euro godverdomme
Als ik iets op of in mijn oren duw is het het van Sennheiserquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet ook geen oortjes van 25 kopen maar van 10 of 15 of je besteld ze voor 3 euro uit China.
Mensen die oorkanker willenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mensen die niet oordopjes van 5 euro
Mensen die niet met geld om kunnen gaan en reclames en merken hun leven laten beheersenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik iets op of in mijn oren duw is het het van Sennheiser
Klopt, ik heb soms dan ook 47.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verschilt wel eens een maat ja. Ander merk etc
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
Volgens die neger ben ik een ''moker geile chick''
Ligt het aan mij of is moker gewoon straattaal voor MarokkaanEen neger die geen straattaal kan
Niet weten dat Sennheiser het allerbest isquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die niet met geld om kunnen gaan en reclames en merken hun leven laten beheersen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
Ligt het aan mij of is moker gewoon straattaal voor MarokkaanEen neger die geen straattaal kan
Ik heb die Olufsen-chick wel geBangedquote:
Is moker straattaal voor mocro?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
hehehehehhehequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeuuu ik snap um.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb die Olufsen-chick wel geBanged
Ik heb jou nooit gezien..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
Ja dat is Engels. Dat telt heul niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeuuu ik snap um.
Neger kunnen ook Engels hoor!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is Engels. Dat telt heul niet.
Geloof me dat wil je niet welquote:
mokergeil is net zoals xcachet godse geil zou zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is Engels. Dat telt heul niet.
Moker is gewoon een synoniem voor "heel erg" (om het netjes te houden). Tenminste, dat is wat ik weet.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Xeor het volgende:
Dus een moker geile chick is eigenlijk een dik geil wijf?
Fobo..quote:
Wil ik ook ja..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet wel
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeuuu ik snap um.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moker is gewoon een synoniem voor "heel erg" (om het netjes te houden). Tenminste, dat is wat ik weet.
Denk het wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Xeor het volgende:
Dus een moker geile chick is eigenlijk een fatsig geil wijf?
Die liggen op gangpad 2 bij de Praxis.quote:
Ik ga kijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Fobo..
Let wel dat dat niet echt charmante foto's zijn maar ik werd gister soort van gedwongen door de KSC om daar foto's in te planten
Ik zeg toch nergens dat het waar is (okay nu ga ik het zeggen: ze is best dik toch ja). Maar ik snap wat die neger bedoelde, that's all!quote:
Nou maar eens even lurken dan ...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Fobo..
Let wel dat dat niet echt charmante foto's zijn maar ik werd gister soort van gedwongen door de KSC om daar foto's in te planten
ik ga liever naar de gammaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die liggen op gangpad 2 bij de Praxis.
gr
Wat is er buiten te doen dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef JanCees het volgende:
Jullie moeten echt vaker buiten komen.
quote:
Veel pijn en ellendequote:
Aawh jij ook mooi lief meisjequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Fobo..
how about noquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gooi jezelf dan meteen maar weg
Ja toch, en tegenwoordig met internet heb je 0376897208375023708325 manieren om je te vermaken, die eerste 0 is zodat het getal een even aantal cijfers heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Veel pijn en ellende
De zolderkamer is veel beter
Waarom ga je liever naar de Gamma eingenluks?quote:
Whehehe ga stuk hierquote:
My bad wist ik nietquote:
Leuk fobo heb ik toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Bij iedereen gelurkt,zo nu weer genoeg voor vandaag.
Cutte?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind -c-ut-te- ook wel knap (ondanks bril) alleeen, ze is veel knapper als je niet inzoomt for some reason, ik geef mijn eerlijke mening sorry als ik je beledigd heb wat ik niet bedoelde.
ondanks brilquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind -c-ut-te- ook wel knap (ondanks bril) alleeen, ze is veel knapper als je niet inzoomt for some reason, ik geef mijn eerlijke mening sorry als ik je beledigd heb wat ik niet bedoelde.
Watquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Verkapt: wat ben je lelijk van dichtbij opmerkingquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Pics van de zus van je moeders broertje haar zoon Brandon van Nazareth.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is de zus van mijn moeder's broertje haar zoon Brandon van Nazareth.
Die foto staat er ook niet op om knap gevonden te worden hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Vrouwen met brillen.. en lelijker als je inzoomtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een irrationele haat voor brillen
Nee totaal niet. Het is meer bedoeld als: Wat ben je knap van veraf.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verkapt: wat ben je lelijk van dichtbij opmerking
Ik zeg net dat ik haar wel aantrekkelijk vindquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:03 schreef Dearest het volgende:
Iemand die cute niet aantrekkelijk vindtWeet je zeker dat je op vrouwen valt, Spatie?
Dit.quote:
Je bent geen creep hoor als je je mening deeltquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit.
Maar ik houd mijn mond voor ik een creep ben
Dit wou ik gewoon even van mijn hart af FOK!kenquote:
Ja daar denkt niet iedereen hetzelfde overquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je bent geen creep hoor als je je mening deelt
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef JanCees het volgende:
Jullie moeten echt vaker buiten komen.
Mooie ogen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker ding ook, hier lijkt ze ook wat jonger.
Maar haar moeder (de zus van mijn moeders broertje) is wat minder knap, maar nog steeds wel knap: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar haar moeder (de zus van mijn moeders broertje) is wat minder knap, maar nog steeds wel knap: [ afbeelding ]
Moet dit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maaaar iedereen kan dat toch gewoon zien in haar fobo, sorry ik heb het al weg gehaald.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Dearest het volgende:
Dude wat ga je die foto's zomaar in een topic gooien
AC verdubbelaar duidelijk!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik voor 15% multiplier gaan of wachten tot de AC verdubbelaar?
Mensen die niet ingelogd zijn kunnen wel op het forum kijken maar niet in fobo's. Redelijk verschil.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maaaar iedereen kan dat toch gewoon zien in haar fobo, sorry ik heb het al weg gehaald.
Nooit gewetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mensen die niet ingelogd zijn kunnen wel op het forum kijken maar niet in fobo's. Redelijk verschil.
dacht het niet, maar goed, ik ben geen mod en niet c-u-t-e dus mijn mening is niet relevant is deze kwestiequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ook niet als het gewoon in haar fobo staat?
fapfapfapquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Mensen kunnen naar mn fobo gaan als ze iets willen zien. Hoeft niet hier.. Simpel..
quote:
Heus heb je er spacedicks van gemaakt lol.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kjoet is kjoet. En bezet, dus eigenlijk is het allemaal irrelvant
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Mensen kunnen naar mn fobo gaan als ze iets willen zien. Hoeft niet hier.. Simpel..
Een bruine bolus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt honger
Wat ga ik eens maken?
Een omelet wil niet, hebben geen ui en paprika hier
:s :squote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus heb je er spacedicks van gemaakt lol.
Als iemand het niet wil, moet het natuurlijk ook niet, daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht het niet, maar goed, ik ben geen mod en niet c-u-t-e dus mijn mening is niet relevant is deze kwestie
________________________quote:
een uitsmijter danquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt honger
Wat ga ik eens maken?
Een omelet wil niet, hebben geen ui en paprika hier
banaan hihihihihihiquote:
Geen slecht ideequote:
Bananasplitquote:
Gast cmon ...quote:
quote:
Ik kom nog wel eens in KLBquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Kom eens wat vaker in ONZ.
Iets tegen op ONZ of kom je er gewoon niet? KLB is nl. wel een graadje erger.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens in KLB
Maar ONZ, neen
Heb je die danquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Dearest het volgende:
Omg 3 matches in 1 minuutDit is wel goed voor m'n ego
Zeker een foto genomen waar je veel dunner lijkt? Dat is toch gewoon bedriegen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Dearest het volgende:
Fijn voor jequote:
Daarom zit ik ook gewoon vaker in KLBquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Iets tegen op ONZ of kom je er gewoon niet? KLB is nl. wel een graadje erger.
Je maakt jezelf wel populair hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker een foto genomen waar je veel dunner lijkt? Dat is toch gewoon bedriegen!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Dearest het volgende:
Dat was ik toch alquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel populair hier.
Kan jij je mond niet gewoon houden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Kan jij je mond niet gewoon houden?
Shit happensquote:
Hoi,,, goed en met jou?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:18 schreef themanwithclass het volgende:
Dag rakkers
Is is het hier gegaan de afgelopen dagen?
Leuke grapjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon grapjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |