Moguhquote:
quote:
Denk dat ik wel vrolijk ben maar dat ik sip ben omdat ik achterloop meg m'n planning voor schoolquote:
hoe komt dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of ik vandaag vrolijk ben of sip.
Meg even iets minder fokken en er wat meer aandacht aan besteden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ik wel vrolijk ben maar dat ik sip ben omdat ik achterloop meg m'n planning voor school
Ja klopt. Maar ik loop een beetje vast met mijn verslagen en dan heb ik de neiging om maar even wat anders te doen. Het woord motivatie staat ook niet in mijn charme woordenboekquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Meg even iets minder fokken en er wat meer aandacht aan besteden?
Ah is dat het probleem, ja dat ken ik wel ja :Squote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik loop een beetje vast met mijn verslagen en dan heb ik de neiging om maar even wat anders te doen. Het woord motivatie staat ook niet in mijn charme woordenboek
meer charme gebruiken danquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik loop een beetje vast met mijn verslagen en dan heb ik de neiging om maar even wat anders te doen. Het woord motivatie staat ook niet in mijn charme woordenboek
Ik vind haar ook super tofquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
OK ik kom hier alleen maar even om te zeggen dat c-u-t-e echt fucking cute is
eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
wel een beetje SOG hequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga een lijstje maken met dingen die ik niet zou kunnen bereiken zonder studie. Dat moet wel motiveren om wat te gaan doen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
Couldn't agree morequote:
C-U-T-E je bent gewildquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
Nee ben niet opzoek naar een relatie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe jij ook aan die hot or not app?
studie ontwijkend gedragquote:
okequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben niet opzoek naar een relatie.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is zonder grapjes een echt probleem bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |