uhm, okequote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soep is lekker. En zo weer breda - roermond
Omgquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat valt dus ook wel mee. Ik klik nauwelijks op hot. Een vriendin van me had er 170, maar toen ontmoette ze een jongen en nu hebben ze allebei die app verwijderd en gaan ze volgende week meetenzo schattig. Maar wtf 170
hahaha ik vind het wel leuk, beetje ego boost enzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
OmgDat wil ik ooook.
Maar ik ben echt super kieskeurig en ik heb maar 1 foto die nog eens super wazig is ook en de helft van mijn gezicht staat er niet op en dan nog heb ik alleen maar super knappe jongens als match dus dat vind ik nog best goed van mezelf
Fijn hè, mijn posts?quote:
Ik vind het altijd enorm grappig..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef Dearest het volgende:
omg ik moet zo hard lachen
ik vroeg aan zo'n jongen waarom ie mij had gehot, zegt ie ''Vond je er wel leuk uit zien en zag ook staan "bi" vind ik op zich grof gezegd (sorry daarvoor dus) wel geil aan een vrouw''
HAAHAHAH wat schattig eigenlijk
''Maar je zou het dus met een vrouw doen?''quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:43 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik vind het altijd enorm grappig..
Mannen denken altijd dat je iedere vrouw op de bek gaat hangen als je bi bent.
Zodat hun toe kunnen kijken..
Zou je het met een vrouw doen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
''Maar je zou het dus met een vrouw doen?''
Nee joh hoe bedenk je het
Ik zo ja zeggen, hij ''oh dan hebben we toch iets gemeen''quote:
ik heb wel meerdere waarvan ik denk WTFquote:
Hahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zo ja zeggen, hij ''oh dan hebben we toch iets gemeen''____! jammer dat er niet bij staat hoe hoog iemands IQ is
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:50 schreef Dearest het volgende:
^HAHAHA TERING
Ja zoals bij die dus ook, soms heb ik ook iets van wtf hoezo kom je bij mij in beeld je bent zo gay als ik weet niet wat
Dus je wilt vandaag niet serieus genomen wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, niet te serieus vandaag hoor..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dus je wilt vandaag niet serieus genomen worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |