Nice!quote:
ach, stiekem hebben we allemaal wel iets dat we zouden moeten doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hallo
Ich bin Donnie-Brasco en ik heb geen reet te doen.
Eigenlijk moet ik leren, maar heb geen zin![]()
Dank uquote:
Zuid italiëquote:
Alleen die app.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Speel jij ook op FB of alleen de app?
Bij mij staat er dat 1 iemand me hot vindt en dan zo de foto heel onduidelijk zodat je niet goed kan zien wie het is, en ze hebben erbij gezet dat ze 'm in t begin hadden gedaan, ben nu al een half uur aan t zoeken maar heb m nog steeds niet
thanks en welkomquote:
Maar hoevaak moet je wel niet op hot klikken als je er zoveel hebt al in 2 weken tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
Ik heb nu 98ik stop bij 100 denk ik.
Trouwen??quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zuid italië
mn ouders hebben een appartament 100m van het strand
Moeten we beiden eerst scheidenquote:
Weet ik niet meer, iets in de ban van: Er is niemand meer, verander uw zoekeisen ofzo.quote:
Thnxquote:
Nou dat valt dus ook wel mee. Ik klik nauwelijks op hot. Een vriendin van me had er 170, maar toen ontmoette ze een jongen en nu hebben ze allebei die app verwijderd en gaan ze volgende week meetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar hoevaak moet je wel niet op hot klikken als je er zoveel hebt al in 2 weken tijdVolgensmij ben ik echt super kieskeurig ook
Hahaha.. Shit, dat is zo..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moeten we beiden eerst scheiden
bedoel je niet trantquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, iets in de ban van: Er is niemand meer, verander uw zoekeisen ofzo.
Nee, moet maar niet he..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat je man het daar mee eens is
Volgens mij wel jaquote:
Lijkt me idd geen strak planquote:
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |