tweet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Die tweet van die Moslima, die was ook echt om te janken.. Van het lachen.. Dom mens..
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik vandaag ook heel erg vervelend ga worden jaals ik 's ochtends al vrolijk ben wil je me vanavond niet meemaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen vandaagquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hmmm jij voller? I like!![]()
Hahaha.. Sorry, ben een beeeetje vervelend vandaag. He Fubar?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef c-u-t-e het volgende:
Tweet:wat de hel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm kayquote:
Zij is ook een anti- zwarte piet.. haha haar twitter staat vol met plaatjes over pieten hatersquote:
Enkeltje richting die grote zandbak zou ik zeggen...quote:
was al aant googlen, maar twitter is afgeschermdquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Zij is ook een anti- zwarte piet.. haha haar twitter staat vol met plaatjes over pieten hatersHoe sneu..
ja, nederland past zich zeker te veel aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Enkeltje richting die grote zandbak zou ik zeggen...
Al moet ik wel zeggen dat Nederland het land begint te worden wat zich aan de nieuwe Nederlanders aanpast ipv dat de nieuwe Nederlander zich aanpast ... beetje jammer...
Ach 1 voordeelik kan altijd nog naar Italië vluchten als het nodig is ^^
Is het daar vaak mooi weer? Want ik moet nog een land kiezen waar ik heen emigreer als ik hier weg wil..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Enkeltje richting die grote zandbak zou ik zeggen...
Al moet ik wel zeggen dat Nederland het land begint te worden wat zich aan de nieuwe Nederlanders aanpast ipv dat de nieuwe Nederlander zich aanpast ... beetje jammer...
Ach 1 voordeelik kan altijd nog naar Italië vluchten als het nodig is ^^
Mooier dan Nederlandquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Is het daar vaak mooi weer? Want ik moet nog een land kiezen waar ik heen emigreer als ik hier weg wil..
Meeste foto's op mn fobo of fb komen er vandaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Is het daar vaak mooi weer? Want ik moet nog een land kiezen waar ik heen emigreer als ik hier weg wil..
Wel je pedopas bij jequote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
Haha cool, ik kwam LB tegen op Hot or Not (natuurlijk gehot), maar ik speel nu de 13-17 leeftijd, en daar heb ik veel meer matches, maaaar er zijn wel minder deelnemers en soms gaat ie gewoon op
Speel jij ook op FB of alleen de app?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
Haha cool, ik kwam LB tegen op Hot or Not (natuurlijk gehot), maar ik speel nu de 13-17 leeftijd, en daar heb ik veel meer matches, maaaar er zijn wel minder deelnemers en soms gaat ie gewoon op

quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
... mis het wel hoor ...
Tis al weer een jaar geleden ...
Toch maar weer eens tiket booken en gaan..
wat zegt ie als ie op is dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
Welkom Donnie..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hallo
Ich bin Donnie-Brasco en ik heb geen reet te doen.
Eigenlijk moet ik leren, maar heb geen zin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |