Blond???quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb alleen vanochtend al 6 matches dus stil maar
Waarvan er 4 neger zijn, no offense maar waarom vinden al die negers mij leuk
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Blond???
Ik ben 2 weken blond geweest en ik heb nog nooit zoveel negers achter me aan gehad..
weet ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:03 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik bedoelde niet of IK hot or not was![]()
Ik vroeg me af wat dat is?
Neeuh mijn lessen zijn:quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee joh, ik had niet op hot gekliktquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef Dearest het volgende:
Morgen allemaal
[..]
SOFJij had toch een vet dom gesprek met die Bikerboy 21 op Hot or Not? Haha hij staat er bij mij ook voor
Ik ga op hartje drukken, kijken wat er gebeurt
Mee eensch!quote:
Heb je een dikke kontquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veelquote:
Oh godverdommequote:Op maandag 21 oktober 2013 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh, ik had niet op hot gekliktzag alleen die naam en die verschrikkelijke foto
hahahhahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh godverdommeIk dacht ook al, hoezo klikt sof bij hem op hot
Aha, ik snap het!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja![]()
Is zo een app, krijg je een foto van iemand en diegene zn interesses en leeftijd en waar die woont en dan mag je zeggen of je diegene zou daten of nietEn als diegene bij jou ook hot aanklikt krijg je een match en dan kun je chatten
best oppervlakkig eigenlijk, maar is wel grappig tijdverdrijf
True thatquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ben HOT!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha..Whoop whoop!
Oke, dit gaat nergens over
En word je er blij vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef Dearest het volgende:
Wow maar dit is echt voor het eerst dat ik praat met jongens die neger zijn
Bij 1 zo'n sportschoolneger vroeg ik of hij het erg vond dat ik wat voller was omdat hij zelf zo erg met sporten bezig is, zegt ie ''nee dat vind ik juist wel lekker''quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aha, ik snap het!![]()
En ja, je haarkleur speelt ook zeker mee.. Dat weet ik zeker..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ben HOT!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha..Whoop whoop!
Oke, dit gaat nergens over
geen negers in jouw dorp?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef Dearest het volgende:
Wow maar dit is echt voor het eerst dat ik praat met jongens die neger zijn
Hmmm jij voller? I like!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Bij 1 zo'n sportschoolneger vroeg ik of hij het erg vond dat ik wat voller was omdat hij zelf zo erg met sporten bezig is, zegt ie ''nee dat vind ik juist wel lekker''![]()
![]()
![]()
Die tweet van die Moslima, die was ook echt om te janken.. Van het lachen.. Dom mens..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit boek
[ afbeelding ]
Weet niet, vast wel, op school ook best veel maar al die negers gaan altijd alleen maar met elkaar om hier
Ik heb het idee dat ik vandaag ook heel erg vervelend ga worden jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hmmm jij voller? I like!![]()
Hahaha.. Sorry, ben een beeeetje vervelend vandaag. He Fubar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |